5:59 pm - Çarşamba Nisan 16, 2014
Sponsorlu bağlantılar

Sosyal Bilgiler 7. Sınıf 2. Dönem 1. Yazılı Soruları

Çarşamba, 19 Mart 2014, 19:14 | Yaşam | 33 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

2013-2014 Eğitim Öğretim yılı İlköğretim 7. Sınıf Sosyal Bilgiler dersi 2. Dönem 1. Yazılı sorularını bu sayfadan indirebilirsiniz. Öğretmenlerimize ve öğrencilerimize kaynak ve rehber olması gayesiyle sitemizde yayınladığımız bu yazılı sorularını aşağıdaki sürenin sona ermesinden sonra belirecek olan linke tıklayarak indirebilirsiniz. Yazılı sorularının düzgün görüntülenebilmesi için Microsoft Word programının bilgisayarınızda yüklü olması gereklidir. Linkin görünür hale gelmesi için sürenin dolmasını bekleyiniz. Ayrıca sitemize “Neden soruları, siteye olduğu gibi eklemiyorsunuz da, word dosyası halinde ekliyorsunuz?” diye sorular yöneltiliyor. Bu durumu şöyle açıklayalım. Öncelikle bu siteden öğretmenler ve öğrenciler yararlanmaktadır. Yazılı sorularımızı dileyen herkes yazıcıdan çıktı da alabilsin diye, düzenli olarak görüntülenebilmesi açısından bu şekilde dosya halinde ekleme yapıyoruz .İşte yazılı soruları:

.

7. Sınıf Sosyal Bilgiler 2. Dönem 1. Yazılı Soruları :

 

7. Sınıf Sosyal Bilgiler 2. Dönem 1. Yazılı Soruları ve Cevapları İndir 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Yazılı Soruları 2013 – 2014 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi İkinci Dönem 1. Sınav Soruları 2013-2014  7. Sınıf Sosyal Bilgiler Yazılı Soruları 2013 – 2014 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi İkinci Dönem 1. Birinci Sınav Soruları 2013-2014 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Örnek Yazılı Soruları Klasik ve Test soruları Sosyal Bilgiler Yazılı Soruları Cevap Anahtarı Cevapları Hazırlık Çalışma Soruları

33 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Sosyal Bilgiler 7. Sınıf 2. Dönem 1. Yazılı Soruları"

  1. mine kayahan diyor ki:

    yaa açılmıyo ne biçim bir site yardım edinnnnn

  2. elif diyor ki:

    arkadaşlar dosyayı indirmeniz gerekiyor sorulara ulaşmak için :)

  3. kristal kelebek diyor ki:

    neden açılmıyor açan var mıı ?

  4. gayzım diyor ki:

    Yaaa ben açamıyorumm lütfen yardım edin:(((

  5. okan diyor ki:

    yazılı soruları olsaydı daha güzel bir site olurdu

  6. okan diyor ki:

    bu site çok güzel çok beğendim

  7. Eda Kuş diyor ki:

    Hersey için çok teşekür ederim :)

  8. sibel diyor ki:

    arkadaşlar bugün sosyal sınavı olduk bilin kaç aldım 99

  9. CerenaY diyor ki:

    cevaplar nerde yhaaaaaaaaa :/

  10. lara diyor ki:

    ya ben soruları bulamadım bana bir tarif etseniz nolur bak ağlarım sonra ;( ;( ;(

  11. merve ünal diyor ki:

    bence bizim hoca çok soru soracak sınavda özellikle boşluk doldurma bizim hoca …. dır da o yüzden bende nimet güvener ilköğretim okulu öğrencisiyim 7 a sınıfı burdur karamanlıyım sınıfta ibrahim akçayı …

  12. Sinan diyor ki:

    Tebrikler güzel olmuş ve teşekkürler
    FAKAT CEVAP ANAHTARI YOK….LÜTFEN CEVAP ANAHTARINI EKLEYİNN TEŞEKÜRRLER

  13. faruk diyor ki:

    ellerinize sağlık çok güzel olmuş

  14. faruk diyor ki:

    arkadaşlar bu kafayla işiniz zor çalışın biraz çıksa bile senin aleyhine sbsdede ne yapçan

  15. alfa diyor ki:

    kontrol etmedikten sonra bir işe yaramaz

  16. büşra diyor ki:

    arkadaşlar zaten biz aynısı çıkar diye girmiyoruz bu sorulara benzer sorarlar diye giriyoruz aynısı çıkcak diye bi kayde yok ama çalışmak lazım örneklere baka baka çözmek lazım
    fen ve teklnoloji öğretmeni:büşra köylü

    • zehra diyor ki:

      sana katlıyorum zaten amaç hangi sorular ve benzerleri çıkıcak diye öğrenmek ve ona göre sınava girmek

  17. kristen diyor ki:

    bence bu sorular çıkmaz

  18. ömür eroğlu diyor ki:

    bu gizem varya bu gizem tibsizin önde gideni hep uhu kokluyo ben şahit oldum allah rızası için onu bi cdoktara getirin bide selpak alın burnu durmadan akıyor

  19. gizem pişiren diyor ki:

    ben esrarcıyım süreklii uhu kokluyommmm sürekli burnum akıyor bana selpak alın çok tipsizim bir estetikçiye ihtiyacım var lütfen bulun ben o çağatayın pis kokulu çoraplarını yalar yutarım emo sevgili aranır

  20. kanka diyor ki:

    aynen öyle

  21. ali diyor ki:

    soruların cevapları lazım acill

  22. adriana diyor ki:

    vallahi ben 7.sınıfa gidiyom
    fen sınavımız vardı dedim bir bilgisayardan test çözeyim sınavda çözdüğüm test karrşıma çıkmazmı

  23. ayse diyor ki:

    çok güzel lmuş

  24. ela diyor ki:

    bu sorulara boşa bakmayınnnn cıkmazzzzzzzzzz….çalışın abiiii çalışana hersey kolay

  25. laaaaaaaaaaaaaaaaaa diyor ki:

    kardeş bunlar 2012 de çıkarmı

  26. lllllla diyor ki:

    bosluk doldurmada olsaydı keske

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

Gizlilik ve İletişim

Sitemizde hiçbir şekilde illegal içeriklere yer verilmez. 2013mersin.net sitemizle ilgili olarak telif hakkı iddiasında bulunan kişi ya da kurumlar 2013mersinnet[a]gmail.com   adresine e-posta atabilirler.

Site yazarlarımızdan kaynaklı ihlal içeren yazılar, uyarı yapıldığı sürece derhal kaldırılacaktır. Detay için tıkla >> Gizlilik Politikası

Dost Siteler