Bilgi Zamanı

Samsun Liseleri Taban Puanları

Samsun Liseleri Taban Puanları
04 Şubat 2016 - 0:04 'de eklendi ve 29495 kez görüntülendi.

Samsun Otelcilik ve Turizm Meslek Liseleri Taban Puanları 2015 2016, Samsun Sağlık Meslek Liseleri Lisesi Taban Puanları 2015 2016, Samsun Sosyal Bilimler Lisesi Liseleri Taban Puanları 2015 2016, Samsun Teknik ve Endüstri Meslek Liseleri Taban Puanları 2015 2016, Samsun Ticaret Meslek Liseleri Taban Puanları 2015 2016 . Samsun Anadolu,Anadolu Öğretmen,Fen lisesi,Meslek Liseleri ve diğer Samsun ilinde yer alan bütün liselerin 2014 Eylül ayında Milli Eğitim Bakanlığı tarafından resmî olarak verilen ve Merkezi Ortak Sınavlarda da kullanılacak olan taban ve tavan puanları aşağıdadır. Bu puanlar TEOG Lise 1. yerleştirmeleri sonucunda elde edilmiş olup 2015 yılında TEOG Puanı ile bir liseye yerleşmek için TEOG yani Merkezi Ortak Sınavlara giren öğrencilerin bu puanları göz önünde bulundurması gerekmektedir. İşte Samsun Liselerinin 2015 2016 Yılı Taban Puanları:

İl / İlçe
Okul
Alan
Cins
Taban Puan
SAMSUN / ATAKUM Samsun Garip Zeycan Yıldırım Fen Lisesi K/E 472.613
SAMSUN / İLKADIM Atatürk Anadolu Lisesi K/E 448.806
SAMSUN / BAFRA Bafra Fen Lisesi K/E 440.093
SAMSUN / ÇARŞAMBA Çarşamba Fen Lisesi K/E 435.172
SAMSUN / İLKADIM Tülay Başaran Anadolu Lisesi K/E 433.123
SAMSUN / İLKADIM Aziz Atik Anadolu Öğretmen Lisesi K/E 431.666
SAMSUN / İLKADIM Tülay Başaran Anadolu Lisesi K/E 428.437
SAMSUN / İLKADIM Samsun Anadolu Lisesi K/E 407.439
SAMSUN / VEZİRKÖPRÜ Vezirköprü Hatice-Kemal Kayalıoğlu FL K/E 405.596
SAMSUN / İLKADIM Köksal Ersayın Anadolu Lisesi K/E 403.377
SAMSUN / BAFRA Kızılırmak Anadolu Öğretmen Lisesi K/E 395.392
SAMSUN / BAFRA Bafra Anadolu SML HEMŞİRELİK ALANI K/E 388.612
SAMSUN / ATAKUM Onur Ateş Anadolu Lisesi K/E 387.858
SAMSUN / BAFRA Bafra Anadolu SML ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ ALANI ACİL TIP TEKNİSYENLİĞİ DALI K/E 380.2
SAMSUN / İLKADIM Atatürk Anadolu SML ANESTEZİ VE REANİMASYON ALANI-ANASTEZİ TEKNİSYENLİĞİ DALI K/E 379.852
SAMSUN / İLKADIM Atatürk Anadolu SML HEMŞİRELİK ALANI K/E 378.417
SAMSUN / İLKADIM Atatürk Anadolu SML ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ ALANI ACİL TIP TEKNİSYENLİĞİ DALI K/E 376.031
SAMSUN / TERME Terme Anadolu SML HEMŞİRELİK ALANI K/E 373.76
SAMSUN / CANİK Canik İMKB Anadolu Lisesi K/E 373.386
SAMSUN / HAVZA Havza Anadolu SML HEMŞİRELİK ALANI K/E 370.946
SAMSUN / ÇARŞAMBA Çarşamba 75. Yıl Anadolu SML HEMŞİRELİK ALANI K/E 370.226
SAMSUN / ÇARŞAMBA Çarşamba 75. Yıl Anadolu SML ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ ALANI ACİL TIP TEKNİSYENLİĞİ DALI K/E 369.335
SAMSUN / İLKADIM Atatürk Anadolu SML RADYOLOJİ ALANI-RADYOLOJİ TEKNİSYENLİĞİ DALI K/E 368.198
SAMSUN / VEZİRKÖPRÜ Vezirköprü Anadolu SML HEMŞİRELİK ALANI K/E 366.402
SAMSUN / TERME Terme Anadolu SML ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ ALANI ACİL TIP TEKNİSYENLİĞİ DALI K/E 363.923
SAMSUN / VEZİRKÖPRÜ Vezirköprü Anadolu Öğretmen Lisesi K/E 361.888
SAMSUN / HAVZA Havza Anadolu SML ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ ALANI ACİL TIP TEKNİSYENLİĞİ DALI K/E 361.888
SAMSUN / ÇARŞAMBA Ali Fuat Başgil Anadolu Lisesi K/E 361.498
SAMSUN / ÇARŞAMBA Çarşamba 75. Yıl Anadolu SML TIBBI LABORATUVAR ALANI-TIBBİ LABORATUVAR TEKNİSYENLİĞİ DALI K/E 360.443
SAMSUN / VEZİRKÖPRÜ Vezirköprü Anadolu SML ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ ALANI ACİL TIP TEKNİSYENLİĞİ DALI K/E 357.877
SAMSUN / ATAKUM Huriye Süer Anadolu Lisesi K/E 355.924
SAMSUN / LADİK Ladik Anadolu SML HEMŞİRELİK ALANI K/E 355.69
SAMSUN / İLKADIM Yeşilkent Anadolu Lisesi K/E 354.679
SAMSUN / VEZİRKÖPRÜ Vezirköprü Anadolu SML ANESTEZİ VE REANİMASYON ALANI-ANASTEZİ TEKNİSYENLİĞİ DALI K/E 353.471
SAMSUN / LADİK Ladik Anadolu SML ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ ALANI ACİL TIP TEKNİSYENLİĞİ DALI K/E 348.34
SAMSUN / ATAKUM Anafartalar Anadolu Lisesi K/E 348.231
SAMSUN / VEZİRKÖPRÜ Vezirköprü Anadolu SML SAĞLIK HİZMETLERİ SEKRETERLİĞİ ALANI-TIBBİ SEKRETERLİK DALI K/E 343.329
SAMSUN / LADİK Akpınar Anadolu Öğretmen Lisesi K/E 338.544
SAMSUN / BAFRA Bafra Anadolu Lisesi K/E 335.987
SAMSUN / ÇARŞAMBA Çarşamba Anadolu Lisesi K/E 333.157
SAMSUN / BAFRA Bafra Altınkaya Anadolu Lisesi K/E 316.157
SAMSUN / TERME Terme Bülent Çavuşoğlu Anadolu Lisesi K/E 315.712
SAMSUN / İLKADIM 19 Mayıs Lisesi K/E 313.804
SAMSUN / ÇARŞAMBA Bulutoğlu Anadolu Lisesi K/E 313.728
SAMSUN / İLKADIM Mithatpaşa Anadolu Lisesi K/E 313.378
SAMSUN / İLKADIM Samsun Anadolu İmam Hatip Lisesi …. K/E 310.967
SAMSUN / İLKADIM Namık Kemal Anadolu Lisesi K/E 306.935
SAMSUN / VEZİRKÖPRÜ Vezirköprü Anadolu Lisesi K/E 306.275
SAMSUN / HAVZA Havza Anadolu lisesi K/E 302.973
SAMSUN / ATAKUM Atakum Anadolu Lisesi K/E 302.262
SAMSUN / TERME Terme Anadolu Lisesi K/E 301.413
SAMSUN / BAFRA Bafra Atatürk Anadolu Lisesi K/E 292.433
SAMSUN / VEZİRKÖPRÜ Vezirköprü Anadolu İmam Hatip Lisesi …. K/E 291.678
SAMSUN / CANİK Karşıyaka Anadolu Lisesi K/E 291.284
SAMSUN / ATAKUM Atakum Anadolu İmam Hatip Lisesi …. K/E 288.97
SAMSUN / ATAKUM Cumhuriyet Anadolu Lisesi K/E 287.702
SAMSUN / İLKADIM Şehit Ahmet Altunoğlu Anadolu İmam Hatip Lisesi …. K/E 278.825
SAMSUN / ÇARŞAMBA Çarşamba Anadolu İmam Hatip Lisesi …. K/E 277.274
SAMSUN / İLKADIM Ahmet Sarı Anadolu Lisesi K/E 276.282
SAMSUN / KAVAK Kavak Rıdvan Çelikel Anadolu Lisesi K/E 272.53
SAMSUN / TERME Terme Anadolu İmam Hatip Lisesi …. K/E 272.255
SAMSUN / ÇARŞAMBA Dikbıyık Anadolu Lisesi K/E 272.216
SAMSUN / İLKADIM Gazi Anadolu Lisesi K/E 269.905
SAMSUN / VEZİRKÖPRÜ Ahmet Faik Edis Kız Anadolu Lisesi K?z 269.758
SAMSUN / SALIPAZARI Salıpazarı Anadolu Lisesi K/E 268.035
SAMSUN / ÇARŞAMBA Yeşilırmak Anadolu İmam Hatip Lisesi …. K/E 264.498
SAMSUN / ONDOKUZMAYIS Ondokuzmayıs Anadolu Lisesi K/E 263.188
SAMSUN / TERME Fatih Anadolu Lisesi K/E 260.977
SAMSUN / BAFRA Bafra Anadolu İmam Hatip Lisesi …. K/E 260.354
SAMSUN / VEZİRKÖPRÜ Köprülü Mehmet Paşa Anadolu Lisesi K/E 252.293
SAMSUN / AYVACIK Ayvacık Anadolu Lisesi K/E 247.107
SAMSUN / HAVZA Havza Anadolu İmam Hatip Lisesi …. K/E 246.6
SAMSUN / ALAÇAM Alaçam Anadolu İmam Hatip Lisesi …. K/E 237.973
SAMSUN / ASARCIK Asarcık Anadolu Lisesi K/E 236.825
SAMSUN / BAFRA Kızılırmak Anadolu Lisesi K/E 231.624
SAMSUN / HAVZA 25 Mayıs Anadolu Lisesi K/E 229.063
SAMSUN / TEKKEKÖY Büyüklü Anadolu Lisesi K/E 228.217
SAMSUN / TEKKEKÖY Necati Akçağlılar Anadolu Lisesi K/E 220.354
SAMSUN / LADİK Ladik Anadolu Lisesi K/E 220.018
SAMSUN / TEKKEKÖY Bahattin-Sevim Köksal Anadolu Lisesi K/E 215.966
SAMSUN / ALAÇAM Şadiye-Muzaffer Turhan Anadolu Lisesi K/E 210.498
SAMSUN / LADİK Ladik Anadolu İmam Hatip Lisesi …. K/E 207.25
SAMSUN / BAFRA Kolay Anadolu Lisesi K/E 202.624
SAMSUN / BAFRA Galip Öztürk Anadolu Lisesi K/E 201.935
SAMSUN / YAKAKENT Yakakent Anadolu Lisesi K/E 201.736
SAMSUN / CANİK Canik Anadolu İmam Hatip Lisesi …. K/E 0
SAMSUN / İLKADIM Samsun İbrahim Tanrıverdi Sosyal Bilimler Lisesi …. K/E 426.922

2015 2016 Samsun Anadolu Liseleri Kontenjanları, Merkezi Ortak Sınavlar TEOG Samsun Liselerinin Taban ve Tavan Puanları, Samsun Anadolu İmam Hatip Lisesi Liseleri Taban Puanları 2015 2016, Samsun Anadolu Lisesi Taban Puanları 2015 2016, Samsun Anadolu Öğretmen Lisesi Taban Puanları 2015 2016, Samsun Fen Lisesi Liseleri Taban Puanları 2015 2016, Samsun Fen – Meslek – Anadolu Liseleri Kontenjanları 2015 2016 TEOG Dönüştürülmüş yeni puanlar, Samsun Kız Meslek ve Teknik Liseleri Taban Puanları 2015 2016, Samsun Meslek Liseleri Boş Kontenjanları 2015 2016, Samsun Meslek Liseleri Taban Puanları 2015 2016 2014

Etiketler :
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

 BU HABER HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR

( 129 Yorum )

  • hamdi ;

    arkadaşlar türk telekom anadolu lisesi kaç puan,yüzdelik dilimi kaç ve kod numarası kaç bunu bilen cevap atabilir mi ?

    06 Temmuz 2015 17:09
  • amk ;

    Ben 500 Yaptım eziklerrrr

    24 Ocak 2015 23:25
  • samsunsevdalisi ;

    samsunlu olan cevap atsın

    22 Eylül 2014 14:41
  • *DARK_KİNG* ;

    arkadaşlar bu puanlar geçen senenin puanı geçen sene sınav zor oldugu için puanlar düştü örneğin onur ateş lisesinin en aşagı 400 e alması lazım

    22 Temmuz 2014 08:33
  • sümeyye ;

    arkadaşlar 417 aldım çarşamba fene gitmek istiyorum gidermiyim öneride bulunurmusunuz

    16 Temmuz 2014 13:06
  • ZEYNEP ;

    SAĞLIK MESLEK LİSESİNİ YURDU

    14 Temmuz 2014 16:34
  • doğuş ;

    369 aldım sizce samsun/ilkadım atatürk sağlık meslek radyolojiye girebilirmiyim okulun puanı 368 benimki ise 369 ? girebilirmiyim ??????????

    14 Temmuz 2014 14:42
  • sümeyye ;

    arkadaşlar bu puanlar bu senenin puanları mı eminmisiniz?

    04 Temmuz 2014 10:57
  • beren ;

    bu puanlar gerçek mi yaa

    11 Haziran 2014 01:06
  • su ;

    430 civarı puanım var Atatürk anadolu sağlık mesleğe girer miyim sizce

    26 Mayıs 2014 19:14
  • serenay ;

    Benimle konuşmak isteyen erkekler buraya adinin altında cevapla yaxiyo hemen oraya yazin bende cevapliyayim

    16 Mayıs 2014 18:22
    • erkek ;

      sen bafralımısın

      20 Mayıs 2014 17:01
  • alev ;

    Benim puanim 500 üzerinden 498 yani fen lisesini tururum galiba

    16 Mayıs 2014 18:19
  • yunus özel ;

    ben 214 aldım samsun fene gidebilirmiyim acil!

    15 Mayıs 2014 20:55
    • adınız... ;

      rahat gidersin bende 472 aldım imamatipe gitcem.

      15 Mayıs 2014 20:56
      • xxx ;

        472 puan almışsın gitsene ya fene ya sağlığa imam hatibe niye gidiyon biraza düz mantık lütfen.

        02 Ağustos 2014 20:45
    • serenay ;

      Bence biraz daha çalis bide praloje al tmm mi yakisikoi

      16 Mayıs 2014 18:24
  • tsod ;

    ben 500 üzerinden 482 bekliyodum 267 geldi samsun fene girermiyim acil!

    15 Mayıs 2014 20:53
  • yusuf eren ;

    ben 492 bafra aldım imamatibe gidermiyim 500 üzerinden.

    15 Mayıs 2014 20:48
    • dost ;

      gidemen boşuna uğraşma

      15 Mayıs 2014 20:49
  • deniz ;

    arkadaslar benim puanım 440 acaba samsundaki hangi liseye giderim ayrıca bu puanlar yanlıs

    06 Mayıs 2014 14:20
    • gorkem ;

      abi 313 puan olan lise 368 olmus benim puanım 360 girebilirmiyim liseye sizce

      08 Mayıs 2014 20:00
    • puanlar doğru ;

      sen ne saçmalıyon deniz arkadaşım

      15 Mayıs 2014 20:51
  • berksun ;

    ben 450 puan aldım

    22 Ocak 2014 17:40
  • sssssssssssssssss ;

    SADECE FENDEN 8 YANLIŞIM VAR GERİSİ FULL SİZCE NASIL BİR LİSEYE GİDERİM ayrıca bu puanlar yanlış öğrenci yorumlarına göre yapılmış

    15 Aralık 2013 17:42
  • isimsiz ;

    ben 417 alıyorum çevremdekiler beğenmiyor sizce kötümü

    09 Aralık 2013 19:18
    • burak ;

      tabiki ben 489

      08 Ocak 2014 18:52
    • isim gereksiz ;

      sence kötü değil mi

      03 Temmuz 2015 01:57
  • mmmmm ;

    SİZCE PUANLAR BÖLE ARTARMI İNSANLARIN BİR KISMI ZOR DİYO BİR KISMI ÇOK AZ YANLIŞ DİYOR uzmanlar ise lise puanları daha da artabilir diyor DUYURUNUZA

    02 Aralık 2013 19:56
  • funda ;

    puanlar uçmuş kardeşim işimiz çok zor
    herkeze kolaylık diliyorum

    22 Kasım 2013 22:00
  • melih ;

    ya ben bu yıl sdınava giricem 460 civarını alırım büyük ihtimalle samsunda hangi fen lisesine gidebilirim

    15 Kasım 2013 21:29
    • nurşen tarhan ;

      af edersinde sen alimmisin 460 ne olum ben 320 zor yapıyorum

      30 Ocak 2014 19:10
    • berke ;

      vezir köprü fen lisesi çarşamba fen lisesine girebilirsin

      05 Şubat 2014 19:04
  • qeqo ;

    sbs den 361 aldım huriye suer anadoluya gidiyom ezıkler :DdDD:D:DD:Dd

    03 Kasım 2013 14:18
    • Adınız ... ;

      M.E.S den 358 puanım çıkıo lise puanlarıda çok yüksek allah herkese kolaylık versin kardeşlerim

      30 Kasım 2013 09:33
  • Ebru Sancak ;

    Ben Samsun Türk Telekom Arena Lisesine gitmek istiyorum, ne yapmalıyım? Lütfen yardım arkadaşlar.

    02 Eylül 2013 01:34
  • Hüseyin ;

    Arkadaşlar yüzde.m 6.74 istediğim lise 433 girermiyim ( Köksal Ersayın Anadolu Lisesi)

    30 Temmuz 2013 23:43
  • hümeyra ;

    ne biçim lise bunlar 300 den assa lise yok beee nerde bu devlet gençlere firsat verin okusunlar abiiii

    25 Temmuz 2013 13:53
  • mehmet ;

    Arkadaslar yukarda yazan taban puanı oyp mi yoksa sbs puanımı acil cevap lutfen

    19 Temmuz 2013 11:51
    • bir dost ;

      Oyp puanları bunlar. 500 üzerinden olan yani.

      22 Temmuz 2013 21:40
  • magduruz ;

    sbs puanlama çok kötü oldu bütün puanımı alıp götürdü :(

    16 Temmuz 2013 18:27
  • Sbs Mağduru ;

    Lise seçerken kullanacağım puan 407 Yeşilkente girer miyim? yeşilkent 404 puan

    15 Temmuz 2013 22:11
    • aleyna ;

      evet gidersin

      19 Ağustos 2013 20:29
  • ismini vermek istemeyen izleyici ;

    Hocalar bize sinav zor oldugu icin standart sapmadan puan verilecek dedi hani nerde puanlar

    15 Temmuz 2013 11:39
  • şeyma ;

    sonuçlar hiç güzel değil

    12 Temmuz 2013 18:29
  • bünyamin ;

    arkadaşlar bende sbsye girdim ve sbs kötü geçti doğrusu herkezinki kötü bu liselerin puanı düşmezse…

    12 Temmuz 2013 17:35
  • zeynep ;

    bu ne ya böyle resmen hayatımızla oynuyolar herkesin durumu çok vahim.

    12 Temmuz 2013 13:27
  • şevval ;

    ben bu sbsden hiçbirşey anlamadım herkes çok düşük almış nereye gireceğiz bu puanlarla belli değil çok saçma oldu lise puanlarıda düşmezse vay halimize…..

    12 Temmuz 2013 12:27
  • ayşegül ;

    benim sbs puanım 383 ama OYP puanım 312.neden böyle oldu?lütfen cevap yazar mısınız?

    12 Temmuz 2013 12:26
    • doğukan ;

      sbs puanı 2 bölünür 6-7ve 8 sınıfın ortalamaları alınır ve toplanır sonra sbs puanı ile yılsonu ortalamaları toplanır ve oyp puanı olur.

      12 Temmuz 2013 13:52
  • mervenur ;

    sbs den 490 civarında alıyorum yeni sisteme göre sağlık meslek lisesine gidebilirmiyim

    08 Temmuz 2013 19:25
    • Şafak ;

      Tabii bende oraya gidiyorum 488 PUAN İLE :) belki aynı sınıfa düşeriz elif.

      12 Temmuz 2013 00:49
      • anıl ;

        şafak amk SBS puanı 374 gözüküyor ama amk oyp puanı 301.388

        12 Temmuz 2013 10:22
  • irem ;

    ben 364 aldım anadoluya gidcem ama yurt mesele

    06 Temmuz 2013 09:42
  • alara ;

    dışarı yazcam sizce yapabiliri miyim ?

    05 Temmuz 2013 09:39
  • furkan ;

    samsun sosyal bilimlere gidersem en iyi hangi mesleği alabilirim

    23 Haziran 2013 10:46
    • radde ;

      birçok mesleği olabilirsin. sayısalda fen nasılsa sözel ve eşit ağırlıkta sosyal bilimler odur. eğer puanın tutuyorsa gitmelisin

      12 Temmuz 2013 12:06
  • han doğan ;

    of ya ben fen lisesinde okumak istemiyoorum ama ailem zorla beni ankara fene göndermek istiyorlar ama ben kanadada okumak istiyor

    15 Haziran 2013 12:57
    • kaan ;

      sen salak mısın?

      14 Temmuz 2013 14:36
  • burcu ;

    arkadaşlar bugün sınava girenler varsa lütfen söylesin kaç puan aldınız

    08 Haziran 2013 18:30
    • Şafak ;

      488 koçum :D

      12 Temmuz 2013 00:50
  • özgür ;

    sağlık meslek en iyi liselerdn birisi

    28 Mayıs 2013 10:13
    • muhammet ali ;

      hayır ame sen hangisi ne eniyi lise dersen o iyi olur.ARKADAŞ…

      22 Haziran 2013 21:06
  • sedat ;

    kanka fen lisesine nasıl giderim

    09 Mayıs 2013 10:48
    • ahmetcan sarı ;

      1 sene çalışarak abicimmm

      22 Mayıs 2013 17:57
    • kamil ;

      puanı tuttur gidersin

      04 Aralık 2013 13:39
  • sedat ;

    merhaba

    09 Mayıs 2013 10:47
  • Rumeysa KIlıç ;

    Bence çok kısa daha fazla uzun olabilirdi hiççç beğenmedim.

    10 Nisan 2013 18:42
  • burcu çakır ;

    off insan karar veremıyo gercekten nedenn yaaaa

    09 Mart 2013 19:18
    • kara ;

      senin behenmene kalmadı saygılarla kara ha ha ha ha ha ha ha ha ha……………………….

      30 Nisan 2013 17:07
  • Elifnur ;

    yaa arkadaşlar ben 8. sınıfı öğrencisiyimde sadece şunu merak ediyorum okul notlarım sbs yi etkiliyormu?? saygılar…

    07 Mart 2013 22:26
    • Sena ;

      Evet okul puanin yuzde yirmilik bir etkisi var

      20 Mayıs 2013 16:12
  • ilker ;

    250 alırsam ne olur

    06 Mart 2013 12:46
    • ahmetcan sarı ;

      250 almış olur sun :D

      22 Mayıs 2013 17:58
  • şerife ;

    kız teknik ve meslek lisesini kazanacağım kafa ya taktım

    05 Mart 2013 18:58
  • derya ;

    benim samsunda ablam okuyor.ben 8.sınıf öğrencisiyim allah izin ederse sağlik meslek lisesini istiyorum ablamın yaninda okumak istiyorum

    17 Ocak 2013 11:03
    • abuzittin ;

      oke

      16 Nisan 2013 09:06
  • tokmak ;

    sbs den 499 aldım acaba anadolu lisesine gidebilirmiyim

    28 Kasım 2012 15:27
    • çufçuf ;

      kesinlikle katılıyorum hava atmaya gelmiş salaaak

      25 Aralık 2012 11:12
    • yaren ;

      sen hangi zeka ile aldıysan o notu anadolu lisesine gidebileceğini bilmen lazım

      28 Aralık 2012 19:56
    • abuzittin ;

      499 almış olsan ne olucak öncelik adamlıkta sendede yok adamlık!!!

      16 Nisan 2013 09:09
      • kara ;

        arkadaşlar bu 499 aldım diyen şahıs acaba gerçekten o notu almışmı ki acaba yoksa hava yapıyosa o havayı kara çok iyi solar…

        30 Nisan 2013 17:04
        • isim gereksiz ;

          bi kere 499 almis zeka anadolu lisesine girebilir miyim der mi???

          03 Temmuz 2015 02:04
    • gerek yok ;

      arkadaşlar bu tam bir yalancı çünkü 1 ing yanlışı ile 498 alınıyo 1 boş ilede yaln sölicektinde bari amdam gibi bi yalan niye söylemedin abuzuttin gılıı bacak

      29 Mayıs 2013 21:19
      • hazan ;

        pardon ama 700 üzerinden 499 almış olamaz mı ? yeni puanlama 700 üzerinden

        04 Haziran 2013 21:05
    • burcu ;

      eğer ki 700 puan üzerinden aldıysan belki gidebilirsin.ama 500 puan üzerindeyse sen bir salaksın. çünkü 500 puan üzerinden 499 alınmaz.

      15 Temmuz 2013 12:11
  • özge ;

    arkadaşlar özel liselere nasıl giriliyo ben herhangi özel fen lisesi istyorum 8. sınıftayım deneme sınavlarım 360 la 430 arasında değişiyo sizce neyapmalıyım?

    03 Kasım 2012 23:25
    • SßS Mağduru 2 ;

      Özel liseler puanla değil parayla alıyor eğer paran varsa gidebilirsin.

      16 Temmuz 2013 14:07
  • mehmet ;

    ben tosya anadoluda okuyorum vezirkopru anadoluya gecebilirmiyim puanım 352

    31 Ekim 2012 09:53
  • emre ;

    ben polis olmak istiyorum ne yapmalıyım

    15 Ekim 2012 15:07
  • öa ;

    nasılsnz

    01 Eylül 2012 16:17
  • fırat ;

    arkadaşlar ben eczacılık fakültesini okumak istiyorum bunun için hangi liseye gitmek gerekiyor ? veya saglık meslek lisesine gidersem benim için sorun olurmu ?

    14 Ağustos 2012 12:40
    • alara ;

      sağlılk meslek liseleri meslek öğretme amaçlı onu bitirdikten sonra işin oluyo eğer kariyer yapıcaksan üniversiteye hazırlanmalısın

      05 Temmuz 2013 09:56
  • meral ;

    kızım sbs den net 237.541 aldı hemşirelige yada saglık meslek lisesi;ibi liselerde okuya bilmesi içöin ne yapmalıyız acil saglık hizmetleri tıp teknisyenligi dalı ;tıbbı labaratuvar alsnı acil tıp gibi v.s sınavı varmı ne yapmalıyız tercih yapalımmı acil cevap

    05 Ağustos 2012 21:04
    • mehti ;

      afedersin ama kızın malmı ?

      22 Ağustos 2012 22:26
      • sanane ;

        jerkesin zekası aynı diğilll ayrıca kimseye böyle hakaret edemezsin. anca senin gibiler böyle şeyler yazabilirler!!!

        15 Şubat 2013 21:25
    • deden ;

      çokk düşük

      16 Temmuz 2013 02:43
    • deden ;

      kızın hiçbiyere giremez türk telekom hariç :D

      16 Temmuz 2013 02:43
  • SÜMEYYE ;

    arkadaşlar kardesıme tercih yapcam fakat puanı hangısıı bılıyorumm orta öğretım yerlestırme opunı yaznıyı 340,003 bumu acabaa acıll cevapp

    02 Ağustos 2012 12:04
  • alper ;

    tercıh yaparken sbs puanımamı bakmam gerekıyor yoksa sınıf puanınamı bılgılendırırsenız sevınırm

    01 Ağustos 2012 18:22
  • habibeirem ;

    merhaba yeşilkent anadolu lisesinin öğrenci yurdu varmı bilenler lütfen cevap yazsın şimdiden teşekkürler

    01 Ağustos 2012 01:13
  • larissa ;

    arkadaşlar puan ortalamam 321 ama sema cengiz büberci grafik ve fotoğraf bölümüne gitmek için 329 gerekiyor girebilir miyim ki?

    31 Temmuz 2012 15:04
    • Boğaçhan ;

      evet girersin eger normalden giremezsn asil yedeklerden alınırsın

      01 Ağustos 2012 03:40
  • mine ;

    amk hiç gitmicen daha ii yha

    31 Temmuz 2012 14:37
  • yağmur ;

    ya bu puanların düşmüş halimi ?

    31 Temmuz 2012 10:31
    • zeynep ;

      ya biz buna da şükredelimmm!!!

      15 Şubat 2013 21:28
      • sewocan ;

        bncede zeynebe katılıyorm :))

        27 Mart 2013 18:01
        • Sena ;

          Daha ne düşsün mal msnz ? Bütün liseler 250 puab olcak diil ya kafaya bak ya .

          20 Mayıs 2013 16:16
  • murat ;

    arkadaşlar benim ortalamam350.487 sizce hangi liseye gidebilirim

    24 Temmuz 2012 16:43
  • Eymen ;

    Arkadaşlar Öncelikle Herkese Selamlar… 483.066 Tercih puanım Garip Zaycan Fen Lisesini Küsüratla kaçırıyorum. Sizce Kontenjandan Girebilirmiyim.Yoksa Giremezmiyim.113 Puan Küsüratla Kaçırıyorum.Sizce Girebilirmiyim.Saygılar…

    22 Temmuz 2012 23:52
    • Aleyna ;

      Tabiki yer kalırsa girersin :)

      30 Temmuz 2012 15:02
    • Adınız ... ;

      Yedekten girersin

      30 Temmuz 2012 18:36
    • yağmur ;

      Tabiki girersin. Eğer ortalama puanın tutuyosa küsürat fazla önemli değil. ;)

      31 Temmuz 2012 10:32
    • Iraz ;

      asil yedeksin

      15 Şubat 2013 21:29
    • Sena ;

      Giremezsn

      20 Mayıs 2013 16:17
  • mehmet ;

    arkadaş benim puan 419 ladik anadolu öretmenemi gitsem yoksa bafra anadoluyamı hangi lisenin eğitimi iyi sence

    14 Temmuz 2012 13:31
    • betül ;

      bafra anaadolu daha iyi

      16 Temmuz 2012 10:21
    • Sıla ;

      arkadaşım senin ladikte ne işin var beee orası terorist kaynıyo canına mı susadin git bafraya

      19 Ekim 2012 13:43
      • memo55 ;

        ne teröristi lan mal.ladikte terörist mi var.hakkari desen bişey demicem :)))

        08 Mayıs 2014 14:57
    • ERKAN ;

      la benden sana tavsiye iyi bir fen lisesi bul 419 puana

      21 Şubat 2013 14:53
    • Elifnur ;

      bafra anadolu

      07 Mart 2013 22:24
      • sewcan ;

        bafra tabiki ladik ne yaaa :p

        27 Mart 2013 18:12
    • mert ;

      arkadaşımpuana göre düşünmeyin yüzdeye göre düşünün liseye yüzde ile gidersin

      15 Temmuz 2013 15:38
  • onur ;

    samsun tarım anadolu lisesine gitmek istiyorum nasıl gidebilirim acaba bana yardım edebilirmisiniz

    28 Haziran 2012 14:06
    • mc ;

      tercih listene yaz

      12 Temmuz 2012 11:36
    • asena ;

      349 puanı alıcan rahatlıkla gitcen başka yardımı yapamayız artık gerisi sana kalmış başarılar

      12 Ağustos 2012 15:59
      • sewocan ;

        o da 349 çok açma deqil mi??__

        27 Mart 2013 18:10
    • Sena ;

      Tmm sbsye girrm snn yrne

      20 Mayıs 2013 16:18
    • selim ;

      tabi ederim ben

      04 Aralık 2013 13:41
SON DAKİKA HABERLERİ
İLGİLİ HABERLER