4:21 pm - Çarşamba Nisan 23, 2014
Sponsorlu bağlantılar

Takdir Teşekkür Hesaplama

Cuma, 17 Ocak 2014, 17:36 | Eğitim | 269 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

2013 2014 Eğitim Öğretim yılının ilk yarısının sonuna yaklaşmaktayız. Haliyle öğrenciler yazılı sonuçlarını almaya başladılar. Bizler de bu sayfada bütün sınıflar için online takdir teşekkür hesaplama robotu aracını sunuyoruz. 4. ,5. ,6. ,7. ,8. ,9. ,10. ,11. ve 12. sınıflar için takdir teşekkür hesaplama motoru aşağıdadır. Takdir teşekkür hesabı için aşağıdan sınıfınızı seçiniz ve açılan sayfadan online takdir teşekkür hesaplama işlemini yapınız. Sitemizde ilköğretim ve ortaöğretim (lise ) takdir teşekkür hesaplama işlemini hemen yapabilirsiniz.  Aşağıda yer alan online takdir teşekkür hesaplama araçları en son Milli Eğitim Bakanlığı ( MEB ) verilerine göre oluşturulmuştur.

Bütün Sınıflara Göre Takdir Teşekkür Hesaplama – Sınıf Seçiniz :

İlkokul Ortaokul Online Takdir Teşekkür Hesaplama 2013 2014 – Lise Takdir Teşekkür Hesaplama 2013 2014

Kaçıncı Sınıf Olduğunuzu ve Hangi Belgeyi Alabileceğinizi Aşağıdan Anında Yazarak Bizlerle Paylaşabilirsiniz …

269 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Takdir Teşekkür Hesaplama"

  1. Teşekkür alamayan çocuk diyor ki:

    ebru hocanın yüzünden teşekkür kaçtı taktir kaçtı hiç bişi alamıyom hocalar ben sizin varya!

  2. ELÇİN diyor ki:

    65 TEŞEKKÜR ALIRMIYIM

  3. birisi diyor ki:

    7. sınıftayım not ortalamam 84,71de kaldı takdir alır mıyım?

  4. elif diyor ki:

    arkadaşlar ben bunların hepsini okudum siz birbirinize havamı atıyorsunuz çok belli oluyor bence bu hiç doğru değil bazılarınızın ya da hepinizin dediği yalan belkide ben hiç kimseyi kötülemiyorum bilmem ben 7. sınıfa gidiyorum 1. dönem 86.35 puanla takdir aldım artı onur belgesi artı üstün başarı begesi aldım yalan değil şu amda 7 takdir 3 onur belgesi 2 üstün başarı belgesi 3 başarı belgem var yalan değil yalan olduğunu düşünenler düşünsün yukarıda allah var

  5. burcu diyor ki:

    yehu taktir tam 3 kez taktir her zamanki gibi

  6. nermin diyor ki:

    ben 6 da okuyorum ben simdi cook mutluyum cunki derslerimde hep iyiyim

  7. sema diyor ki:

    allah CC. hepimizin gönlüne göre versin keşke herkez taktir neysede teşekür almayı istiyor ama herkez bizim gibi deyil neyse geç benim için kolpa yatağın soğuk tarafı dinlermisiniz ozaman nedemak istediğimni anlarsınız pilotonik…. bu kafayla iyi gider yorumlarınızı bekliyorum…

  8. prenses diyor ki:

    ya neden takdir ve teşekkür 4.sınıflara yok?bütün uğraşımız boşuna mı gitti??? çalıştık çabaladık,en sonun da da takdir teşekkür yok diyorlar!!!!!ama neyse,uğraşlarımızın sonuçlarını alırız bir gün.

  9. Ayşe diyor ki:

    Yaa 83 te kaldım alır mıyım :’(

  10. hatice diyor ki:

    ya ben lise son öğrencisiyimm.. meslek lisesii 39 dersimiz varrr hesaplayınca 85.41 lü bşeler çkıoo ya rehperlik derside karneyi etkilioo muuuu 40 derse mi bölcezzz kim bilooo?

  11. bahar büşra diyor ki:

    ben TAKDİR alıyorum yaşasınnn

  12. asiye diyor ki:

    seyinizden atmayın dingiller

  13. salih diyor ki:

    69,75 teşekkür alırmıyım

  14. noname diyor ki:

    ya görende fen lisesinde okuyor sanar ne basit insanlarsınız

  15. selin diyor ki:

    69.72 teşekkür alıyor muyum ?

  16. özden diyor ki:

    niye hava atıyosunuz bende atarım o zaman çok mu zor
    benimkide 100.000 oldumu bende havamı attım

  17. hüseyin diyor ki:

    adam olun bende100 den taktir alıyom heeeeee bebelerrrr

  18. alaeddin demir diyor ki:

    selamınaleyküm öncelikle güzel bi hesaplama sistemi yapmışsınız diğer sitelerden farklı ama çok güzel olmuş teşekkür alıyorum .

  19. edanur diyor ki:

    86,98 ki ko ka ki
    hava mı atıyonuz ?

  20. sanane diyor ki:

    Hawa mı atıyonuz oğlum sizz bende bende teşekür alıyom ama sizingibi hawa atmıyom kendinize gelin biraz be en büyük taktir Allahın taktiridir onuda alabilcenizmii bakam.

  21. buse diyor ki:

    tesekkur alıyorun taktir alamıyorum elveda sana elveda taktir

  22. taburcu diyor ki:

    ayyy canımm benda işte 100 den taktir alıyomda arkadasım sena 69,79 dan teşekkür alabiirmi lütfen söyeyin çok üzüüyooo :(

    • burak diyor ki:

      uzgunum 69.99 dahı olsa e okul yuvarlamaz..beim nıce arkadaslarım uzulduu heba oldu…5 kurus olmasa bakkal ekmek vermez 1 puan olmasa meb takdır tesekur vermez..gercekler acıdır ama acıyıda alır..ıyı gunlerr

  23. melek diyor ki:

    yaaa arkadaşlar ortalamam84,86 takdir alır mıyım

  24. melike diyor ki:

    lise 3 e gidiyom hala taktir alıyorum

  25. mecit güneş diyor ki:

    arkadaşalr ben 11.ci sınıf öğrenciyim felsefemde şüpe ediyorum 2 dir acaba teşekkür alabilecekmiyim lütfen cevap istiyorum :(

  26. bilal korkmaz diyor ki:

    arkdaslar takdir nasıl hesaplanıyo benim bildgm tüm derslerin ortalaması 13 bölünmüyomu

  27. duygu diyor ki:

    84,84 le ne alınır

  28. sasasa diyor ki:

    teşekkür alıyom yanında gaarantide var

  29. çisem diyor ki:

    sinem kendini bişey zannetme bende hep taktir alıyom canım

  30. melike diyor ki:

    benim 84.58 ne alırım ben

  31. nur diyor ki:

    yaşasın her zamanki gibi malasef takdir alıyorum . darısı almayanları başına.98,92

  32. şık şık diyor ki:

    ben 3 e gidiyorum ortalamamız yok ama yinede bu site güzelmiş

  33. islim diyor ki:

    ortalamam 75.56

  34. kardelen diyor ki:

    77,12 84,01 79,44 ne alırım

  35. duru diyor ki:

    emine hocam tahininizi çıkmasına çok üzüldüm ama gitsenizde gitmesenizde biz sizi unutmayacağız hocam neee olursunuz gitmeyinnnnn 6-b sınıfı sizi çok seviyor bizi unutmayıııınnnınnın

    • emine bayar diyor ki:

      bende sizi seviyorumm kızlaar bir omür boyu mutlu olun verdiğiniz hediyeleri saklayacağım sizi unutmayacağım unutmuk istesem bile unutamam..

  36. pelin diyor ki:

    sündüz hocam sizi hiç sevmiorum sizin yüzünüzden taktiri kaçırdım >:(

  37. handan diyor ki:

    ilkokul 4.sınıf not ortalaması70,03 türkçe notu 4,4 ten aşağı notum yok!acaba teşk belgesi alabilirmiyim?

  38. melisa diyor ki:

    herkese başarılar diliyorum Rabbim hepimizi sene sonunda güldürür inşallah :)))))))))))♥♥♥

  39. büşra d diyor ki:

    geçen sene başarı belgesi de vermişlerdi 2 dönemde inşallah bu sene de verirler

  40. büşra doğru diyor ki:

    86.78 ile takdir alıyorum 10.sınıfım 1.dönemdeyim.
    9.sınıf ortalamamda 88.49 olmuştu bence iiii

  41. özge diyor ki:

    oley taktir üstüne üstün onur belgesi çok mutluyum

  42. denizcem diyor ki:

    ben dünya 1. siyim lan siz takdir alıyorsanız buna benim kıçım güzer zahaha :D

  43. mehmet diyor ki:

    bende ilçe birincisiyim

  44. boşkoy diyor ki:

    alın ben,m gibi hurdacı olursunuz sadece devlet size bagmiy oylum kekliy

  45. sedanur diyor ki:

    4.sınıfa yeni geçtim kolay mı zormu

    • deniz diyor ki:

      zorluktan ölebilirsin :P

      • sword diyor ki:

        ben 7.sınıfa gidiyorum siz 4 e zor diyorsanız liseler ünüversteler ne yapsın.başarıyı bir dönem boyu oturarak veya bir dönem boyunca hiç kalkmadan ders çalışarak kazanacak değilsiniz ailenizde sizden bunu isdemiyor yerinde oturup yerinde ders çalışacaksınız bölece hiç bişey zor gelmeyecek size

    • merve nur diyor ki:

      ben bese yeni gectim calışırsan zor değil tembelsen çok zor benimkinin hepsi 5ti salaklık etme ders çalış

  46. muharrem diyor ki:

    71l tekük alıyom

  47. ayşen diyor ki:

    87 den takdir+başarı belgesi mutluyum

  48. fani diyor ki:

    önemli olan allahın taktiri. hocanın takdiri fani…

  49. nur diyor ki:

    ben okulun birincisiyim kıskananlar çatlasııııınnnnnnnnnnnnn.D

  50. nermin diyor ki:

    size çok kötü bir haberim var kıskananlar çatlasın taktir,başarı belgesi ve onur belgesi alıyorum

  51. nur diyor ki:

    siz kendinize göre sevinin salaklar

  52. senol diyor ki:

    81 ortalama

  53. mehtap diyor ki:

    12. sınıftayım 93.94 ortalam ile taktir ve onur belgesi alıyorum allah nasip ederse herkese Başarılar:):) :)

    • galatasaray diyor ki:

      arkadaşlar sadece 1 tane 3′üm 1 tane de 4′üm var gerisi 5 ve 9.sınıftayım Sizce takdir alabilir miyim?Ne olur bana dua edin Rabbim herkese nasip eder inşallah (AMİN):)))

  54. Ali Çoban diyor ki:

    Takdir teşekkür hessaplama programını yapan arkadaşa çok teşekkürler.
    Keşke ben de böyle yapabilseydim de okul siteme ekleyebilseydin.

  55. ebru diyor ki:

    beni karne takdir belgesi

  56. düriye diyor ki:

    ben takdir alıyorum arkaşlar 98den mutluyum herkeze baş

  57. feliçya diyor ki:

    ben takdir alıyorum you fastır çok heyacan duyuyorum hemde98den alıyom herkese başalilar diliyorumm…

  58. EMRE diyor ki:

    lisedeyim.karne ortalamam 73 ama ingilizce 44.80 den 2 yinede teşekkür alabilirmiyim

  59. bahar diyor ki:

    niye buraya aldığınızı yazıyosunuz ki sizi tanıyanmı var kendinizi tatmin etmek mi istiyonuz

  60. sinem diyor ki:

    benim ortalama 69.90 70e yuvarlanıyo mu şimdi

  61. ryms diyor ki:

    teşekkür alıyorm beyler yorum yok

  62. emre diyor ki:

    teşekkür belgesi alıyorum :) :) :)

  63. emre diyor ki:

    teşekkür alıyorum :) :) :) :)

  64. kız diyor ki:

    ye ha ortalamam 90.25 takdir geliyorr

  65. FATMA diyor ki:

    ARKADAŞLAR BUNLAR DOĞRU DİMİ LÜTFEN HEMEN CEVAP VERİRMİSİNİZ

    • canan diyor ki:

      fatma ben ortalamalarının bu kadar yüksek olduğuna inanmıyorm..eğer gerçkten böyleyse ya bunlar üstün zekaya sahip yada geri zekalı bu zamana kadar hep takdirle geçtim yazılılardanda yüksek almama rağmen 89 91 civarlarnda oluyor ortama bu kadar yüksek olması için yazılıların hemen hepsindn 90 üzeri alınması lazım…okey

  66. selin diyor ki:

    taktir alıyorum 95,89 yaşaşın

  67. berşan diyor ki:

    bende taktir name alıyorum olley

  68. gfdgf diyor ki:

    belge hesaplarken sadece 2. dönemimi hesaplıyoruz yoksa 1. döneminide hesaplıyor muyuz?

  69. gfdgf diyor ki:

    belge hesaplarken sadece 2.dönemimi hesaplıyoruz

  70. arzu diyor ki:

    lütfen hemen cvap verin puanım84,75

  71. sevda diyor ki:

    ben taktir alıyordum ama öğretmenime rica ettim teşşekür alıyorum havaya atıyorum tutan tutsun bu fırsat elinize geçmez

    • sword diyor ki:

      Başarıyı en kötü şekilde kullanmak, onunla övünmektir. takdir veya teşekkür almış olabilirsin ama insan olamamışsın

  72. beyza diyor ki:

    oley

  73. beyza diyor ki:

    takdr alyorum…

  74. tuba diyor ki:

    84,50 notum takdir alamayacam

  75. ahmet diyor ki:

    hayırdır dayı bende sınıfta kaldım sıkıntımı var ??? adama hasta etme oluuuuuummm :((((((

  76. mert diyor ki:

    teşekkür alamıyorum :(

    ama takdir alıyorum :D

  77. yakup çelebi diyor ki:

    arkadaşlar benim dil ve anlatım dersi 2 ama ortalamam 70 in üzerinde teşekkür alabilirmiyim bilen biri cewap yazsın ltfn

  78. noldu ki diyor ki:

    hiç kimse hava atmasın benn takdir belgesi ve üstün başarı onur belgesi alacam nolduki lannnnnnnnnn

    • sword diyor ki:

      Başarı belki insana çok şey öğretmez, fakat başarısızlık çok şey öğretir. birde hava atmayın diyip hava atma dikkat et o havanı birgün biri söndürür kalırsın öle

  79. esra diyor ki:

    6 ya gidiyorum hepsi 5 taktir we onur belgesi alıyorumm :)

  80. ferat diyor ki:

    takdir alıyorum ama hiç sevinmedim çünkü herzaman ki halim

  81. gözde diyor ki:

    alıosan napım be senn elini ne öpcemm
    (sanane)

  82. yok diyor ki:

    tşkr alırmıyım

  83. yok diyor ki:

    puanım tşkr almaya yetiyor ama 1 tane 1 im var

  84. umut diyor ki:

    bende takir alıyom

  85. gözde diyor ki:

    üff takdr alamıom yha cok istodum amaaa:((

  86. sanane diyor ki:

    sen önce gel benim elimden öp hem takdirname hem üstünbşarı

  87. havin diyor ki:

    teşekkür alıyorum ya 82 de kaldım:(

  88. isimsiz gahraman diyor ki:

    ula goçlarım abiniz takdir alıyo gelin de ellerimden öpün

  89. İrem diyor ki:

    Takdir aLommm!!!Yehuuuu!!!3 kez teşekkür aldım.İlk kez takdir alom…yayaaa

    • sinem diyor ki:

      sen bide beni görsen ardarda taktirname alıyorum
      yaa ama buna üzülüyorum çünkü her zamanki halim…
      :P :P :P :P :P :P…

      Hahaha taktir ya da teşekkür alamayanlara daaa başka hediyeleri oluyo hemde ismi …..name dir orası küfürlü olduğu için …. koydum :)

  90. aşık ramazan diyor ki:

    bn taktir alıyommmm herşeyi bana alacaklar oleyyyyyy

  91. gizli çocuk ramazan diyor ki:

    arikler takdir alıyom babam beni yaşatacak her şeyi alcak.

  92. gizli çocuk ramazan diyor ki:

    arikler takdir alıyom babam beni yaşatacak her şeyi alcak

  93. BEYZA diyor ki:

    yasasın takdir alıyarum… anam bilgisayar alacak….

  94. belalım diyor ki:

    okadar çalışkanım ki her sınıfı ikişerkere okuyorum(genel tekrar hesabı)…yha

  95. çağatay diyor ki:

    ben teşekkür alıyom

  96. helin diyor ki:

    almayanlara kapak olsun bu arada ben jimnastikdeyim

  97. burak diyor ki:

    havan kime esma bende alıyom

  98. esma adanur diyor ki:

    ben taktir alıyorum karnemde bir tane 4 var çalışan kazansın beni de kimse yalanlamasın ben doğruyu söylüyorum

  99. m.emir diyor ki:

    bir gün nassretin hoca ormana gitmiş orda ağaca tırmanmış yoldan geçen bir yolcu demiş: be adam şimdi düşecekin hoca madem düşeceğimi biliyorsun ne zaman öleceğimi söle.

    • sultan diyor ki:

      çok beyendim sözünü nerden bldn kzm çok gzl cukkkkkk oturdu valla bu arada AFYONLUYUM

  100. beyza diyor ki:

    takdir teşekkür hesaplama robotu çok güzel, her sınıf için ayrı ayrı hesaplama araçları var site, çok güzel teşekkür ederim.

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

Gizlilik ve İletişim

Sitemizde hiçbir şekilde illegal içeriklere yer verilmez. 2013mersin.net sitemizle ilgili olarak telif hakkı iddiasında bulunan kişi ya da kurumlar 2013mersinnet[a]gmail.com   adresine e-posta atabilirler.

Site yazarlarımızdan kaynaklı ihlal içeren yazılar, uyarı yapıldığı sürece derhal kaldırılacaktır. Detay için tıkla >> Gizlilik Politikası

Dost Siteler