7:48 pm - Salı Temmuz 29, 2014
Sponsorlu bağlantılar

ÖMSS Tercihleri ve Tercih Kılavuzu 2012 ÖSYM

Pazartesi, 9 Temmuz 2012, 14:27 | Yaşam | 117 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

Kılavuz yayınlanıyor. ÖMSS tercih kılavuzu ne zaman yayınlanacak. ÖMSS ( Özürlü Memur Seçme Sınavı ) tercihleri ne zaman yapılacak. ÖMSS Tercihleri ile ilgili olarak ÖSYM nihayet resmî bir açıklama yaptı. ÖSYM’nin yaptığı açıklamaya göre ÖMSS tercihleri 11 Temmuz 2014 ile 20 Temmuz 2014 tarihleri arasında yapılacak. ÖSYM duyurusu şu şekilde:

 

ÖMSS Tercih Kılavuzu , ÖSYM ÖMSS Tercih Başvuruları Nasıl ve Zaman Yapılacak, 2014 ÖMSS Tercihleri

BASIN DUYURUSU
 (29 Haziran 2014)
 2014-ÖMSS/KURA İle Özürlü Memur Yerleştirme: 

Bazı Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Kadrolarına
Yerleştirme Yapmak İçin Adaylardan Tercih Alınması

“Özürlülerin Devlet Memurluğuna Alınma Şartları ile Yapılacak Merkezi Sınav ve Kura Usulü Hakkında Yönetmelik” hükümleri uyarınca yapılan 2014 Özürlü Memur Seçme Sınavı (ÖMSS) sonuçları ve kura usulü ile kamu kurum ve kuruluşlarının boş kadrolarına ÖSYM tarafından yerleştirme yapılacaktır.

Bu amaçla hazırlanan 2014-ÖMSS/KURA İle Özürlü Memur Yerleştirme Tercih Kılavuzunda, İlköğretim/ortaokul/ilkokul, ortaöğretim, ön lisans ve lisans düzeyleri ayrı olmak üzere tercih yapılabilecek kadrolar yer almaktadır.

Tercih Kılavuzu, 11-20 Temmuz 2014 tarihleri arasında ÖSYM’nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden yayımlanacaktır.

Kılavuzda yer alan kadrolardan tercih yapabilmek için, 29 Nisan 2014 tarihinde yapılmış olan 2014-ÖMSS’ye girilmiş ve ortaöğretim mezunları için ÖMSSP1, ön lisans mezunları için ÖMSSP2, lisans mezunları için ÖMSSP3puanının alınmış olması ve Kura Usulü Yapılacak  Yerleştirme için başvuru yapılmış olması gerekmektedir.

Adaylar tercihlerini, 11-20 Temmuz 2014 tarihleri arasında, kılavuzda yer alan kurallara göre, ÖSYM’nin http://ais.osym.gov.tr internet adresinden TC Kimlik Numaraları ve şifrelerini kullanarak kendileri yapacaklardır. ÖSYM’ye posta yoluyla gönderilen veya elden teslim edilen tercih listeleri geçerli olmayacaktır.  

2014-ÖMSS/KURA İle Özürlü Memur Yerleştirme Tercih Kılavuzuna göre yapılacak yerleştirmeye başvuracak adayların kılavuzu dikkatle incelemeleri gerekmektedir.

Adaylara ve kamuoyuna duyurulur.

Siz de ÖMSS Tercihleri ve Tercih Kılavuzu Hakkında Yorumlarınızı Hemen Yazabilirsiniz …

117 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "ÖMSS Tercihleri ve Tercih Kılavuzu 2012 ÖSYM"

  1. özlem kaya diyor ki:

    BEN ŞANLIURFA CEYLANPINARDAN ÖZLEM ARTIK İŞ İŞTIYORUM UMUDUMU KAYBETMEDEN İŞ İSTIYORUM.İŞ İSTİYORUUMMM LÜTFENN!.!

  2. sabri diyor ki:

    arkadaşlar yeni tercih kılavuzu yayınlanacak mı bilgisi olan varmı

  3. mehtap diyor ki:

    merhabalar bn sınavsız kura ile katıldım ama atanamadım 2. bir kura olacakmı ve nezaman cevaplarsanız sevınirim

  4. erkan diyor ki:

    beni kandılar ılkokul mez bana dediler sana telle veya postayna pildircez öyle degil tercih yapıyormuşsun bunun sorumlusu kim benim hayatım buna baglıydı dört cocuk basıyım ve madur durumdayım sesimi duyun ne olursunuz başbakanım bu sitelere giriyorsanız bizi gorun tel5356395455

  5. adınız.... diyor ki:

    ya ikinci atamlar ne zamn olcak yazanız bizde öğrensek

  6. mavibeyaz diyor ki:

    arkadaşlar acıklandımı ya buna meraktan catladık insanı sitrese soktular bugün yarın diye diye ne bu ya

  7. Adınız ... diyor ki:

    slm arkadaşlar çocuk gelişimci olan varmı

  8. dilek diyor ki:

    bence arkadaşlar hiç kimse umudunu yigitrmesin daha dünyanın sonu degil bende 70 puna aldım ve sonuçların açıklanmasını bekilyorum bence olulum düşünmek lazım

  9. bekir diyor ki:

    ben 84.9 puanım sıralamam 1590 hizmetli yazdım gelirmi son umudum benim

    • mzrkkk diyor ki:

      bekir arkadaş sen lise mezunumusun sıralamadan da bi gariplik var ben 85.26573 puan aldım 1820 sıradayım. bende hizmetli yazdım 7 8 tane bende bekliyorum gelirmi diye sen nereleri yazdın

  10. yusuf saat diyor ki:

    ben özürlü bir vatandaşım.memur yerleştirme tercihi yapmam gerekiyorken yapamıyorum.lütfen yardımcı olurmusunuz.

  11. Kadir Fidancı diyor ki:

    ben açık lise okuyorum 195 kredim var bana mezun olmadığım için tercih yapamayacağımı söylediler eyer yaparsam bütün haklarım kay bedeceğimi söylediler bu doğrumu
    ben bu kredi ile sınava alınmıştım neden tercih için yeterli görünmüyor

  12. ibrahim ağdemir diyor ki:

    telefonumu acil arayıp nolur bilgi verin tercihleri neden yapamıyorum tel:05392892070

  13. ibrahim ağdemir diyor ki:

    aday işlemlerine 2 gündür giriyorum sistem hata veriyor sizde de aynı şey oluyor mu tercihleri hala yapamadım ankaradaki ösym merkezine gideceğim bu yüzden açık adresini bilen varsa lütfen yazsın yardımcı olun

  14. kerem diyor ki:

    arkadaşlar ben tercih yapmak istiyorum ama program kodu geliyor bu program koduda nedir ben anlamadım

  15. ali diyor ki:

    merhaba ben 75 puan aldım ama mezun olamadım bu durumda tercih yapamayacakmıyım

  16. senem diyor ki:

    yok

  17. mustafa diyor ki:

    arkadaşlar kılavuzda sınıf ve derece diye bir bölüm var. oradaki açıklamaların ne anlama geldiğini nereden öğrenebilirim? örneğin; sınıf: YH – derece: 12

  18. eko diyor ki:

    yüksek puan alanlar atanır yaşmş falan hikaye arkadaş

  19. BIRİNDAR diyor ki:

    YA ARKADAŞLAR ARTIK SIKILDIM BU ÖMSS DE YAYPILACAKSA BİR AN ÖNCE YAPILSIN YOKSA BİZDE ONA GÖRE İŞİMİZE BAKALIM HER BİRİ BİR ŞEY SÖYLÜYOR KAFAMIZI KARIŞTIRIYORLAR……

  20. mehmet alparslan diyor ki:

    evet sancılı döneme her ide girdi ilacını devletin verdiği tüğle reçete arayışı içersinde hayatınıidame edecek sağlam zeminlerin tapusunu istiyor kör lamba tarifinde olduğu gibi vicdan hürriyetinin barkotu altında siyasi patentin kaşesini n reklamı nı ben daha iyi yaparım seneryosunun suflörünü konuşuyolar

  21. Emine Acartürk diyor ki:

    Arkadaşlar biri bana söylesin herkes tercih hakkını kullanabilecek mi yoksa puana göremi tercih yapılacak Mesela ben 62 küsür puan aldım ve Ortaöğretim Yani Lise Mezunu olarak katıldım sınava benim tercih yapma hakkım olabilecek mi yoksa sadece yüksek puan alanlar mı tercih yapabilecek biri bana lütfen açıklama yapsın çok rica ediyorum saygılarımla cevaplarınızı bekliyorum

    • serkan diyor ki:

      Benim abimin puanıda 62 küsür abimde yapacak tercih snde yap senden ve abimden düşük alanlarda var siz yapmassınız sizden düşük alanlar tercih yapar onlara gelir sonra sizde pişman olursunuz

  22. gokhan diyor ki:

    183 ARAYIN SUREKLI SINAV NEZAMAN DIYE SORUN TEMMUZDA DIYOLAR SIKAEYET ETTIN BEN ARADIM BIRAKDTTIM HAKKINIZI ARAYIN 1 TLFN SADECE 183

  23. irem diyor ki:

    Nasıl bi ülke anlayamıyorum biz her sabah bi umutla kalkıp acaba açıklanmış mı diye bakmaktan yıldık . Kadro belirlemek bu kadar mı zor . Benimde annem girdi sınava ve çok üzülüyo bu duruma . okullar açılmadan tercihler açıklanmalı . Herkesin çocuğu var işi gücü var . Sesimizi duyun artık .

  24. TİMSAL diyor ki:

    Ülkenin durumu karışık demişiniz biz mi karıştırıyoruz ki biz bekleyeceğizya da karışıklık sadece bizi niye etkiyor.Yok öle bi şe…
    Maaşları falan bizim düşünmemize gerek yok onların işi ayrıca karşılık IMF karşılıksız kredi veriyor sırf bu konu için.Para sıkıntısı olmadığını kendileri ifade ediyor.Konu bizler olunca mı işler sıkıntılı oluyor ,beklememiz gerekiyor.

  25. KAYISIKENTLI diyor ki:

    la memetmısın nesın kafana gore utopya kurma senaryo cızıp burdakı masum ınsanların beklentılerıne ve umutlarını baltalama yok kopyaymıs yok bılmem ıptalmıste bılmem neymişte oldu baska turkıyenın sıyası durumunada bı el at ıstersen savasa ne zaman gırecez bıldır bıze memet :) ARKADASLAR SIZE SOYLUYCEGIM SU MANTIKLI OLUN BUGUNE KADAR KIM SINAV OLUR OLMAZ İŞE ALINMIŞ AKILLI DÜŞÜNÜNYA BIRAZ HİÇ SIKMAYIN CANINIZI MALIYE BUTCE AYARLAMA YAPIYO HA DEYINCE BISEYLEWR OLMUYO MANTIKLI OLUN BIZI AL DEMEKLE OLMUYO BIZI ALDI BIZIM MAAŞLARIMIZ NOLUCAK KADROLARIMIZ BELIRLENMEDI DAHA ONLAR NOLUCAK AKILLI OLUNYA SAKIN OLUN RELAX HERSEY YOLUNDA AGUSTOSTA BU İŞ TAMAM:)

  26. ali ihsan er diyor ki:

    hiç bir sınav sonucuyla atama bu kadar sürüncemede bırakılmamiştı.sınav özürlülerin ataması yapılacak olanlar da özürlüler olunca engelsiz engellilerin yapacağı bundan farklı olmazdı olmadı da. İki aydır bu engellilerin çektiği ızdırabın vebalini nasıl ödeyeceğinizi hayal bile edemiyorum.Hani bir deyişte der ki ÖLEMEYESİNİZ DE SÜRÜNESİNİZ.

  27. gökhan diyor ki:

    mevlam kimseyi açıkta bırakmaz.
    o en umulmadık zamanda yapar .
    mevlam iyilerle karşılaştırsın.
    allah devlete zeval vermesin.
    ülkenin karışık durumu ortadaaaaaaaaaa

    • AYNUR diyor ki:

      gökhan kardeş ne güzel diyon ama öyle olmuyo işte maduruz

      • Mehmet diyor ki:

        Aynur hanım bız engellıler hep mugdur oluyor nedense bunuda kımse gormuyo

        • aynur diyor ki:

          çoğu gitti azı kaldı beklemekten yorulduk ama işallah sonu hayırlı olur 8 bine yakın kişi alaçaklarmış işallah atanırız çalışan kazansın ben çok çalıştım

  28. sağlam engelli diyor ki:

    yalancı hükümetin yeni yalanı ne zaman yayınlanacak acaba?Asıl engelli olan hükümetin kendisidir doğru söyleme engelleri var.

  29. muhammed YOZGAT diyor ki:

    allah hakkımızda hayırlı olanı versin arkadaşlar bir gün gelir memur oluruz iyşallah engellilerinde engelsiz bir hayatı olur diye dua ediyorum.

  30. nero diyor ki:

    mrh arkadaşlar tercihler bu hfta içinde açıklanacak kaçırmayın sakın maksimum 3-4 günlük bi tercih hakkı tanıyacaklar tercihleri yaparken dikkat edin şartlarına yoksa kurulan lomisyondan geçemezsiniz allah hepimizin yardımcısı olsun hayırlı akşamlar herkese

  31. erdem diyor ki:

    ömss tercih kılavuzu ne zaman açiklanacak

  32. AKBAR_HAN diyor ki:

    KİBARCA………………
    arkadaşlar bu iş arap saçına döndü.ben yavaş yavaş ümidimi yitiriyorum.
    rahmetli kemal sunalın bir filmi vardı. neydi adı sanırım ‘KÖŞEYİ DÖNEN ADAM’ …
    amerikada yaşayan amcasından miras kalan mister dörtnalın içindeki olmayan elması bir püf
    sesi ile muhteşem gerisinden çıkacak diye bekleyen vatandaşlar vardı ya … aynen bizi ona
    çevirdiler.bizde DEVLETİN TERSİNDEN OLMAYAN İŞ İMKANLARINI, DEVLETİN RÜZGAR
    SESİ İLE BEKLİYORUZ.
    BUKADAR TERBİYELİ YAZMAMIN SEBEBİ ORJİNALİNİ KABUL ETMEDİ……..HAYIRLI OLSUN….

  33. akbar_han diyor ki:

    arkadaşlar bu iş arap saçına döndü.ben yavaş yavaş ümidimi yitiriyorum.
    rahmetli kemal sunalın bir filmi vardı. neydi adı sanırım ‘KÖŞEYİ DÖNEN ADAM’ … amerikada yaşayan amcasından miras kalan mister dört nalın içindeki olmayan elması yellenme sesi ile muhteşem gerisinden çıkacak diye bekleyen vatandaşlar vardı ya … aynen bizi ona çevirdiler.bizde DEVLETİN ÇIKINDAN OLMAYAN İŞ İMKANLARINI, DEVLETİN YELLENME SESİ İLE BEKLİYORUZ.

  34. akbar_han diyor ki:

    arkadaşlar bu iş arap saçına döndü.ben yavaş yavaş ümidimi yitiriyorum.
    rahmetli kemal sunalın bir filmi vardı. neydi adı sanırım ‘KÖŞEYİ DÖNEN ADAM’ … amerikada yaşayan amcasından miras kalan eşeğin içindeki olmayan elması yellenme sesi ile kıçından çıkacak diye bekleyen vatandaşlar vardı ya … aynen bizi ona çevirdiler.bizde DEVLETİN KIÇINDA OLMAYAN İŞ İMKANLARINI, DEVLETİN YELLENME SESİ İLE BEKLİYORUZ.hepimize hayılı uğurlu olsun.

  35. derya diyor ki:

    60 soru 60 dakika eyvallah dedik sineye çektik, oldukça geç sınav açıklandı çileden çıktık gene eyvallah dedik, e yeter artık madem engelli kadroları boş hangi kurum ne kadar alacak bilinmiyor mu bu sınavı duymayan kalmadı yerleştirme klavuzu hazırlamak bu kadar mı zor şimdide yaz tatilini bahane ederler ..

  36. fikret diyor ki:

    yaw kardeşim seni beni düşünen ki yaw. sınavı ösym yapacak denildiğizaman zaten iş orda bitti. fatma şahin hikaye 60.000*25.000 kasaya kasalara girdi işte. 60 soruya 60 dakika bumu engelli sınavı 15 tane edebiyat sorusu herbiri yarım sayfa paragraf zaten onları okuyana kadar en kötü yarım saat gitmedi mi kardeşlerim. herkezi hepimizi kullanıyolar. lanet olsun onlara ama herkez bi engelli adayıdır. allah kimsenin yanına bırakmaz

  37. abdurrahim diyor ki:

    allahın seven varsa artık bunu bilsin bu sınavda 80 puan ve üstü
    kesin yerlesir yan ilk 6 bine giren herkez yerlesebilir cünkü kurumların engeli çalısa ihtiyac yok gibi güsterilip sonra açık atama isteyecektir yani demek istedigim 75 asagısı ben dahil avcumuz yalarız ömess kurbanlarına duyrulur

  38. m.dündar diyor ki:

    şahsım adına kendimi her alanda ifade ettim şu evli olan zihniyetler kendini sağlama almakla ne ifade etmekistiyor yaşım 34 ama işimi sağlama almayınca ileriye dönük pilan içersindekendimi görmedim tabi adamın geçmişinde bir birikimi varki evlenmiş eee şimdi kendince paranoya yaşıyor herzaman realist bakmak gerkir .

  39. mavibeyaz diyor ki:

    arkadaşlar ben amansız bir hastalıkla penceleşiyorum 51 aldım şansım varmı hastalıgımdan dolayı saygılar

  40. gökhan diyor ki:

    allah yardım etsin
    hayırlısını versin

  41. aygül diyor ki:

    bu konuşanlar nasıl konuşuyorlar bakanlık hepsini engelli alsın dalise mezunları ve lisans mezunları ne olacak ya kpss var devlet herseyi düşünüp yapıyor polemik yaratmaya hiç gerek yok bence herkes hakettiği yere gelir sabırlı olursanız bizde bekliyoruz

  42. kardelenim diyor ki:

    arkadaşlar beklemekten gına geldi bugün öysm bürosu acayip kalabalıktı sanırım onlar yerleşmeden bize engellilere sıra gelmicek hadi bakalım hayırlı olsun …………

  43. Ahmet kavuk diyor ki:

    ne zaman tercihler yapılacak

  44. osman diyor ki:

    tercih kılavuzu unutamam seni unutammm… alın başınıza çalın kadrolarınızı, açlıktan olurum yıne bunların eline bakmam artık hepsi palavracı oy peşinde allah belasını versin kokuneeee

  45. mükremin vardar diyor ki:

    arkadaşlar biz istsdiğimiz kadar havlayalım.adamların kafalarında belli bir tarih var.ondan önce mümkün değil tercih klavuzlarını yayınlamıycaklar.

  46. BARIŞ diyor ki:

    Arkadaslar mantıklı düşünüldüğü zaman devlet te az uyanık değil bu konuda.
    ömss yi uzatarak kpss nin önünü açıyorlar halen farkedemediniz mi.
    Şuan ömss tercih klavuzu yayınlansa binlerce kişi atama bekleyecek, ve tabi o sırada da kpss de şansını deneyecekler. İzdiham vede istihdamın oluşmaması adına, devlet memurlarına yeterli ödeneği sağlayamayacakları gerçeği ile
    DEVLET BUNU BİLİNÇLİ YAPIYOR :)

  47. İSMET AKKAŞ diyor ki:

    SEVGİLİ ARKADAŞLAR BUGÜN YANİ (20 06 2012) TARİHİNDE UŞAK AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR İL MÜDÜRLÜĞÜNDEN EDİNDİĞİM BİGİYE GÖRE TERCİH FORMLARI (15 07 2012)DE İNTERNETTEN YAYINLANACAKMIŞ.

  48. ALİ GÖÇ diyor ki:

    Arkadaşlar biz bu sınavdan atama bekleyene kadar emekli oluruz bu devirde dayısı olan istediği yere yerleşiyor olmayanda avucunu yalıyor.inşallah olur ümidiyle bekliyoruz hayırlısı neyse olsun diyelim.

    • abdullah diyor ki:

      arkadaslar bu ne zamana kadar sürecek tercih klavuzunun haziran ayının ilk hafta sonu demişlerdi hala yok simdider önümüzdeki günlerde diyorlar ama ne zaman belli bi tarih bile vermiyorlar haziran sonu yaklasıyor ne olacak halimiz ALLAH büyük her sey hayırlısı ama sabırlı olalım her seyde bir hayır var…

  49. samuel diyor ki:

    bu nasıl iştir a q ya hanı hemen acıklanıyordu herkes yerını yapıyo neymıs mılletın mezun olması beklenıyomus ne mezunundan bahsedıyo bunlar illa dayımızmı olması lazım ben bole işn ta a q olmaz bole ya insanlıktan cıkardılar artık sabır kalmadı bole bı devlette yasıyoz işte.açıklarsanız ta napıyım artık yeter ya valla yeter…….

  50. Bekir diyor ki:

    eskiden engellilerle bazı ları dalga ğeçerdi ama şimdi engelli olmanın suç olmadığını anlayınca bazı sağlamlarda engelli oldular rapor aldılar hiçte ALLAH tan korkmuyorlar utanın utanın ya engellinin hakkı yenirmi engellinin hakkına uzanan eller kırılsın

  51. berke yılmaz diyor ki:

    arkadaşlar bir bayan ösym yi aramış buqün tercih kılavuzu ne zaman yayınlanıcak diye karşıdaki bayan yasal zorunluluqumuz yok herhanqi bir sürede belirtilmedi seneye kalabilir demiş nasıl bi mantık arkadaş bu ya gülermisin aqlarmısın.

    • aydın bey diyor ki:

      oncelıkle selam herkese duyarlı olmalarını vede sabırlı olmalarını tavsıye edıyorum bu hukumet kımsenın hakkını yemez meraklanmayın beklemeye değer ama yınede yazışmaya devam edın kamuoyu olusturunkı işimiz yatmasın saygılar

  52. mahmut diyor ki:

    eğer allah nasip etmişse her engel vız gelir bende lisans mezunu engeliyim evliyim 3 yaşında bir oğlum var kışın ücretli öğretmenlik yapıyorum yazın boş kalıyom kiradayım hiç bir gelirim yok vallahi bazen gün ekmeğine muhtaç oluyom ama ne yapayım sebat ediyorum ya sabır diyorum selamlar herkese saygılar

  53. suzan diyor ki:

    ne yapıyorsun anlamadık yoksa alacaklarınzı kendi bildiğiniz kişilerden mi seçiyorsunuz hiç bir tercih klavuzu bu kadar uzatılmadı yazık ya umutlandırmayın ya da gerekeni yapın özürlülerin hepsi bi umutla hergün bekıyor ama boş madem yayınlamayacaksınız sınavı niye yaptınız adet yerini bulsun diyemi bu insanların günahı sizin boynunuza eğer haklarını yerseniz

  54. Yakup Özcan diyor ki:

    Ne tercihinden bahsediyorsunuz arkadaşlar
    memurlar nete girin bakın bütün kurumlar alabildiği kadar özürlü aldı ve hala almaya devam ediyor. Boş kadro kalmadı nereyi tercih edeceksiniz. Boşu boşuna sınava girdik.
    ilan.memurlar.net/kategori/9/ bu adrese bakın her gün özürlü alımı var siz tercih klavuzu bekleyin. Sınavdan öncede alım yapıyorlardı sonrada halada devam ediyor.

  55. lamia diyor ki:

    benim merak ediyorum sınav açıklamaları bilgisayar üzerinden yapılmıyormu? ha yapılıyo ise bu bilgisayar sonuçları bir dakika içinde açılanmıyor? Sınav sonuçlarını 1,5 ay ertelediler şimdide tercihler için neden bekletiyorlar? Arkadaş madem alınacak kişiler belli ise bizi neden süründürüyorlar

    • KENAN diyor ki:

      KİŞİLERİN BELLİ OLDUĞUNU NERDEN BİLİYORSUN LAMİA HANIM ÖYLE BİRŞEY YOK SADECE ALT YAPI HAZIRLIKLARI BİRAZ UZUN SÜRDÜ OKADAR İNŞALLAH HEPİMİZ BİRYERLERE ATANIRIZ….11-20

  56. mehmet kaya diyor ki:

    ya arkadaşlar tercih ve atama tarihleri ne zaman belli olacak bilgisi olan yorum yazsın

  57. turgay diyor ki:

    selamınaleyküm geçmiş mirac kandiliniz babalar gününüz kutlu olsun allahın izniyle hepimiz atanıcaz sabır

  58. mavibeyaz diyor ki:

    ben 51 puan almışım acaba şansın varmıdır arkadaşlar

  59. atila diyor ki:

    arkadaşlar ösym nin sitesine giriş yapılamıyor.Acaba bizim tercihleri yükledikleri için olabilirmi.

  60. nero diyor ki:

    merhaba arkadaşlar hepinizin yorumlarını okudum herkes kalvuzun açıklanmasını bekliyor inşallah en kısa zamanda açıklanırda şu sitresten kurtuluruz ben şuna değinmek istiyom hani şu puan aldım yerleşirmiyim diye soran arkadaşlar o kadar bilsek emin olun hiç bukadar stres yapmayız nasıl olsa bu puanla yerleşiriz deriz kimin kaç puanla atanacağı henüz belli değil arkaşalar yerleşmek istiyorsanız ( tabi herkes istiyo) tercih yaparken çok dikkat edilmeli aranan şartlar dikkat edilmeli atıyorum 90 alna birisi yanlış tercih yaparsa yerleşemez 60malan tercihini doğru yaparsa yerleşir ondan sonra 90 aldı ben yerleşemeim 60 alan yerleşmiş olacak ve hemen akabinde torpil diyeceğiz buna dikkat edersek daha doğru olacağına inanıyom haa son birşey biliyorum hepimiz sabırları zorluyoruz ama azcık daha sabır arkadaşlar YÜCE RABBİM HEPİMİZİN hakkında hayırlısını nasip eder inşallah benim naciz hane düşüncelerim hepinize sağlıklı günler diliyorum

  61. mustafa diyor ki:

    ALLAH Devletimizi her türlü beladan kurtarsın.

  62. yusuf diyor ki:

    tercih yaptınız mı soruyon arkadalar

    • kral bjk diyor ki:

      tercıh lıstesı yayınlandı mı kı tercıh yapalım ne zaman yayınlanacak bu tercıh klavuzu ne zman tercıh yapacağız 76 puan aldım atma sansım kac lıse mezunuyum duz lıse

  63. önder diyor ki:

    Sözde pozitif ayrımcılık yapacaklar kendi ülkemde 2.sınıf insan muamelesi görmekten bıktım…Allah sizi bildiği gibi yapsın…

  64. dvxc diyor ki:

    tercihler ne zaman açıklanıyor bilen varsa söylesin

  65. vedat diyor ki:

    ben ımamatıp mezunuyum 70 puan aldım tercıhlerı beklıyorum nezaman acıklanır ve atanma sansım varmı 33 yasındayım ve hayla ısızım umutla beklıyorum

  66. Gonca diyor ki:

    arkadaslar bi duyum aldım 18 haziranda tercıh klavuzu yayınlanacakmış..dogrumu acaba..?

  67. ekmek diyor ki:

    kazanıpta yiyeceğiniz ekmeğe küfredecekseniz aç kalın

  68. ramazan cagdas diyor ki:

    ÖMSS tercihleri konusunda personele 14-15 Haziran’da eğitim verilecek yapmak.

  69. derya diyor ki:

    tercih kılavuzu açıklanmışmı açıklanırsa bu sayfadamı yayınlanır bılgı verırmısınız

  70. Levent Yürek diyor ki:

    ARKADAŞLAR STRES YAPMAYA HİÇ GEREK YOK .
    TERCİH KLAVUZU VE TERCİH İŞLEMİ 18-26 HAZİRAN ARASI öSYM SİTESİNDEN YAPILACAKTIR.

  71. turgut diyor ki:

    la bunlar var ya tahminen bence sınavda ki puanlar dikkate almazlar sınavdan sonra tekrar yazı kura gibi kura çekilir kim bunların oyununa gelecek 7 yıldır bekliyoruz devlet babanın umurunda deil diploması olanlar bi defa herşeyi haketmiş sınav mınav da sos oyunu arkadaşlar benden demesi bu ….

  72. nazlı diyor ki:

    lütfen bu duruma bi son verin!!!!sayın yetkili!!!
    3000 le 4000 le laf kalabaklığı yaparak olmaz bu işler…bu arkadaşların hepsine bi çözüm bulun!kadro yoksa boşaltın…zor değil…emeklisi çoktan geçmiş bir sürü memur var..bi zahmet boşaltında birazda gençler,özürlüler ekmek yesin!!!!

  73. yılmaz diyor ki:

    bizim hakkımızı yiyen zaten evladıdan cıkar cünkü bizim hakımızı yiyen allah affetmez allahımız diyorki özürlüler bile insandir onlarına ben yaratım diyor ama bizim insanlarımız çok küçümsiyor birgün oglularıda bizim gibi özürlü olursa birgünde onların oglunuda kücümser alay gecerse ve inlarında hakını yer onun için 8000 bin kandro alınsın bu kadar diyecehim hayırlı akşamlar

  74. ad diyor ki:

    dün akşam ösym başkanın trt programdaydı. söylediğine göre dpb hale kodro listelerini yollamamış.
    önümüzdeki günlerde gelecek dedi. benim tahminim 20-30 arası açıklanır arkadaşlar. biraz daha sabır

  75. Emine Acartürk diyor ki:

    Lütfen bir an önce şu tercih klavuzları yayınlansın, size sesleniyorum ey yetkililer, lütfen daha çok bizleri bekletip umutlandırmayın yeter artık bizleri bir yerlere yerleştirin artık bu bizim en doğal hakkımız

  76. merve diyor ki:

    arkadaşlar sabredin birazcık bugun yarın açıklanacaktır tercih kılavuzu cok streslı herkes farkındayız ama bıraz sakin ve sebatlı olmalısınız.

  77. Kenan diyor ki:

    söylecek tek kelime var,YORUMSUZ………

  78. ozan diyor ki:

    yav hergün internettten baka baka sıkıldım bu mudur devletin engellilere saygısı

  79. mehmet diyor ki:

    sınav iptal arkadaşlar sınavda kopya skandalı vardı ıptal olck kanıtlandı sınav zaten son gun saat 21:35 acıklandı klavuzuda ondan boyle yapıyolar kopya cekenler belli vallikden kişiler soyledi ösym karısık ömss ne olacagı belli degil yoksa tum sınavlar oluyo acıklanıyo sbs tut kpds tut nıye bu acıklanmıyo mantıklı olun bunda bı ıs oldugu dusunun bu haber dogru daha ne yapacaklarını bılmıyolar ıptalda olabılır olmuyabılır hepımız ıcın hayırlı olsun..

  80. BARIŞ BOZKIR diyor ki:

    Bizleri mağdur etmeyecek bir çözüm yolu bulmak için bu kadar süredir beklemelerine gerek yoktu. Sınavın 2012 başlarında gündeme gelmesiyle türkiye genelinde kamu kurum ve kuruluşlarınca araştırma yapıp tercih klavuzunu sınav ayına kadar rahatça çıkartabilirlerdi.
    Ama işlerine gelmiyor tabi,
    fazla memur-fazla ödenek…! tek görüşleri budur.

  81. kadir diyor ki:

    terçih kılavuzu ne zaman yayınlanacak bilen varmı arkadaşlar

  82. dilan diyor ki:

    bence bizim hiç kimse için bi degerimiz yok sıradan vatandaşın hakkını yiyip hak hak diyenler evlatları sapa sağlam tabi kimse onlara laf etmesin toz kondurmasın ama iş siyasete gelince bizden üstünü yok nedemi oy veriyoruz menfaat ilişkisi ama bizim onlara dokunan menfaat kadar onlarında bize dokunsa bu ülke bu halde olmaz.

  83. Ülkü diyor ki:

    Yeter artık ya ne bu böyle dalgamı geçiolar yayınlansın artık !!!!

  84. Erdoğan BAHAR diyor ki:

    Özürlü insanların duygularıyla oynanmasın işlerini zorlaştırmayın çalışın onların ahlarını almayın yoksa geldiğiniz makamları Allah sizleri aratır- vesselam.(Varsa 2000 özürlü kadro açığı doldurmakla yükümlüsünüz ey sorumlu avam insanlar-yoksa ahımız yerde kalmaz.

  85. nida diyor ki:

    ömss tercihleri ne zaman arkadaşlar bilgi verebilirmisniz lütfen

  86. mükremin vardar diyor ki:

    bu hükümetin yaptığı çok yanlış.engelli vatandaşları bu kadar mağdur etmemeleri gerekiyor.bir an önce tercih klavuzlarını yayınlamaları lazım.bizde insanız.

  87. TİMSAL diyor ki:

    Kendi namlarına olan şeyleri anında onaylayıp uygulanabilir hale getirebiliyorlar.Menfaatları doğrultusunda alınacak olmayan kararları bi gece içinde kanun haline getirebiliyorlar da niye bu konuda bir türlü kılavuzu bile yayınlayamıyorlar.Kimi nereye yerleştirecekler telaşa kaldılar herhalde. İnsanlar yıllardır bekliyordu ,dedikleri gibide özürlü sayısı belli sonuçta değişmeyecek.Zaten sorlarda yetesiye zorlamıştı dipten köşeden sorulardı ,zaman keza buna rağmen birşeyler yaptık karşığını almak istiyoruz.Biz üstümüze düşeni yaptık okumaksa okuduk ,sınavsa Allah’a şükür puanım çok kötü değil şimdi sıra onlarda ……..

  88. fatmanur diyor ki:

    ömss sınav sonucu çoktan açıklandı

  89. nedim uysal batman-kozluk cep.05355202312 diyor ki:

    özürlü memür sınavı ne zaman açıklanacak.merakla bekliyoruz.bunda işe alınmak istiyoruz.

  90. irfan diyor ki:

    diyecek hiç bir şey bulamıyorum.ALLAH sizi davul etsin tek umudum o sınavdı

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

Gizlilik ve İletişim

Sitemizde hiçbir şekilde illegal içeriklere yer verilmez. 2013mersin.net sitemizle ilgili olarak telif hakkı iddiasında bulunan kişi ya da kurumlar 2013mersinnet[a]gmail.com   adresine e-posta atabilirler.

Site yazarlarımızdan kaynaklı ihlal içeren yazılar, uyarı yapıldığı sürece derhal kaldırılacaktır. Detay için tıkla >> Gizlilik Politikası