Bilgi Zamanı

Diyanet Yeterlilik Sınavında Taban Puanı Kaç

Diyanet Yeterlilik Sınavında Taban Puanı Kaç
11 Ocak 2013 - 19:58 'de eklendi ve 16118 kez görüntülendi.

Yeterlilik Sınavında baraj Puanı 60 olacak  diyorlar ? Nedir Son Durum ?

———————————

baraj imamlikta 55 puan. Deniliyo 60 olma ihtimali de war tabi ama 70 degil. Düsecek. Rahat olun sözlüye calisin simdiden. 7000 imam alinicak. Gecen yildan kalan 500 kisi war ortalama. 6500 kisinin hatta daha da kisinin bu yeterlilik sinavini gecmesi lazim ama 70 puan üzeri alabilen kisi sayisi zaten 6000 bile olamaz. Her yil ortalama 4000 kisi sözlü sinavi geciyo zor zoruna. 2000 sözlüde elendi gecen yil. 1500ü atandi 500 kisi kaldi. Bu yil 14000 kisinin bu yazili sinavi gecmesi lazim. Cünkü yarisi yani 7000i sözlüde kurani okuyamadigi icin elenicek zaten. Her 10 imam hatipliden 4 tanesi anca kurani düzgün okuyabiliyo malesef. Anlatabildim mi arkadaslar. Düsmez falan diyenlere bakmayin ezbere konusuyo onlar. Cünkü daha önce baraj düsmedi. Cünkü hic bu kadar cok atama olmadi. Bu yazili sinavdan gecen 14000 bin kisiye ihtiyac var. 14000 kisinin gecmesi icin de barajin 55 ya da 60a düsmesi söz konusu. Ama bu benim kisisel arastirmamdir. Bi baglayiciligi we kesinligi yoktur.

 

Diyanet Yeterlilik Sınavında Taban Puanı Kaç 2013

Etiketler :
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

 BU HABER HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR

( 175 Yorum )

  • Ebru ;

    2014 barajı kaç peki

    29 Ekim 2014 12:53
  • ömer ;

    s.a arkadaşlar boş hayaller kurmayın hersene diyorlarki baraj düşecek diyanet barajı 70 puanın altına düşürmez

    24 Ağustos 2013 23:08
  • ömer ;

    selam arkadaşlar bu memlekette imtihansız yeterlilik belgesi olmadan kimse imam olamaz.Lakin bizim gibiler çocukluğunu binbir sıkıntılarla yatılı kuran kurslarında hafızlığını tamamlayanlara bu imtihanlar hiç bir fayda vermiyor.Oysaki ben pekiyle diplamamı almışım.Erzurum ilahıyat son sınıf açıktan da okumaktayım .İmam kuran ehli hafız olanlara daha çok yakışmıyormu.Oysaki kafız ilahıyat mezunlarına saha sıcak yaklaşılmalı Bu memleketin Böyle gençlere çok ihtiyacı var selamlarrrrrrrrrrr

    06 Mayıs 2013 00:10
  • ömer ;

    yok cok calışın falan filan boş bu laflar kardeşim adam gibi eğitim olmadıktan sonra zor imamlık farklı eğitimle öğrenmek ve uygulamalı olarak eğitilmesi gerekilen bir sistem hezbere dayalı olmaz

    30 Nisan 2013 14:18
  • ömer ;

    ilahiyat mezunu cözemiyor müftülükteki cözemiyor 5 imam etrafımda her biri farklı söylüyor bunlar cözemiyor ise ben nasıl cözeyim 67.5 ga geldim kaldı her şeyden ziyade ( 2 yıllık imam ve hatiplik ünv si olsa eğitimi tam aldıktan sonra kadro verilse daha güzel ve makul sağlam bir kadro ile hizmet sunar ) ama nerdeeeeeeeeeeeeee?

    30 Nisan 2013 14:14
  • bayram tarumar ;

    ne barajı ne düşmesi ya boş konuşmayın adamlar açar bi sınavda alırlar garibanların parasını niye düşürsünler ki o.ç

    26 Nisan 2013 21:51
  • elif ;

    arkadaşlar gerçekten baraj puanı düşecek mi çünkü sorular çok zordu sesimizi iyice duyuralım büyük bir haksızlık yapıldı bize sağ gösterip sol vurdular 23 tane kur an meali ve ayet tamamlama bide bilindik ayetlerde değildi kesinlikle bunun sorumluluğunu diyanet üstlenmeli

    25 Nisan 2013 19:51
  • eylül ;

    ben bu sınava gerçekten çok çalıştım 2 çocuğumla gecemi gündüzüme kattım lütfen baraj düşürülsün emeklerimiz boşa gitmesin

    25 Nisan 2013 11:32
  • diyanet ;

    Arkadaşlar Herkes Diyanete Dilekçe versin soruların zorluğuundan dolayı 65 – 60 a düşürülmesi için ozaman işleme alınır ona göre sesinizi duyurursunuz.

    23 Nisan 2013 22:05
  • vuslat ;

    s.a sayın mehmet görmez.sıze cok kızmıstım ama daha sonrakı usdat bedıuzzamana kulak verın sozunuz cok hosuma gıttı ALLAH RAZI OLSUN… sızden adaletlı bır cozum beklıyoruz ınsaalaah.

    17 Nisan 2013 21:21
  • fatma acar ;

    SA kardeslerim.ben 37 yasinda 3 cocuklu bir bayanim. sinava almanyadan katildim.esim burada görevli.2006 ve 2009 dayeterlilige girdim ikisindede aldim.ama diger lisans mezunu olunca atanamadim.sonra ön lisans bitirdim.bunun üzerine ankara ilitamida bitirdim.1,5 ay gece 3 ekadar cocuklari uyutup calistim.77.50 almayi rabbim nasip etti.2014 de kpss ye girecegim.1 yil fahrilik yaptim2008de.fahriler kadroya gecerken istemedim.bunun bir haksizlik oldugunu düsündüm.nasipse olacagina inaniyorum.ne olur biraz makul düsünelim.cok calisalim.yeterlilik icin hic bir kitap almadim.2 ilmihalve ibrahim saricamin siyer kitabina calistim.Allah yar ve yardimciniz olsun .gurbetteki bu kardesinizi duadan eksik etmeyin.derdiniz ne kadar büyük olursa olsun umudunuz ALLAH olsun.ALLAHA emanet olun.

    17 Nisan 2013 17:05
  • idris ;

    beyler dib kimseyi dinledigi yok gene kafasina gore is yapcak hicbirimizin sesini duymayacak emin olun.

    17 Nisan 2013 16:26
  • TURGUT ;

    ARKADAŞLAR ANLAMADIĞIM BİR ŞEY VAR.58 NETİM VARDI EMINİM.62.500 GELDİ.BUNDA BİR İŞ VAR.

    17 Nisan 2013 11:07
  • mkn ;

    boşverin sağlık kurumuna geçin geçmiş olsaydınız sağlığa coktan yerleşirdiniz ben öyle yapıyom artık

    16 Nisan 2013 19:10
  • hbal ;

    arkadaşlar bir soruyla kaldım 68.750 diyanetten hala açıklama yokmu bilgisi olan paylaşsın

    15 Nisan 2013 21:43
  • HÜSEYİN ;

    hiç açıklama yok mu yaa

    15 Nisan 2013 14:32
  • idris ;

    yani hocam barajın 60 duşmesi mümkunmü yoksa dib 70 kararlımı bilen warmı ben barajın çekilmesinden yanayım.

    15 Nisan 2013 03:25
  • Harun ;

    Merhaba arkadaşlar diyanetmi hiyanetmi anlamadim

    14 Nisan 2013 22:19
  • Harun ;

    Diyanetmi hiyanetmi anlamadim

    14 Nisan 2013 22:18
  • mahmutatak ;

    din ile sıhhat çok önemli.ikisındede yanlış kabul etmez.yarım doktor candan,yarım hoca dinder eder.okuyunda çalışın kardeşim.
    tam hoca olu kazanın.

    14 Nisan 2013 15:31
  • merve ;

    olmuyor olmuyor neden illa tanıdığı mı olması gerek ya sınavlardan gecmek için allah büyük ama inş o zaman görürsünüz

    14 Nisan 2013 09:46
    • HÜSEYİN ;

      merve sen kaç aldın ben 67,500 den kaldım

      15 Nisan 2013 14:31
      • mkn ;

        bende aynen hüseyin

        16 Nisan 2013 19:08
  • zeynep ;

    biri bi açıklama yapabilirmi lütfen kafam çok karışık 60-70 mi

    13 Nisan 2013 16:57
    • servet ;

      selamun aleykum kardeşim .taban puanın 60 a düşmesi 100%1 olasılığı var

      14 Nisan 2013 10:55
  • zeynep ;

    mi 60 mı yoksa 70 mi kafam karıştı gerçekten biri bi açıklama yapsın lütfen :(

    13 Nisan 2013 16:56
  • a.basit ;

    çift cevaplı sorular neden öğrencilerin lehine verilmiyor.öyle sınavmı olur allah aşkına.formaliteden başka bişey değil.kazan önceden zaten belli sorular yerini bulmuş zaten.yazıklar olsun öyle camiaya

    13 Nisan 2013 16:03
  • ibrahim ;

    baraj duşmeli

    13 Nisan 2013 14:29
  • ahmet ;

    bu sınav gerçekten adaletsizdi .benim zerreyi miktar hakkım varsa haram olsun .mahşerde bunun sorumlularından hakkımı alırım….

    13 Nisan 2013 12:19
    • merve ;

      ed bu nasıl bi sınav yaa puan düşürmekten başka hiç işiniz yok mu yaaa yeter artık ama azık değil mi onca umutlara adamın ne umud vardı neden diyanet nedennnnnnnnnnnn

      14 Nisan 2013 09:44
  • Diyanet ;

    Surasi bir gercek ki bu sinav daha oncekilerden cok farkli idi o halde barajda farkli olmali en azindan bi kac puan dusulebilir.veya iptal edilip tekrar yapilmali.

    12 Nisan 2013 22:22
    • hacer ;

      neden tartısıyosnz ya 200 kuran kursu öğretcsı 800 imam alınacakmss 160000 kışı sınava gırdı neden sorular zor demeyın artk baraj falan düşmez…

      13 Nisan 2013 12:30
  • elif ;

    bu ne büyük kul hakkıdır ya bide diyanet gibi bir kurumda… sözün bittiği yerdeyiz…

    12 Nisan 2013 20:08
  • sacit ;

    arkadaşlar inş baraj puan düşer en azından 60 olsa iyi olur bu kadar zor yaptıklarına göre mutlaka puan düşer içiniz rahat olsun

    01 Nisan 2013 08:39
  • Ayşe ;

    Bu sınavda lise mezun dercesindeki adayların olduğu unutulmuş tamamen ilahiyat mezunlarına yönelik olmuş onlarında emekleri var buna bi itirazım yok ama ozaman lise mezun sewiyesindekiadayları sınava dahil etmeselerdi diyanet gibi islamiyeetin temsili konumundaki bu adaletsinlik hiç yakışmadı . Barajın aşağı çekilmesini en azından 60 a çekilmesi gerkir bence yine de hakkımızda hayırlısı olsun :)

    26 Mart 2013 09:42
    • ezgi ;

      baraj 50 olsun ya hu…

      02 Nisan 2013 15:10
  • uğur ;

    soruların öğrenci kapasitesini aştığından eminim… unutulmaması gerekiyor ki ‘her eşitlik adalet sayılmaz ama her adalet bir eşitliği simgeler’ sınava tabi tutulan adayların kapasitesinde aşkın soruların çıkması adaletsizliğin yegane sebebidir…ilgili tüm kurum ve kuruluşların buna bir el uzatmalarını umuyorum…hakikatı idrak etmeniz dileğiyle…

    25 Mart 2013 20:16
    • erbil ;

      herzamankı gıbı dıyanet yaptı yapacağını hakkımızı istıyoruz baraj 60 insin sorular bıze gore değıldi onlar neyı arıyorlar soylesınler bızde boşuna çalişmayalım hakkımı helal etmıyoruz ben çok çalıştım dershaneye gıttım tecvıt bıle çıkmadı yazık…

      26 Mart 2013 13:46
      • cigdem ;

        arkadaşlar çok dua edin çünki biz imam hatipliler çok sıkıntılardan geçtik önceki dönemlerde hep dayandık katlandık zorluklara şimdi bir ümit bizim için dedik zorladılar buda bir imtihan sınama bizleri bana göree kazananlardan kim hakederek aldıki benim gözüm maddiyatında degil
        ben o sübyanlara bir harf ögreteyim ilmi yaşayanlarla olabileyim onlarla aynı ortamı paylaşayım istiyorum çok dua edin çokkk bizler yoksa hüsranız aslında onun için hüsran olan arkadaşlarımız için çokkk dua edelim inş

        06 Nisan 2013 13:38
  • ÖMER AY... ;

    ömer ay 10 tanesi hafızlıkla ilgi soruydu. ben hafız değilim. Şimdi benim hafız mı olmam gerekli. Bu 10 soruyu çözmek içİn.BU ADİL DEĞİL.HAKKIMIZI VERİN.

    24 Mart 2013 17:56
  • meral ;

    Gerçekten çok çalıştım ve çalıştığım yerlerden çok az soru çıktı.Lütfen baraj düşürülsün bunu çok istiyorum manevi ve bir imam hatip lisesi mezunu olarak insanlara faydalı olmak istiyorum lütfen baraj 50 olsun.

    24 Mart 2013 01:32
  • MAHMUT ;

    Diyanet bu kadar kişinin ahı kalmaz merak etme

    21 Mart 2013 19:44
  • mustafa ;

    sayın arkadaş akaid dersinden tek soru çıkmadı. sadece dinler tarihinden bir soru çıktı. akaid yerine arapça boşluk doldurmalı sorular vardı.

    21 Mart 2013 16:08
  • yunus ;

    bilmiyorum arkadaşlar siz dikkat ettiniz mi sınavda bizim kitapçığın kapak üzerinde k.kerim 20 soru diyordu kitapçıkta 30 soruydu ve akaid 15 diyordu sadece 5 tane sormuşlardı ve siyer ahlak diyordu 15 20 çıkmıştı siz ne diyorsunuz

    21 Mart 2013 13:50
  • mustafa ;

    burda fikir paylaşmak güzel ama esas önemli olan diyanetin sayfasına tepkileri ve çelişkileri iletmek lazım yoksa bu sesler sadece bu sayfada yazılı olarak kalır.wwww mehmet görmez com iletirseniz faydalı olur

    21 Mart 2013 13:46
  • mine dodur ;

    arkadaşlar barajı düşürecek olsalar bu kadar zor sorarlar mıydı sizce bence boşa ümitlen meyin

    20 Mart 2013 23:31
  • zeynep dastan ;

    diyanet bukadar kişinin ahı kalırmııııııııııııııı………..

    20 Mart 2013 18:30
  • halil ;

    arkadaşlar inşallah baraj düşer düşmezse bizim okuldan hiç geçebilen olmadı ve de herkes baraj düşmez diyor hiç ümidim kalmadı

    20 Mart 2013 17:27
  • imamhatipli ;

    Her soru 1,25 puandır. Sınav süresi 90 (doksan) dakikadır.

    f) Diyanet İşleri Başkanlığı Sınav Yönetmeliğinin 13 üncü maddesi gereğince sınavda başarılı sayılmak için 70 puan almak şarttır.

    g) Değerlendirme sırasında hatalı soru/sorular çıkması durumunda hatalı bulunan soru/sorular adaylar lehine doğru kabul edilerek değerlendirme 100 puan üzerinden yapılacaktır.MEB.GOV.TR’DEN ALINTIDIR.100 PUAN ÜZERİNDEN YAPILIRSA NASIL OLURKARIMIZ OLUR MU YANİ.

    20 Mart 2013 15:57
  • fatmaaa ;

    arkadaslar son aldıgım duyuma göre diyanetin amacı zaten %80 elemekmiş o yüzden baraj 75 e çıkmıs… bence hiç ümitlenmeyelim…

    20 Mart 2013 15:17
    • melek ;

      ne 75 miii ya ne yapmaya calışıyo bunlarrr bn anlamış degilmmm 70 degilmiydii bu

      22 Mart 2013 10:46
  • kibar arslan ;

    sınav beklemediğimiz bir şekilde oldu lütfen puanları biraz düşüründe hiç olmazsa moralimiz biraz olsun düzelsin lütfen duyun sesimizi

    20 Mart 2013 14:44
  • ÇAĞLA ;

    şeyma ve hafız ömer kardeşlerim.. günlerdir uykularım bölünüp durdu.. hakkını verdim çalışmanın ama gel gör ki hiç ummadık sorular basit desen değil,zor desen değil anlamdım madem hocalık bu kadar kolay olmamalı diyorsunuz 2009’dan bu yana yapılan tüm sorulara göz atar mısınız karşılaştırma yapınız rica ediyorum….

    20 Mart 2013 13:26
    • abdullah ;

      evet doğru kardeş haklısın bende karşılaştırdım gerçekten çok fark var ya

      24 Mart 2013 15:27
  • çağla ;

    yeterlilik sınavına inanılmaz çalıştım en olmadık yerlerden sorular çıktı.. ve ayetlerin çıkması büyük süpriz oldu barajın düşük olması haktır yoksa bu sınavı geçemiyorum..Bu uğurda kendimizi veriyoruz sınav steresinden yapamadık ve diğer sınavlara nazaran bu yıl en zor sınav stili olmuş..ALLAH RIZASI İÇİN BARAJI DÜŞÜRÜN :(

    20 Mart 2013 13:18
  • hafız ömer ;

    selamun aleyküm değerli kardeşlerim hevesinizi kırmak istemem rabbimde şahittirki istiyorum bu işin ehli olanların hepsinin yerleşmesini canı gönülden isterim ve rabbime duada bulunuyorum ancak barajın 55 yada 60 olması söz konusu değildir kesinlikle böyle bir ihtimal yok inş 70 üzeri alırsınız.çok zor diyorsunuz ama o soruların 56 tanesini yapmak çok basit bence bende girdim sınava müeezin kadrosundayım imamlık için girdim çokta zor değildi ancak arkadaşlar yanlış yerlere çalıştık ummadığımız sorulardı doğru 10 tane falan vardıki hafız olmayan arkadaşlarımızın cözmeleri mümkün değildi ALLAH hebimizn yar ve yardımcısı olsun selametle

    19 Mart 2013 23:55
    • Adınız ... ;

      haklısın hafız olan ve gerçekten çalışan için geçmek kolaydı peki bizim suçumuz ne 62 aldım ayetler benni bitirdi bir yaşındaki çocığumla çalıştım ne kadar zorluklarla adaletsiz bir sınavdı bizim hakkımızı nerde verecekler

      22 Mart 2013 12:26
  • perihan ;

    ilk başta teçvidden sormaları lazımdı.malesef tefsirle başladık,devamındada çok zor sorular oldu.hangi düzeyedekilere göre hazırladılar bilemedim.ama bu kadar zor olmamalıydı.

    19 Mart 2013 20:07
  • adem ;

    diyanete bu sorular yakışmaz baraj 70 de 50 sabit olsun gercekten en doğru okanı da bu

    19 Mart 2013 17:16
  • adem ;

    arkadaş hepinize hak veriyorum ben 6 sene MEDRESE okudum 2009 da bu yana böyle sınav görmedim diyanetin 2013 sorduğu sorular dinle alakası olmayan ve doplumu ilgilendirmeyen tip sorular bu sınav iptal edilmeli ne zor imkanlar la bu sınava hazırlanan var lütfen HZ ÖMER gibi ADELET ki olalım

    19 Mart 2013 17:13
  • seyma ;

    arkadaşlar insanların önüne hoca sıfatıyla geçmek kolay değil.evet baraj 70 kalmalıı.sesim guzel tecvit biliyorum beni alsınlar, ya da hafızım hemen hoca olmalıyım yok öyle yaa.

    19 Mart 2013 16:30
    • hafız ömer ;

      şeyma bacıma katılıyorum yani önüne gelen imam olsun çok güzel kardeşim o sarıların 56 tanesini yapamayın bu görevi hiç yapamaz selametle

      20 Mart 2013 11:37
  • bayram ;

    kardeşlerim gerçek bilgi değilse yalan konuşupta kimseyi ümitlendirmeyin 70 ten aşağı düşmez bende 53 net yaptım

    19 Mart 2013 15:56
  • DİRELİ İMAM ;

    54 nette kaldım.baraj düşürülsün mülakata allah kerim hakeden mülakatıda geçer inşallah.

    19 Mart 2013 15:09
  • KAŞLI İMAM ;

    BARAJ DÜŞÜRÜLSÜN ELENECEKLER MÜLAKATTA ELENSİN BÖYLESİ DAHA GÜZEL OLUR BENCE…

    19 Mart 2013 15:08
  • emin ;

    inşallah 60 olur ya

    19 Mart 2013 13:40
  • Mehmet ;

    İnşallah baraj düşürülür,veya bilemediklerimden bir soru iptal olur.68.75 de kaldım yani 55 doğruda. Başkanım Sayın Mehmet Görmez lütfen barajı düşürün.

    19 Mart 2013 13:30
  • emrah ;

    arkadaşlar işallah düşer baraj

    19 Mart 2013 13:18
  • emrah ;

    düşsün

    19 Mart 2013 13:13
  • Abdullah ;

    Yaa istedigi soruyu sorsun ! Ama sormadan once bize de bildirsin yani bi zahmet !Ne bu yaa 1 soruyla kacirdim . Taban puan dusurulmeli …. Bence gereken islemler yapilmali diyanet yaptigi bu adaletsizligi kendisine yakistirmamali .. Ki kendi sendikasi bile “bu ne sacmalik “diyosa elbet var bi seyyyy…..

    19 Mart 2013 13:02
  • ---------- ;

    barajın hakkıda 50 dir 60 değil

    19 Mart 2013 12:13
  • hafız ;

    diyanet yaptı yapacağini tamam akadaşlar llah razı olsun arçok iyi hazırlandılar ama yazılıyı kolay tutun mulakatta elesinler hakk eden etmeyen orda belli olur hafızlığı imamlık haricinde tutmak gunumuz şartlarında çok zor diyanet mesuldur kanatindeyim yani bunlar kolaylaştırmayın zorlaştırın sevdirmeyin nefret ettitin gibi bi şey oluyo yazık allah yar ve yardımcımız olsun

    19 Mart 2013 12:12
  • gulay ;

    Baraj dusurulmeli..

    19 Mart 2013 08:44
    • emre-niğdeli ;

      arkadaşlar herkes diyanete mail atarak bu işi dile getirmemiz gerekir bence. burda yazılanlardan bir şey çıkmaz bence herkesinki tahmini kimsenin kaynağı sağlam değik ki herkes element uyduruyor .eğer herkes mail atıp barajın düşürülmesini dile getirirsek bu işi ciddiye alırlar

      19 Mart 2013 23:00
  • mesut şanlı ;

    inşallah çok zordu 60 haktır

    18 Mart 2013 23:55
  • ismail. ;

    inşallah düşer çünki bu sınav çok şaşırtıcı oldu herkez tecvide çalıştı ama hiç bir soru çlkmadı

    18 Mart 2013 21:32
  • abdulrezzağ gelgezağ ;

    çok güzel sınavdı yine girmayi ümit ediyorum çünkü bi dahaki seneye yine girecem geçemediğim için

    17 Mart 2013 17:08
  • duygu ;

    s.a sınavdan düşük not alanları dyanet kendi kuurumunda işe atayacakmş bilgisi olan varmı ütfen bir cevap.l

    19 Şubat 2013 19:39
    • emre aktaş ;

      a.s. hanımefendi; kendi bünyesinde derken yani güzel sesli temizlik elemanı felan mı alacaklarmış. sahur da teneke çaldıracak halleri yok herhalde:)

      19 Mart 2013 22:47
  • duygu ;

    s.a sınavdan düşük not alanları dyanet kendi kuurumunda işe atayacakmş bilgisi olan varmı

    19 Şubat 2013 19:27
  • ömer ;

    allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah

    13 Şubat 2013 13:54
  • ömer ;

    gençler çalışalm baraj 60

    13 Şubat 2013 13:51
    • nasip ;

      hayr baraj 70 dıye bılıorum 80 soru .ve bır soru 1.25 değerınde..

      23 Şubat 2013 18:48
    • ibrahim ;

      hocam kesin mi 60 duyumu nerden aldınız.

      19 Mart 2013 09:25
    • hasan ;

      eminmisin nerden biliyorusunuz çok öenmli lütfen

      19 Mart 2013 16:18
  • FATİH ;

    SELAMI ALEYKÜM SORULARA BAKIYORUM .ŞU AN İMAMLIK YAPAN KİŞİLER O SINAVA GİRSİNLER YÜZDE SEKSENİ GEÇEMEZ İNANCINDAYIM BU SORULARI HAZIRLAYAN ARKADAŞLAR ELLERINI VİCDANLARINA KOYSUNLAR LÜTFEN.

    02 Kasım 2012 17:20
  • ibrahim soylu ;

    herkese slam hayırlı bayramlar yorumları okudum inşallah taban puanı düşer bede Allah izin verirse bu sınava gireceğim Allah yardımcımız olsun..

    21 Ağustos 2012 19:02
  • esra ;

    selamun aleyküm.sizlere bir sorum olacak.ben imam hatipte okuyorum yeterlilik sınavının kazanıp sözleşmeli olarak Kur’an-ı Kerim öğretmeni olup aynı zaman örgün eğitim alarak üniversite okuyabilir miyim?bir bilginiz var mı acaba.

    08 Haziran 2012 21:36
    • recep ;

      torpilin varsa neden olmasın :D

      03 Şubat 2013 22:40
      • hafız ;

        aman torpil elinde patlamasn dıkkat et:D

        18 Mart 2013 23:01
  • serdar türk ;

    degerli diyanet başkanım ve degerli diyanet başkanlığı çalışanlarımız.sizlerden istegimiz ne olur bizim gibi pırıl pırıl gencleri bir sinavla sınırlı koymayınız.ben inanıyorum ki birçak arkadasımız bu meslege yürekten sevdalı ir sekilde istıyorlar.işte bunun için bırakın ve açın önümüzü.baraj 50 veya 55 olsun.

    29 Mayıs 2012 22:49
    • emre aktaş ;

      hocam ağzına sağlik çok doğru yazmışsın hiç olmazsa o hafız kardeşlerimizi yakmasınlar

      11 Mart 2013 00:20
  • hasan bolat ;

    selamun aleyküm beni duyabilen tüm herkese…..ben tüm ezberleri ve tecvid kuralları eksiksiz olarak yapabilen ve okuyabilen biriyim mesela…ve biliyorum ki benim gibi yüzlerce arkadaş var bu şekilde.millet atmış ve tutmuş sa bunun cezasını bizmi çakacegiz. kesinlikle adil bir şekilde olacaksa baraj puanı 50 ye mutlaka düşmeli.varsa kalacak olan komisyon karşısın da kalsın.en azından komisyon karşısında atabilme ihtimali
    ve sansı yok.gerçekten bilen burada bilendir.ayrıca demeden geçemeyecegim arkadaslar hangi imam bu sınava girmiş olsaydı ne kadar başarılı olabilecekti acaba. ne olursa olsun bu ülkenin bizlere çok ihtiyacı var.baraj 50 veya 55 olmalı bence.hak ve adalrt için 50 veya 55

    29 Mayıs 2012 22:45
  • gariib ;

    selamünaleyküm değerli arkadaşlar hakkımızda hayırlısı olur inşaallah ben kendim hafız ve kurrayım ama puanım 65 yapacak bir şey yok kralını yaparız ama hayırlısı a e o

    29 Mayıs 2012 11:56
  • hasan ;

    arkadaşlar baraj kac olacak yani

    09 Mayıs 2012 20:12
  • gül ;

    s.a arkadaşalr ben başvuruda bir yanlışlık yaptım acaba ne olur ilahiyat önlisans yaptım ancak ben daha bitirmedim bu sene bitecekti ancak alttan dersim olduğu için kaldi acaba ne olur bilgilendiririseniz sevinirim tşk

    02 Mayıs 2012 15:56
  • umeyr ;

    FIRAT KENARINDA KURT KAPSA BİR KOYUNU ADLİ İLAHİ GELİP SORARDI ÖMERDEN ONU DİYEN HZ ÖMER UNUTMAYALIM SAYIN YETKİLİLER İMAM HATİP MEZUNLARI KENDİ CAMİASI TARAFINDA ZULÜM GÖREMEZ BU BİZİM KANIMIZA DOKUNUYOR LÜTFEN ŞU BARAJI 50 YE DÜŞÜRÜN BU ZULMÜ BİTİRİN İNANIN BU SINAVA GİRMRDİM YAŞANANLARA GÖRÜYOR VE ÇOK ÜZÜLÜYORUM ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN KARDEŞLERİM.

    02 Mayıs 2012 15:00
  • ismail ;

    baraj 56 diye duydum.adana il müftülüğünde öyle bir konuşma geçmiş

    01 Mayıs 2012 11:53
  • emrah ;

    ben şimdi imam hatip lise 3 e gidiyorum seneye yeterlilikl sınavlarına girecem diyeceğim şuki bn şimdi bu imamlık sınavından baraj punının altında 2 veya 3 puan eksik alıp mülakat sınavındada baraj puanını geçsemn ben bu sınavı geçnmiş olurmuyum bana bi bilgi verirmisiniz.

    29 Nisan 2012 21:45
    • Adınız ... ;

      baraj geçmeden mülakata gidemezsin ki kardeşim

      22 Mart 2013 12:41
  • umeyr ;

    ARKADAŞLAR MERAK ETMEYİN BARAJ 50 YE DÜŞECEK SÜREKLİ BİMER E DİLEKÇE GÖNDERİN LİSE ,ÖNLİSAN,VE LİSANS MEZUNUNA AYNI SORUYU SOR BU HAKSIZLIK DEĞİLMİ HAK VERİLMEZ ALINIR BİLHASSA LİSE MEZUNLARI SİZ ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN

    27 Nisan 2012 12:58
  • alkan ;

    arkadaşlar siz barajın düşmesine kafa yorduğunuz kadar çalışsaydınız sınav için bu kadar madur olmazdınız bana kızmayın ama her işte bir hayır vardır

    26 Nisan 2012 18:08
  • AHMET ;

    inşallah düşer. sorular çok şaşırtmalıydı.seneye inş. yeterlilik olur.

    17 Nisan 2012 09:23
  • mesut ;

    s.a altı yedi yıldır bu sınava hazırlananlar yada bu iş uzerine uğraşanlar var ,,seb 7 yıl çalış cabala 80 dakkaya omrunu sıgdır çook saçma,,,ben geçen yık 68 aldım bu yıl 69 da kaldım ne yapcam ben,,,iNSAN istesede istemesde bu işten soğuyo bu işten soğumakta doğru değil,,böle sınavda,,baraj duşmedimi şu olacak;70 alanlar az sayıda imam açığıda çook,,,o9 zamn bilenide az bilenide imam olacak bnce yazılıyı bırakıp mulkata geçmek yada barj puanını dusurmek en doğrusu,,,,herkese selamlar,,

    16 Nisan 2012 22:58
  • la hevle ve... ;

    selamun aleukum arkadaşlar öncelikle başarılı olan arkadaşları tebrık eder diğerlerinede sabır dılerım allahtan, Allah(c.c.)’benden namaz ve sabır ile yardım isteyın’ dıyor(kur’an da)bu sınavı kazanamayanlar aslında fazla bır şey kaybetmış sayılmazlar, çunku bırıncısı artık sınav her sene yapılacakmış ,ikincisi kazananlar kps yı beklemek zorunda kazanamayanlar da kps seye gırecek (eylülde)peki eylülden marta kaç ay var,(6 ay)bu yıl yeterlılık2i kazananlar kps’yi kps’yı kazananlarda 2013 martı beklesın 6 ay kaybınız var ben üüzlmüyorum bebce sızde üzülmeyin, baraj meselesıne de inanmayım rabbi sabır versın,selamun aleykum

    14 Nisan 2012 18:56
  • Necdet Bülbül ;

    üç senedir bu sınava giriyorum her seferinde kıl payı kaçırıyorum eğer bişi bilmeseydim bir soruyla kaçırmazdım bir soru daha yapsaydım ki yaptımda ama öyle çelişkili sorular varrki resmen elemek için ALLAH hakkımızı alır yetkililerden ALLAHa havale ediyorum en azından düşünmeliler bir soruda kaybedenleri geçirsinler yeter artık yeter
    esselamun aleykum ve rahmetullah

    14 Nisan 2012 11:16
  • RABBİM HAYIRLISINI VERSİN ;

    rabbime şükürler olsun 82,500 inşallah mülakatta böyle hayırlısı ile geçer kalan arkadaşlarada cenabı hak yardımcıları olsun

    14 Nisan 2012 09:13
  • Sumeyye ;

    S.a kko icin baraj kaç bilen var mı ben hafızım belgem vardı yeterlik belgemin de süresi bı yaz bitiyor KPSSm de vardı ama diyanet bu kez gün hesabı yaptı ihl mezunu olupta belgesi olmayanların hepsi atandı biz boşta kaldık böyle yolsuzluk olmaz ki hafızlara da birsey yapsınlar o zaman tabanın düşmesi lazım

    13 Nisan 2012 18:07
  • erhan ;

    55 E MAMA YOK DEPREM ZEDECİYİM. BAŞKA BAHARA İNŞALLAH.

    13 Nisan 2012 16:28
  • HAFİZ ;

    eminmisiniz baraj düşermi

    13 Nisan 2012 16:22
  • HAFİZ ;

    ARKADAŞLAR MÜJDE MÜJDE MÜJDE BARAJ 55… KİMDENMİ DUYDUM SÖYLİYİM. RÜYAMDA AK SAKALLI KIR SAÇLI, UZUN BURUNLU, KEPÇE KULAKLI, BİR DEDE KULAĞIMA FISILDADI… KENDİSİDE AYNI MUŞMULAYA BENZİYORDU…

    13 Nisan 2012 15:12
  • DEPREMZADE ;

    YA NASIL İŞ BU 55 ALDIM NOLACAK ŞİMDİ DİYANETİN Bİ ACIKLAMA YAPSIN İNŞALLAH 55 OLUR

    13 Nisan 2012 08:29
  • aynur taşdemır ;

    ne olur artık şu baraj düşsün ömrumuz sınavla geldı gecıyor 55 olsun artık baraj ne olur

    12 Nisan 2012 22:31
  • tolga ;

    yeterlilik seneyede olacak mı?

    12 Nisan 2012 18:45
  • YUSUF ;

    arkadaşlar barajın düşeceği yok bu hükümetin derdi para ileride bi sınav daha yaparlar ver para utanmasalar kuranı bırakın ilmihal okuyun diyecekler yakında yok 9000 imam alınacak dediler yalan kuranı seçmeli ders yaptılar biz okudukta ne oldu sanki üç defa girdim hep cılk çıktı yeter insanları kandırmayın

    09 Nisan 2012 19:28
  • YUSUF ;

    arkadaşlar sizi seviyorum inşallah düşer

    06 Nisan 2012 19:26
  • mesut ;

    55 dogrum var geçebiliyormuyum

    06 Nisan 2012 11:20
  • rabbim hayırlısını versin ;

    ARKADAŞLAR GEÇEN SENEDE BU MUHABBETLER ÇOK OLDU BARAJ DÜŞÜYORDU DÜŞDÜYDÜ AMA HİÇ BİR DÜŞÜŞ OLMADI BİRAZ ZOR GİBİ GÖZÜKÜYOR.GEÇEN SENE BİZ İMAM HATİP SON SINIF TA İDİK İMTİHANA GİRDİK KAZANDIK YAZILIYI AMA SÖZLÜYE ALMADILAR SEBEB AKILLININ BİRİSİ KANUN ÇIKARMIŞ SON SINIF ÖĞRENCİSİ İMTİHANA GİREMEZMİŞ ALLAH AKIL VERSİN KPSS YE YGS YE İNSANLAR SON SINIFTA GİRMİYOR MU? HEM YETERLİLİK VERİYORSUN İMAM ALMIYORSUN Kİ ! ŞİMDİ DÜZELTTİLER KANUN ÇIKTI SON SINIF ÖĞRENCİSİ GİREBİLİR DİYE AMA GEÇEN SENE 3000 KİŞİ BÖYLE MAĞDUR OLDU HAYIRLISI OLSUN BİRBİRİMİZE DUA EDELİM

    05 Nisan 2012 12:45
  • YUSUF ;

    baraj puan düşürülsün sevgili diyanet kurumum

    03 Nisan 2012 19:40
    • keriman ;

      arkadaşlar lütfen gerçekçi olun barajın aşağı çekilmesi gibi bir saçmalık olabilir mi sizce galiba okumadınız SINAV YÖNETMELİĞİNDE 70 PUAN BARAJNI AŞANLAR SÖZLÜ MÜLAKATA GİRMEYE HAK KAZANIRLAR yani bunun değişmesi mümkünmü değişebilecek bişey olsaydı bu kadar net belirtilmezdi ve her sene aynı laflar bi önceki yıllarada bakın hep bu mevzuu bence kimse boşa ümitlenmesin hakkaten çok saçma belki şu olabilir sorulardaki katsayı puanı yükseltilebilir

      05 Nisan 2012 00:59
  • mahmut ;

    slm aleyküm arkadaşlar benim ezberlerim tamam kuran okuyuşum çok iyi kıraatım güzel müezzin kayyım sınavına girdim 5 vakit ezan makamı dersinide aldım ama yazılıdan hep 55 60 alıyorum lütfen baraj düşsün yeter artık…

    03 Nisan 2012 10:21
  • ilhan ;

    mademki böyle bir şey ortada neden diyanet bu konuda herhangi bir açıklama yapmıyor

    03 Nisan 2012 04:17
  • AYŞE ;

    bu baraj puanı kura kursu öğreticiliği için geçerli mi

    02 Nisan 2012 10:38
  • cesurcan ;

    sevgili imam adayı arkadaşlarım eğer buişi gönüllü yapmak isteyenlerden seniz dilinizden duayı eksık etmeyın (la hevle vela kuvvete illa billa hıl alıyyıl azım)afv b.’nin oğlu esir dustuğunde (musrıkler tarafından )resulullah’a gitti ve maruzatını bıldırdı ve efendımız ona şoyle dedı dılınden la hevle…. duasını dılınden eksık etme başka hıçbır yerden yardım düşünme durumun yuzunde dılıne kotu soz irişmesın (allah kur’anı kerımde ”benden namaz ve sabırla yardım ısteyın”dıyor dıkatsızlık yuzunden yanlış yaptığınız sorular için kotu kelımeler kullanmayın sabredın ( hafızların hepsını alacaklarmış dıye duydum bır ilahyatçıdan ama ne kadar doğruluk payı var bılmıyorum)cumleten selamun aleykum.

    01 Nisan 2012 16:46
  • fatma ;

    ya kardeşim inşaalah dedigin gibi olur bu iş sadece yazılı sınavla bitmiyo barajın düşmesine karşi olan arkadaşlar bencilligi bıraksınlar lütfen peygamberimiz kendin için istedigini kardeşin için istemedikçe iman etmiş sayılmazsınız buyuruyor lütfen zaten herkes bunu bekliyo umut olsa bile kalplari kırmayınız lütfennnnnnnnnnn

    30 Mart 2012 13:28
  • Abdurrahman ;

    BARAJ DÜSECEK…! Ya da sayin bakan tw’de bahsettigi atama sayisindan wazgececek. 7000 kisi en gec 16 haziranda imam olucak. Kpss sarti olmadan hem de.. Eger baraj düsmesse 4000 kadar imam kadrosu bos kalicak. Baraj düsmezse bu yil ki sinawdan 3000 kisi anca gecer hem yazili hem sözlüyü… Hükümet kararli bi an önce bu atamayi gerceklestirmek istiyo. Toplu sekilde atama yapmak istiyolar. Gecen yildan az bi rakam wardi bu subat ayinda atamak icin.. 16 hazirana ertelendi o da. Bu yilki atamayla beraber hepsi bi seferde olsun istiyolar. Tek seferde temiz is yani… Simdi gelelim konumuza. 7000 imam alimi icin barajin düsmesi zorunlu oldu bu durumda.. Müezzinlik, kuran kursu hocaligi icin bu durum gecerli degil. Onlarda baraj 70 olur yine cünkü zaten 2000 müezzin alinacak. Kuran kursu hocasi alinmayabilir bu yil.. Onla ilgili bisey söylemedi bakanimiz. Onda da baraj degismez. Ama imamlik baraji dü se cek. Bekleyin görün :))

    28 Mart 2012 04:56
    • rıdvan ;

      sevgili abdurrahman kardeşim; vallahi yalan mı söyleyim, barajı tahminende olsa düşürdün yüreğimize su serptin ya Allah Razı olsun. keşke kesin olsa, emin ol o kadar güveniyorum kendime, ben ihl mezunu değilim dışardan lisans mezunuyum artı şuanda bitmek üzere olan son döneme girdiğim ilahiyat önlisans 2 sınıf öğrencisiyim. mezun olma durumunda olduğumdan bu sınava girdim 54 netim var gelen puan 67,50 (1,25 hesabına göre) imam hatip olmak için mücadelem inan… ezber dersen ezber yasin, mülk, amme, son cüz ve bir sürü aşır, sırf dikkatsizlik yüzünden iki soru. burun farkıyla anlayacan. ama taktir ettim doğrusu yüreğimize su serptin içim coştu biran desem yalan olmaz. gerçekten sorularda çok kolaydı ama dikkatsizlik işte… var bunda da bir haytır vesselam.

      28 Mart 2012 21:14
      • Abdurrahman ;

        Rica ederim kardesim. Allah hayirlisini wersin ki werir de zaten.. Sözlüde de gecersin gibi geliyo bana. Aman hutbe we cenaze dualarini unutma.

        28 Mart 2012 22:37
  • aziz ;

    bırakın kendinizi kandırmayı 55olacak60olacak la hayal kurmayın baraj yine 70 olacak

    27 Mart 2012 13:34
  • Abdurrahman ;

    sayin 28 subat magduru. Senin bos diye nitelendirdigin bizim bu yorumlarimiz seni rahatsiz mi etti? Baraj düstügü zaman gözünü sen acarsin ama.. Baraj düsünce senin sansin mi azalicak yoksa. Yoksa sözlü sinawa yeterli degilmisin? 7000 imami nerden bulucak diyanet sence? Baraji düsürmiycek de amerikadan mi imam getirip bu sayiyi tamamliycaklar? Rakamlar ortada. Aklin yolu bir. Arastirdim, kafa yordum ben.. Bos da konusmadim. Ayrica bencillik yapip bilgimi sakli da tutmadim. Arkadaslarima da sundum.. Senin ise konuyla alakali bi arastirman, bi bilgin hatta bi fikrin dahi yok. Bu durumda bos konusan kim oluyo tekrar düsün istersen… Kaldirtmayin bana yorumlarimi siteden. Saygili olun lütfen. Tskkür ediceginize bi de bos konusma falan gibi basit laflar.. Hepimiz din egitimi almis kisileriz. Daha sewiyeli olalim.

    27 Mart 2012 06:54
  • 28 şubat magduru ;

    s.a arkadaşlar herkes boş konuşuyor 50/55/60/70 bunlar boş kafanızı bunlara yormayın yarın bir gün acıklama yapar hepiniz ağzı acık gözünüz ayrılır neye ugradıgınızı şaşırırsınız bırakında diyanet kendi karar versin ozaman beddua mı edersiniz allah razı olsunmu dersiniz size kalsı sizi seviyorum allaha emanet olun saygılarımla

    26 Mart 2012 21:11
  • Abdurrahman ;

    50 diyen 55 diyen arkadaslar. Ne 60i diyen arkadaslar.. Ben zaten düsecegini söylüyorum. 55 ya da 60 muhtemel geliyo rakamlar acisindan. Ama yazili sinaw baraji tamamen kaldirilicak deseler, ona da ihtimal weririm. Zaten sözlü sinawda da puan sistemi war. Yani yazilidan en az 70 alip da sözlü sinawina girenlere, sözlü sinawda da 100 üzerinden bi puan weriliyo. iki puan toplanip 2ye bölünüyo we yine 70 üzeri olursa bu puan o zaman yeterlilik belgesi almaya hak kazanmis oluyoruz. Yazili sinawa 70 baraji zaten sacma. Ama diyanet acisindan rahatlik oluyo. Binlerce kisiyi mülakat yapicak yeterli personel yok. O yüzden bastan eleme yoluyla sözlüye az adam birakiyolar. Ama dedigim gibi bu yil durum cok farkli. Yazili sinawin baraji tamamen kalksa sasirmamak lazim :) belki iki sinawin ortalama 70 baraji warya o bile düsebilir :) Sözlüye calismayi birakmayin sakin.. Diyanet isleri malesef olaylari gec farkedip gec tedbir alir. Genc personele de ihtiyaci war yönetimin. Yasli personelin performans

    26 Mart 2012 20:51
  • selman ;

    bende 55 de kaldım pff:(((

    23 Mart 2012 19:56
    • Abdurrahman ;

      baraj imamlikta 55 puan. Deniliyo 60 olma ihtimali de war tabi ama 70 degil. Düsecek. Rahat olun sözlüye calisin simdiden. 7000 imam alinicak. Gecen yildan kalan 500 kisi war ortalama. 6500 kisinin hatta daha da kisinin bu yeterlilik sinavini gecmesi lazim ama 70 puan üzeri alabilen kisi sayisi zaten 6000 bile olamaz. Her yil ortalama 4000 kisi sözlü sinavi geciyo zor zoruna. 2000 sözlüde elendi gecen yil. 1500ü atandi 500 kisi kaldi. Bu yil 14000 kisinin bu yazili sinavi gecmesi lazim. Cünkü yarisi yani 7000i sözlüde kurani okuyamadigi icin elenicek zaten. Her 10 imam hatipliden 4 tanesi anca kurani düzgün okuyabiliyo malesef. Anlatabildim mi arkadaslar. Düsmez falan diyenlere bakmayin ezbere konusuyo onlar. Cünkü daha önce baraj düsmedi. Cünkü hic bu kadar cok atama olmadi. Bu yazili sinavdan gecen 14000 bin kisiye ihtiyac var. 14000 kisinin gecmesi icin de barajin 55 ya da 60a düsmesi söz konusu. Ama bu benim kisisel arastirmamdir. Bi baglayiciligi we kesinligi yoktur. En dogrusunu

      26 Mart 2012 03:37
      • ahmet ;

        hayır abdurrahman baraj şu şartlarda 50olmalı

        26 Mart 2012 20:04
    • Abdurrahman ;

      Barajin 55 PUAN olmasi muhtemeldir arkadaslar. Merakinizi gideriym. Sözlüye saglam calisin. Ezber eksigi pek önemli degil ama mahrec we tecwid cok önemli sinavda. Okuyusunuza bakiyolar. Tipinize hareketlerinize bakiyolar. imamlik icin konusuyorum. Sade mütewazi we karizmatik olusunuz önemli. Karizmadan kastim yakisikli giyinmeniz falan degil ama :) durusunuz yani.. Dik durun ciddi olun. Sakin olun. Sorulara kisa we net cewap werin. Lafi uzatmayin. Duyulucak sekilde tane tane konusun. Kisik sesle we hizli hizli konusmayin. Hitabetinizi ölcmek icin adin ne kac yasindasin falan sorabilirler. Hutbe we cenaze dualarini mutlaka ezberleyin. Rabbimden hayir we selam dileklerimle..

      26 Mart 2012 04:00
      • hafız ;

        hepiniz salladı ama tutmadı bari atmayın ya bende heveslenmiştim

        15 Nisan 2012 17:45
  • abdulrahim ;

    baraj 53 herkese hayırlı olsun

    23 Mart 2012 13:46
    • ahmet ;

      doğruluk derecesi nedir

      26 Mart 2012 20:06
    • halil ;

      doğrumu baraj 53 mü

      27 Mart 2012 14:39
  • Haci Şakir ;

    Bir diyanet kalmıştı.diyanet de yapacağını yaptı.100 sorudan 80’e indi.baraj da düşmesi lazhm

    21 Mart 2012 22:44
    • HABİP ;

      yok kardeşim yok öyle birşey sadece safsata bunlar aldanmayın dostlarım biz de isteriz baraj insin ama malesef

      10 Nisan 2012 18:07
  • Resul ;

    diyanet 2012 de taban puan

    21 Mart 2012 20:35
  • ahmet ;

    arkadaşlar bir soru 1.25 puan 1.25*56=70 yapar am inşaallah naraj 60 a düşer

    21 Mart 2012 19:49
  • ayşee ;

    diyanet acaba ne zaman bu yorumlara cevap verecekkk…1-2 soruyla kalanlara yazık…

    20 Mart 2012 21:41
  • idris ;

    s.a bu seneki geçme notunu bilen var mı?

    19 Mart 2012 17:00
  • mustafa ;

    benim bildigim şu öyle testi yap gel imam ol yok be öyle iş biz kuran kursundayken ali bardakoğlu geldi bize tören için dediki hafızlar öncelikli şunud abilin başbakanımız bile diyor 2 yıllık ilahiyat fakültesi 1 hafız eşiitir anlarsınıuz artık

    19 Mart 2012 14:13
  • H.EDİZ ;

    SELAM UN ALEYKUM

    80 SORUYA KARŞILIK SÜRE AZDI,BU YÜZDEN 80 SORU BARAJI 55 OLMALIDIR .
    SAYGILARIMLA

    19 Mart 2012 11:29
    • ahmet ;

      hemde çok azdı bırak kotrol etmeyi soruları çözmeye zaman olmadı tüm görevlilere sesleniyorum topluma birşeyler kazandırmak istiyorsak mantıklı davranmalıyız ve baraj en az 50 olmalı şimdiden teşekkür ediyorum ve allaha emanet olun

      26 Mart 2012 19:58
  • KÜBRA ;

    baraj düşürülsün 54 netim var son anda beş neti degiştirdim sorular o kadar karmaşıktıki insan cevabını dogru bildiginde bile karıştırıp yanlış cevap veriyor sonuçta önemli olan sözlü dür insan bilgi yönünde kendini zamanla daha iyi geliştirir bize yaptıkları sınavı şu andaki kadrolu elemanlarına UYGULASINLARDA ANLASINLAR NE KADAR ZOR SORDUKLARINI..

    19 Mart 2012 00:44
    • ahmet ;

      50 inşallah

      26 Mart 2012 20:03
  • gökhan ;

    S.A arkadaşlar sınav soruları çok dolaylı soruluyor.barajın kesinlikle düşmesi gerekiyor zaten önemli olanda sözlü sınavı geçmek.sınav heycanından insan doğru bildiğini bile yanlış yapabiliyor. soruları neden azalttılar onuda anlamış değilim ne kadar çok soru o kadar doğru cevap imkanıhayırla kalın

    18 Mart 2012 16:33
  • hatice ;

    s.a arkadaşlar baraj dusurulmelı ıns dusurulur ben heycanıma yenıldm 55 netım var baraj altındayım kagıdımı son kontrol ederken 4 tane dogru sorumu değiştırdım sorular dolaylı sekılde anlatıldıgından dolayı ınş dusururler AMIN.

    18 Mart 2012 09:54
    • mustafa ;

      hatice kardeş bnde 55 nete takıldım inş olur ya hafızlığım var imam hatip mezunu durumundayım ayrıca kuranı kerimi güzel okuma dersi alıyorum ayrıca kraat okuyorum inş olur

      19 Mart 2012 14:05
      • mustafa ;

        ya sınıfımda 56 net 64 net yapanlar var ama kuran sıfır ya onlara bile bn ders veriyorum benim okudugum ezana çalışıyorlar ama geçmişler işin aslı mülakat olacak ozaman her şey ortaya çıkar öyle kitap okumakla imam olunmaz kimse havaya girmesin

        19 Mart 2012 14:08
      • zeynep ;

        abartmayın ben soruların hepsini yaptım

        20 Mart 2013 14:49
    • ahmet ;

      bende 55diyordum ama sorular anladığım şekilde değilmiş ve dahada bakmadım bu soruları görevli hocalar bile çözemez şu şekilde baraj 50olmalı eleyeceksen mülakatta ele haklarımız elimizden alınmasın

      26 Mart 2012 19:53
  • sinan ;

    arkadaşlar baraj kesinlikle düşmeli,diyanetin amacını kimse anlamış değil,eüzüyü doğru düzgün okuyamayanı imam yapıyolar ama bugün hafızlarımız o kadar emek vermiş boşta geziyolar diyanetin istediği buysa eğer sanırım bu,başarılı oluyolar.bence bi insanın başarısını ancak sözlü de değerlendirebilirsin hele de hafızları.bu dünya da bişey yapamayabiliriz ama hafızlığımız elden giderse bilki sorumluları diyanet ahirette elbet sorarız hesabını………

    17 Mart 2012 21:42
  • çorum ;

    inşallah baraş 60 düşecek

    17 Mart 2012 16:55
    • zeynep, ;

      60 inşallah

      17 Mart 2012 19:27
      • ahmet ;

        55 diyorlar ne 60 şı

        26 Mart 2012 19:48
  • Halid ;

    Arkadaşlar bu konuda kesin bi açıklama yok.
    Ama önceki sınavda 100 sorudan 70 soru yapanlar geçiyodu.
    soru sayısı 80e düştüğü için 56 net yapanlar bu sınavı rahatlıkla geçer diye düşnüyorum

    17 Mart 2012 15:18
  • fatma ;

    baraj için kaç net yapmam lazım

    17 Mart 2012 11:49
  • fatma ;

    arkadaslar baraj sayisi kac.bir bilen varsa yazsin.47 netle baraji gecebiliyormuyum?

    17 Mart 2012 11:47
  • cemil ;

    son aldığım duyumlara göre baraj 55. yani 44 net yeterli olacak. 44*1.25=55

    16 Mart 2012 19:04
    • ahmet ;

      hayır kardeş baraj 50 gözümüz aydın

      26 Mart 2012 20:00
      • habip ;

        kim dedi bakın göreceksiniz barajda düşmez kazanan da pek olmaz çünkü haller ortada

        10 Nisan 2012 18:09
  • izzet ;

    diyanetin bukonuda açıklaması olursa buraya yorum yazarsanız sevinirim

    15 Mart 2012 10:22
  • adil ;

    bu yıl soru sayısı düştüğünden dolayı barajın ne kadar olduğunu bilmiyrum yardımcı olurmusunuz acaba

    14 Mart 2012 13:10
    • ahmet ;

      55 diyorlar

      26 Mart 2012 19:46
  • selver ;

    100 soruda 70 se 80 soruda en az 56 olmalı diyorum

    13 Mart 2012 08:20
  • hasan ;

    56 soruyu 1.250 ile çarpın 70 yapar baraş 70

    12 Mart 2012 16:16
    • adil ;

      hasan kardeş barajın kesin 70 oldğundan eminmisiniz?

      14 Mart 2012 13:12
      • halil ;

        baraj düşürülsün sorular çok zordu baraj 50olmalı soru 100 den 80 iniyorsa barajda 50inmesi olası teşekkürler

        27 Mart 2012 14:36
        • ibrahim ;

          inşallah kardeşim düşer benim hayatım bi nevi ona baglı herşey bu sınava gelecegim buna baglı inşallah düşerde hayırlısıyla imamol uruz kısmet inşallah olua allaha hergün dua ediyorum

          04 Nisan 2012 11:58