Gündeme Farklı Bakış - 2013 Mersin

-
Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Öğrenciler için Proje performans dönem ödevleriniz için bir birinden güzel ödev kapakları örnekleri





Kategori: Yaşam

54 Yorum Yapılmış.

  1. melisa diyor ki:

    kedili olan çok güzeldi öğretmenim çok beğendi performansımı yani :D

  2. cansu diyor ki:

    kedili olan çok güzel bence çıkatmanıza gerek yok yazıcıdan bilgisayarın üstüne kağıt koyup ödev kapağı yapabilirsiniz

  3. blomm diyor ki:

    ya süperrrr en güzelide kedili çıkarmadım çizgisiz kağıdı bilgisayarın üstüne koydum resimin üstünden geçtim aynısıo oldu bide boyadım 100 aldım performanstan :D :D :D

  4. ZEYNEP diyor ki:

    ben çok beyendim hele o kedişli resme bayıllllllllllllllllllldım yazıcı veya çıktı olsa ÇIKARTIP odama asardım
    helede odevkapağına yardım etti 10 üzerinden 10

  5. aleyna diyor ki:

    bana göre en güzeli kediliydi

  6. aleyna diyor ki:

    hepsi çok güzel ama en güzeli kedili olan

  7. dilara diyor ki:

    güzel

  8. beyza diyor ki:

    çok güzel ya özelikle kedili

  9. rümeysa diyor ki:

    hepsi çok güzel…

  10. irem nur diyor ki:

    çok güzeldi ama en güzeli sepeteki kedi güzeldi ama hepsi birbirinden güzel…

  11. damla diyor ki:

    bence fazla güzel değil ama döğme kapakları performans derseniz dahada güzeli var bunlara bin basar

  12. ceren aslan diyor ki:

    süper bi site bunlardan hazıllıcam kapağımı

  13. filiz diyor ki:

    e bn buları çzememki :D klay ve güzl olsa ii olr ama aralrnda beendklerm var :D

  14. alara diyor ki:

    çok kötü beyenmedim sadece sepetteki kedi güzel
    :(:(:(

  15. sultan diyor ki:

    bence çok güzel ben kapak olarak hazırlıyacağım

  16. betül diyor ki:

    bence süper olmuş ama en çok sepetteki kedi olmuş dersimden 100 aldım

  17. sevde diyor ki:

    çok güzel işime çok yaradı

  18. zaza diyor ki:

    kapaklara nasıl yazı yazılır

  19. celal diyor ki:

    çok güzeler

  20. eda kaysu diyor ki:

    EVET ÇOK ÇOK ÇOK GÜZELLER

  21. ruken diyor ki:

    güzellll !!

  22. esra diyor ki:

    çok işime yaradı

  23. zaza diyor ki:

    harika bir site ev ödevlerimde anlayamadığım yarleri hep bu siteden yapıyom:}

  24. emine hilal yıldız diyor ki:

    abicim kapaklar güzel de ödevi yapması zor.

  25. kader erünali diyor ki:

    acaaaaayip işimi kolaylaştırdı

  26. ONUR diyor ki:

    ÇOK SÜPER BİRŞEY ÖDEVİM İÇİN YARDIM OLDU

  27. ezgi diyor ki:

    daha güzel kapaklar olmalı bence………….

  28. specialgirl diyor ki:

    çok güzell kapaklar var çok işime yaradı ödevim de 100 gelcek inş. :-)

  29. sudenur türkkal diyor ki:

    yaaa bu süper her ders için var hem de bunları çizmek çok zor olduğu için yani site 10 numara

  30. ruken diyor ki:

    çok harika oldu bebişlerim tşk tatlişkolarım … <3 <3 kapağım sizin sayenizde güzel ve harika hocem bana 100000 verdi :D <3 ßß tatlişkolarım <3

  31. melek diyor ki:

    biz bunları çizemeyiz

  32. zekeriya sönmez diyor ki:

    süperrr öğretmen kapağa 20 puan vrdi

  33. zekeriya diyor ki:

    :) :) :) süper bişe yapmışlar yedinci sınıflar size soluyom bu sıte ammaa acayıp ne arasan var matematıkleeeee

  34. zekeriya diyor ki:

    cok teşekür ederiz

  35. büşra diyor ki:

    süperrr öğretmen kapağa 10 puan vrdi

  36. yağmur diyor ki:

    çok güzelmiş fakat ismimizi üzerine tıkladığımızda olmuyor

  37. vakkas duğo diyor ki:

    :) :) :) süper bişe yapmışlar yedinci sınıflar size soluyom bu sıte ammaa acayıp ne arasan var matematıkleeeee

  38. bahadır diyor ki:

    çok teşekkür ederiz ödev kapakları yardımcı oluyor…


Facebook FriendFeed Twitter RSS Beslemesi

Mersin 2013-2014 |

Copyright © 2012 Bilgi Zamanı
sitemap Reklam Gizlilik Politikası e okul