8:41 am - Çarşamba Nisan 23, 2014
Sponsorlu bağlantılar

ÖMSS Kura Sonuçları Açıklandı Tıkla Öğren

Perşembe, 9 Ağustos 2012, 19:24 | Yaşam | 58 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

ÖMSS Kura Sonuçları Açıklandı

Özürlü memur kadrolarına kur ile kamu kurum ve kuruluşlarının kadrolarına özürlü memur yerleştirme işlemleri tamamlanmıştır. 2012-ÖMSS/KURA İle Özürlü Memur Yerleştirme işlemleri kapsamında, noter huzurunda çekilen kura ile kamu kurum ve kuruluşlarının kadrolarına özürlü memur yerleştirme işlemleri tamamlanmıştır.

ömss kura yerleştirme sonuçları , özürlü memur kura sonuçları 2012

2012 ÖMSS Kura Sonuçları da Açıklandı

ÖMSS kura sonuçları 9 Ağustos 2012 tarihinde açıklandı. ÖSYM, özürlü memur alımı kura sonuçları açıklandı. Aşağıdaki ekrandan özürlü memur kura sonuçlarınızı sorgulayabilirsiniz …

Adaylar yerleştirme sonuçlarını belirtilen internet adresinden T.C. Kimlik Numaraları ve şifreleri ile öğrenebileceklerdir. Yerleştirme işlemine ait yerleştirme sonuç belgesi basılmayacak ve adayların adreslerine gönderilmeyecektir. Yerleştirilen adaylar atamaya ilişkin ayrıntılı bilgiyi yerleştikleri kurumdan edinmelidir. Kurayla özürlü memur yerleştirme sonuçları

2012 ÖMSS Kura Sonuçları Sorgulama Ekranı :

ÖMSS Kura Sonuçları ile ilgili yorum ve sorularınızı aşağıdan bizlere iletebilirsiniz …

bilgizamani.net –  9 Ağustos 2012

58 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "ÖMSS Kura Sonuçları Açıklandı Tıkla Öğren"

  1. ADNAN diyor ki:

    40 yaşındayım her duyduğğum bana uygun sınavlara girdim kura ile dediler girdim yerleşemedim sayın bakanım insan ayırmayın yeter artık

  2. kamuran diyor ki:

    kimlk numaram ve aday şifremi yazdım halde sınav sonucunu göremiyorum sebebi nedir

  3. melek karaman diyor ki:

    sadece akrabalarınızı alıyorsunuz,insanların umuduyla oynamaktan baska bısey yok

  4. ali baş diyor ki:

    ikinci kura ne zaman çekileçek iş kazası geirdim cok zun süroy yüzde 72 rapor var ama yzde 59 neden düşüyor

  5. bilal diyor ki:

    neden yerleşemedim

  6. uğraş diyor ki:

    Mrh arkadaşlar bugün sabah işe giderken bakan fatma şahin diyorkü yazılı olan lise ve üniversitelere ağırlık vereceğiz diyor ya kurada çekilecekler için bişey demiyor biz hangi milltin insanlarıyız yazılı olanlar insanda biz farklı bir mezhepmiyiz bu yüzden hiç umut etmiyorum arkadaşlar bu dünyadan nefret ediyorum yaşamaktan günlerim belki sayılı iyi geceler herkese

  7. uğraş diyor ki:

    Mrh arkadaşlar bende dahil hepimiz burda merak ediyoruz ikinci kuralar ne zaman çekilecek diye bu işi çok uzattılar zaten çekeceğimizi fazlasıyla çekiyoruzda birisi çıkıpta kuralar şu gün çekilecek demiyor bakanınmız açıklama yapmış neredece doğru bilmiyorum ocak,şubat,mart aylarında üst üste 3 defa kura çekilecekmiş inşallah diyorumda bu açıklama doğrumudur merak ediyorum bizleride aydınlatan olurmu bi duyum alan yokmu aranızda arkadaşlar

  8. kadir diyor ki:

    sayın baskanım kulaklarımdan yuzde 48 duyma kaybım var bir yerde çalışamıyorum bana iş konusunda yardımcı olun tel.05319131559

  9. fatma kotka diyor ki:

    bende yüzde elli ikki raporum var benim 5 senem kaldı emekli olmama ben devlet memuru olmak istiyorum devlet kadrosunu geçirirseniz sevinirim allahsizdenrazı olsun

  10. Şerafettin diyor ki:

    Ya ArkadaşLar 2.Kura SonuçLarı 2012 Sonuna Kadar Yada Mart Ayının Sonuna BeLLi oLacak DiyoLar Ama Hiç İnandırıcı DeğiL.Bu Zamana Kadar BeLLi oLmadıysa Bundan Sonrada BeLLi oLmaz. TorpiLLe Kimse ALınmayacak DiyoLar Ama İnanmıyorum Kısacası Ankara’da Dayımız oLmadığı İçin Yine HayaLLerimiz YaLan oLacak. Yinede Bi BiLqi ALan oLursa Lütfen Arasın Haber Versin ( 0545 365 64 65 )

  11. ilyas diyor ki:

    arkadaşlar bir dahaki alım 2013 şubat ayında olacakmış doğrumu bu konuda fikri olan varmı 0535 844 21 68

  12. uğraş diyor ki:

    Mrh arkadaşlar öncelikle bayramınızı kutlar sağlık ve mutluluklar diliyorum biz özürlü kardeşlerimizin hiç bir zaman yüzümüz gülmedi acı keder dertler çileler yaşadık halada yaşıyoruz torpille oluyor malesef bu memurluk işleri ben kendi adıma nefretle kınıyorum siyasettende nefret ediyorum bizleri düşünen yok 60 bin özürlü alacağız diyorlar 9 ağustosta kuralar çekildi 2 cisi ne zaman çekilecek bilgi veren yok torpil dönüyorsa lanetliyorum torpil yapanları

  13. ibrahim diyor ki:

    özürlü kura sonuçları biliyorum her yerde torpil var mahkemede dayın varsa adam öldür hapis yatmazsın dayın yoksa bir sigara çalsan 10 yıl yatarsın torpil yapakcaktınız neden 15 tl kayıt ücreti aldınız kura mura boş yaln bunların hepsi kayıt yaptırıken bir sordu torpil varmı diye oda söyledi torpil var dedi bakan millet vekili veya büyle büyük insanlardan tanıdıgın varsa eyi olur onlara söle dedi ben 15 tl eylesine istediniz ben veriir sim boşuyna umut vermeyin özürlüyük bide bizi kandırmayın

  14. sevimli diyor ki:

    arkadaşlar sizde bu vadleri gercekmi sandınız sadece gülen cematinden olanları aldılar kuraymış ben hiç inanmıyorum düşünün ank okadar kişi cağırdılar nedense hep ordakilerin ismi cıktı bu kadarmı tesadüf olur önceden ayarlanmış bi kura işte bizlerede sadece umut verdiler eynül eynül diyolardı oda geçti şimdide yıl sonu diyolar

  15. ümit yaşar çaylı diyor ki:

    ekim ayı kurlarının sonuçlarının açıklaması ne zaman belli olacak lütfen bildirir misiniz. ümit.cep:05313291830

  16. bilal demircan diyor ki:

    bende yorum yazdım yayınlamışlar küfür etmedim sadece benden beter olun dedim yayınlamamışlar ağırlarına gitmişki dimek ar damarı biraz kalmış demekki onlarda

  17. yakuptepetam diyor ki:

    arkadaşlar ben şunu merak ediyorum.BİZİM daha önce yaptırmış olduğumuz kayıtlar iptalmi oluyor,tekrar kayıtmı yaptıracağız,evraklarımız 2. kurada geçerli olmuyormu,aydınlatırsanız sevinirim. teşekkürler

  18. OSMAN diyor ki:

    SLM ARKADAŞLAR KURA TEKRAR NE ZAMAN OLACAK BİLEN VAR MI ARAYIN 05336412725

  19. şırnaklı diyor ki:

    veee geldik eylülün sonlarına doğru ne umutlarla geldik bu güne kadar umutsuz dert çilesi çağresiz bir bekleyiş kimse anlamaz engeli bi hayat yaşamayı ancak yaşayanlar bilir kimse sesimizi duymur biz sadaka istemiyrz devletten iş istiyoruz evden kapanmak istmruz 4 duvar arasında kım yasamk ister allhtan korkun bize iş veren ne olursunuz sesimizi duyuuuunnnnn

  20. efsane(selçuk) diyor ki:

    slm arkadaşlar bende özürlü biriyim bekliyom kuraları sonuçu ama çıkmadı simdi eylülde var diyorlar he artık nasip kısmet nereye kadar allah herkesin yardımcı olsun işaalah tüm herkese çıkar herkese sağlıklar kalın arkadaşlar sonsuzluk güzellikler sizinler birlikde olsun iletişim için no: 05422848876

  21. hükümetimiz sağolsun diyor ki:

    ikinci kura ne zaman cekilecek acaba

  22. hacer uzun diyor ki:

    ikin kura nezaman tekrar basvurakmıyız cep 05543464087

  23. alikemal diyor ki:

    ÖMSS ile ilgili tam fiyasko tereyağlar ucuz neden.. özürlülerle resmen gırgır geçiliyor. ÖMSS ile ilgili tsm bilgiye sahip olanlar lutfen beni arasın.05458502060

  24. hayrettin diyor ki:

    slm arkadaşlar tercihler acaba yanlışmı yaptım acaba yanlışlıkmı var ondanmı yerleşemedik mesela
    GIDA TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI/HİZMETLİ BURSA TÜM İLÇELER -TAŞRA

    İÇİŞLERİ BAKANLIĞI HİZMETLİ BURSA TÜM İLÇELER TAŞRA

    TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU HİZMETLİ BURSA TÜM İLÇELR TAŞRA

    TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU HİZMETLİ BURSA TÜM İLÇELER TAŞRA

    ADALET BAKANLIĞI HİZMETLİ BURSA TÜM İLÇELER TAŞRA

    ADLİ TIP KRUMU BAŞKANLIĞI HİZMETLİ TÜM İLÇELER TAŞRA

    ADALET BAKANLIĞI HİZMETLİ İSTANBUL TÜM İLÇELERİ TAŞRA

    ADLİ TIP KURUMU BAŞKANLIĞI HİZMETLİ İSTANBUL TÜM İLÇELER MERKEZ

    DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI HİZMETLİ İSTANBUL PENDİK TAŞRA
    bunun gibi birkaç il seçtım ERZİNCAN YALOVA BAYBURT bu tercihlerden karışık tercih yaptım acaba bölemi olacaktı yoksa yanlışmı yapmışım cep:05384730753 bukonuda yardım ederseniz sevinirim an azından bidaki kuralarda yanlış yapmayız şimdiden teşekürler

  25. 9 avustosta kura usulu atanamayan insanlar,eylül ayı içinde tekrar atama olanagı olucakmı.olucak ıse nasıl olucak.teşekkürler. diyor ki:

    ataması olmayan insanların eylül ayı içinde tekrar bir atama olanagı olucakmı? olucak ıse nasıl olucak.teşekkürler.

  26. mustafa dişli diyor ki:

    ömss kazandım samsun ama evrak bekliyom nasıl olur acaba vilğibekliyom

  27. huseyin bayamlıkaya diyor ki:

    ben kura ile özurlu işci alımına form doldurup kayıt oldum .. ama sorgulamada basvurunuz yoktur dwniliyor halbuki basvurum var ösym aday işlemlerindede cıkıyor… kazanıp kazanamadımı nerden nasıl örenecegim yardımcı olursanız sevinirim

  28. mehmet diyor ki:

    aysel seni aradım ama cevap vermedin eylüle kadar gelişmeleri takip etçünkü ben bugün ankarayı aradım bana bilgi vermediler onlarında bir bilgisi yokmuş bana siz takip etmelisiniz dedi

  29. adem kuzu diyor ki:

    eylülde bana da nereye baş vuracagıız lütfen bana da soylen cep 05373244091 bu

  30. gül atabay diyor ki:

    arkadaşlar nıye bu kadar umut ettık kı turkıyede yaşıyoruz kpss ömss gıbı buyuk belalar oldugu surece çok hayal kırıklıgı olur katılan varmı

  31. mehmet diyor ki:

    ilk okulların kurası cekildimi cekildiyse neden neden acılmıyor hata gözükdü diyor

  32. ramazan asık diyor ki:

    antalyadan ramazan asık kura çekimde iş çıkmadı bizler gibi açıkta kalanlara tekrar kura çekimi ölacakmı olursa ne zaman olacak bizi bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim tlf. 0539 938 40 44 şimdiden teşekkür ederim hayırlı bayramlar.

  33. eşref erçin diyor ki:

    arkadaşlar kayıtınız bulunmadı yazıyorsa demeki kurada isminiz cıkmamıiş …derci olayı varmış derci yapmadınız için kuraya ismıniz cıkmamış derci yapın diye kimse bişey söylemedi onun için hata gösderiyorsa demeki kuraya ismınız cıkmamış.hepsi bu anlamıyan varsa arasın iza edeyim 0542 443 24 72

    • Huseyin bayamlıkaya diyor ki:

      nasıl yani ne tercihi bu kimse bişi demedi nasıl ooluyor bu kuraya giremedikmi biz şimdi?

  34. fesihharam diyor ki:

    cevap
    alamadım eylülde nereye başvuru yapacaz
    allah rızası icineyrbenianlayan lutfen yardım etsin
    bu ramazan ay
    allah sizden vesingibilerde razıolsun
    yardım edin vebunusayın bakanailetin
    bir senedir calışamıyom
    damarlarım tınmış

    banadaiş imkanları verin
    özürlualımda benidealın
    iki cocugum var
    yardem edenlerde
    alahrazıolsun

  35. fesihharam diyor ki:

    sayın
    bakan
    lutfen
    yardım
    edin
    bende100 56 özürluyum
    amakazanamadım
    calışamıyorum
    damarlarım
    tıkanmış
    bana ve cocuklarıma
    bir iş imkanı ver
    allahrızasıicin

    yardım et

    sayın bakan

  36. ben yanmayayımda kimler yansın diyor ki:

    eğer ki engellerin bir hakkı yiyilipte torpıl sokmuşlarsa bu engelli sınav yada kura … allah onları bildikleri gibi yapsın inşallah ben hiç sevinemedim ki bu haytta ağlamaktan başka … yine özdüler gariban (ben) VAN’lıyı hakkımı helal etmiyorum Allah inş öbür dünyada hakkımızı alır alanlardan

  37. muhammet aydın diyor ki:

    100de 86 raporla bidevlet işine yerleşemedik sislere yakışanı yaptınız helal olsun özörlülere verilen deyer

  38. Uğur Aksu diyor ki:

    Slm arkadaslar ben kayseriden Uğur bir kac sorunuza cevaplayacam eylul ayında atanan 7.744 kısı ıcerısınde gıtmeyen olursa o bos kalan kadroları doldurmak ıcın ek yerlestırne olcak yanı 2 ay ıcerısınde 2.256 kısı daha eklenerek toplam 10.000 ni tamamlayacaklar 2 yıl boyunca toplam 20.000 ni doldurma gayretındeler 2 yıl sonra her 2 yılda bır sınav acılcak kpps den farkı olmayacak her sınavdan alınan puan 2 yıl gecerli olcak baska sorusu olan varsa 0542 499 03 41

  39. mehmet celik diyor ki:

    ya arkadaşlar ben giremiyorum t.c. numaramı yazıyorum ve bana verilen şifreyi yazıorum ama kabul etmiyor. sistemde kaydınız bulunmadı ve t.c. veya şifreniz yanlış olabilir di,or. sizce neden girmiyor yardımcı olursanız sevinirim

  40. MEMET KAYA ERTEMİZ diyor ki:

    YERLEŞSEM ŞAŞARDIM ZATEN

    • hasanb diyor ki:

      sayılı kısılerse bu kısıler torpıllı olanlardır hocam bunları basında secenmlerı durtmek lazım hadı adıyos

  41. yeliz.kat diyor ki:

    bendediyorumki.benkörum.talihimdekörmüş.körtalihböyleolumuş

  42. gul atabay diyor ki:

    yazıp yazıp gondermek ıstıyorum o kadar doluyum kı duyan varmıdır acaba bızı ancak bızım gıbı olanlarmı anlıyor acaba bır umutta eylul ayı ıçın sklayalım nasılsa alıştık umut etmeye

  43. bidaha olacakmı kura yoksa hepsi bumu diyor ki:

    kaç kişi alındı şimdi bizide alacaklarmı daha sonra yoksa hepsi bumu

  44. ayşe diyor ki:

    babam aylardır bu sonuçları bekledi.umutlandı.ama elde ne var?-hiç. Allah sizi bildiği gibi yapsın!!!!!!!!!

  45. gul atabay diyor ki:

    her zaman bışeylerın bekçısı olduk tıpkı şımdıkı işi bekler gıbı yıne bekledık yıne umutla ve herzamankı gıbı yıne boş umutlar yıne aglamalar yıne boş hayaler ve boş tesellıler bırde ne bıtmez çıle ozurlu olmak olumu bu dunyadayken tatmak dun gece oyleydı benım ıçın kızmayın hayalı umudu yıkılmış olan bırı konuşuyor yerleşemedınız ne kadar guzel yazmışlar okuya sorsunlar bırde yerleşenlerı tebrık ederım

  46. ŞUAYİPKUZU diyor ki:

    bu özürlü memür alımına bende kaydoldum ve banada çıkmadı çevremdeki bütün engelli arkadaşlarada çıkmamış bence akp kendi bünyesindeki kişileri yerleştirdi nişe işe muhtaç olanlar girememiş şu cumagün allah benim sesimi duyarda o tayip erdğana bilinmedik dertler versin şeytanından bulsunn toprağını satan dan herşey beklenirr

  47. Eyüp GÜLER diyor ki:

    hani özürlülerin hepsi işe girecekti. insanı önce umutlandırıp sonra kazanamadınız demek hangi vijdana sıgıyor onu cok merak ediyorum.

  48. recep diyor ki:

    yerleşemeyen adaylar için yerleştirme yapılma imkanı var mı ?

    • ramazan diyor ki:

      tam 12 yıldır bekliyorum malesef yine yok acaba türkiye vatandaşı deyilmiyim bu nasıl bir iş 12 yıldır ne sıkıntılar çektim ac kaldım çocuğuma süt alamadım kiramı veremedim elektiriğimi ödeyewmedim artık dayanamayacağım o kazada keşke ölseydim ALLAHIM affet beni çaresizim

  49. SEFER KURU diyor ki:

    merhabalar ben ankardan sıbel kuru bugun yanı ayın 9 da yapılan ozurlu kura secmelerınde babamla benım de kuram vardı ama ıkımıkımızıde cıkmadı bu ozurlu aday secmelerı tam olarak nezaman tekradn yapılcak bunu cok merak edıyorum benı gereken bahsettıyım husustta bılgılendırmenız için coooook ıstıyorum bu ozurlu kura ıle yapılan devlet kadrosunda calışcak arkadaslar hayıorlı ugur olmasını alllahjtan temenı ederım hayırlara vesıle olsun bu konuda SAYIN BAŞLBAKANIMZ VE VE FATMA ABLAMDAN ÇOK TŞKEDERIM SIZIN SAYENIZDE 7 BIN ENGELLI ARKADASIMIZIN ÇALIŞMASINA VESILE OLDUNUZ YAPANDAN EDENDEN ALLLAH BIN KERE BU MUBAREK AYDA ALLLAH RAZI OLSUN SAYGILARIMLA SEFER KURU

  50. aysel.köseler diyor ki:

    EYLÜLDE.NEREYEBAŞVURACAGIZLÜTFENYASIN.cep.05446304079

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

Gizlilik ve İletişim

Sitemizde hiçbir şekilde illegal içeriklere yer verilmez. 2013mersin.net sitemizle ilgili olarak telif hakkı iddiasında bulunan kişi ya da kurumlar 2013mersinnet[a]gmail.com   adresine e-posta atabilirler.

Site yazarlarımızdan kaynaklı ihlal içeren yazılar, uyarı yapıldığı sürece derhal kaldırılacaktır. Detay için tıkla >> Gizlilik Politikası

Dost Siteler