Bilgi Zamanı

KPSS Tercih İşlemleri Ne Zaman Başlar 2013

KPSS Tercih İşlemleri Ne Zaman Başlar 2013
01 Mayıs 2013 - 16:03 'de eklendi ve 26038 kez görüntülendi.

KPSS tercihleri ne zaman ? 2014/2 KPSS tercih sonuçları açıklandı. Oldukça yüksek puanlarla kapatan kadrolar olduğu gibi , çok düşük puanlarla da kapatan memur kadroları oldu. Ancak genel itibariyle, KPSS’den çok çok yüksek bir puan alamayan memur adayları atanamadılar. Haliyle bu adaylar yeni memur atamalarını beklemeye koyuldular. Peki 2013 yılı KPSS memur atamaları ne zaman yapılacak. 2013 yılında kaç defa memur ataması yapılacak. Bu konu hakkında bilgizamani.net olarak bilgiler aktarıyoruz.

2013 KPSS Yerleştirme Takviminde Erteleme Yapıldı – Yeni Tarihler :

DPB tarafından kamu kurum ve kuruluşlarından yerleştirme taleplerinin toplanmasına ilişkin KPSS 1.yerleştirme takviminde yer alan süre uzatılmıştır.

2013 Yılına ait sınav ve yerleştirme takvimi aşağıdaki şekilde belirlenmiştir.

2013 KPSS Takvimi
Başvuru Tarihi Sınav Tarihi
KPSS A Grubu ve Öğretmenlik 6 Mayıs – 15 Mayıs 2013 06-07 Temmuz 2013
Öğretmenlik Alan Testi 6 Mayıs – 15 Mayıs 2013 14 Temmuz 2013
2013 KPSS Yerleştirme Takvimi (Lise ve Önlisans Mezunları Dahil)
DPB tarafından kamu kurum ve kuruluşlarından yerleştirme taleplerinin toplanması ÖSYM Başkanlığınca tercihlerin alınması
KPSS 1. Yerleştirme (Yeni) 04 Mart – 24 Mayıs 2013 24 Haziran – 03 Temmuz 2013
KPSS 2. Yerleştirme 12 Ağustos – 04 Ekim 2013 18 Kasım – 27 Kasım 2013

 KPSS Tercih Başvuru Süresi Uzatılacak mı

Lise mezunları Umutlarını Korusunlar

Bilhassa lise mezunları için şunu ifade etmek istiyoruz. 2014/2 tercih kılavuzunda, sınava lise düzeyinden giren adaylar için sadece 641 adet kadro bulunuyordu. Lise düzeyinden sınava giren aday sayısı 2 milyon kadardı.
Puanlar 2014 yılında yeni bir B Grubu KPSS puanı alana kadar geçerli ve bir bakıma kaybedilen çok da bir şey yok. Tercih yapamayan ve yerleşemeyen adaylarımıza ise çok da üzülmemelerini öneriyoruz.

Memur Adaylarının Aileleri Sağduyulu Olmalı

Atanamayan memur adayları için birçok kariyer seçeneği mevcuttur Ailelerden adaylara yerleşemedi diye baskı yapmamalarını ve diğer yerleşen adayları örnek göstermemelerini rica ediyoruz. Eş dost akraba toplantılarında da ailelerin bu konuları açmamaları ve açılsa da adayları rencide edici yorumlar yapmamalarını istiyoruz.

Aileler adayların şimdiye kadar ki eğitiminde ve yetişmesinde herhangi bir katkısı olmayan ve KPSS hakkında ilgisi/bilgisi olmayan kişilerin yorumlarından etkilenerek adayları üzmemeli ve kırmamalılardır.

Memur adayları haziran yerleştirmelerinde fark yaratmak ve yerleşme şansınızı yükseltmek için alımlarda istenen sertifika, ehliyet ve yabancı dil belgelerini tamamlamak için hazırlığa başlayabilirler.

KPSS Tercihleri 2013 , 2013 yılı KPSS memurluk tercihleri ne zaman yapılacak , 2013 KPSS memur alım tercihleri yerleştirme tarihleri

Kontenjanı Yüksek 3 Alım Daha Yapılacak !

2014/2 alımı 2014 puanıyla yapılan ilk yerleştirmedir. 2014 puanlarıyla, 2014 B Grubu KPSS’ye kadar üç merkezi yerleştirme daha yapılacaktır. İşte 2014 KPSS puanı baz alınarak yapılacak memur alımları :

– 2013/1 yerleştirmesi: 2013 yılının Haziran sonuna doğru yapılacaktır. Geçen seneye kadar Mayıs’ta yapılan bu yerleştirme, eğitim dönemi sonunda mezun olan adayların da tercih yapabilmesi için artık Haziran’a alınmıştır. Bu büyük bir alımdır ve yaklaşık 18 bin kontenjan olacaktır.

– 2013/2 yerleştirmesi: 2013 yılı Kasım ayı sonuna doğru yapılacaktır. 2013 Haziran ayında kullanılmayan, kullanılıp da yerleşme olmayan ve yerleşip de göreve başlamayan/başlatılmayan artık kadroların kullanıldığı yerleştirmedir. Bu alımda yaklaşık 6 bin ile 7 bin arası kontenjan olacaktır.

– 2014/1 yerleştirmesi: 2014 yılının Haziran sonuna doğru yapılacaktır. Bu da büyük bir alımdır ve yaklaşık 16 bin kontenjan olacaktır.
Çok sayıda kurumsal alım yapılacak.

Merkezi alımlar haricinde yapılan tüm alımlar kurumsal yerleştirmedir ve KPSS puanları kurumsal alımlarda (yerleşseniz de, atansanız da, göreve başlasanız da, göreve başlamasanız da) defalarca kullanılabilir. Ayrıca kurumsal alımlarda kadrolu veya sözleşmeli olmasının puanın defalarca kullanımı açısından bir ehemmiyeti yoktur.

2014 Ortaöğretim Önlisans KPSS Tercihleri Ne Zaman Başlayacak ?

Önlisans Ortaöğretim KPSS tercih işlemleri ile ilgili son ÖSYM bilgilendirmeleri bu sayfada olacak.

2014 KPSS Tercihleri ile İlgili Sorularınızı ve Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz ! 

Etiketler :
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

 BU HABER HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR

( 395 Yorum )

  • SONGÜL ;

    Ben kpss önlisans kimya teknisyeni mezunuyum puanım 63 2013 kpss kasım ayı atamalarında atanma şansım ne kadar lütfen cvp

    26 Ekim 2013 11:41
  • TUĞBA NUR ;

    MRHB ÖNLİSANS ADALET MEZUNUYM KPSS 65 PUANIM VAR ATANMA ŞANSIM VAR MI LÜTFEN BİLEN VARSA CVB YAZSN

    20 Eylül 2013 14:12
  • hüseyin ;

    Arkadaslar 3. tercihler ne zaman yapılacak bilen var mı

    13 Eylül 2013 11:40
  • ömür ;

    ben 72 aldım ikinci tercihler ne zaman?

    28 Ağustos 2013 12:39
  • Hakan ;

    acil cevaplayın lütfen!! kpss tercihleri sınavlardan önce mi yapılıyordu. benim hiçbir bilgim yoktu. yani önce tercih yapıyoruz sonra sınava mı giriyoruz? ben hiçbir şey anlamadım. Bi açıklama yapar msınız seneye bi daha deniyeceğim bir bilgim olsun. teşekkürler iyi çalışmalar :)

    02 Ağustos 2013 10:53
    • fatma ;

      mantıken düşününce bile kendi sorunun cevabını bulursun canım . önce sınava girecen sonra tercih yapacaksın tabi ki

      07 Eylül 2013 12:36
  • meryem ;

    merhaba benım puanım 82.78 önlısans dış tıcaret mezunuyum..genellıkle duz memurluk yazıyorum.sizce benım atanma şansım varmı?

    02 Ağustos 2013 07:35
  • nevzat ;

    ben 2012 kpss ortaögretim sınavına girdim ama şimdi inşaat teknolojisi meslekyüksek okul mezunuyum. tekrar kpss ye girmek zorundamıyim yoksa inşaat alanında orta öğretım puanı ile atanma şansım var mı ?

    24 Temmuz 2013 12:29
    • fatma ;

      girmek zorundasın çünkü sen önlisans mezunusun. inşaat alanında atama istiyorsan evet

      07 Eylül 2013 12:39
  • YUSUF ;

    ben önlisans özel güvenlik ve koruma bölümü mezunuyum puanım 72 2013kpss/1. yerleştirmesinde benim bölüm 74 puanla kapattı. 2. yerleştirmede atanma şansım ne kadar ve kasım da sizce güvenlik ve koruma memuru alımı olur mu şuan atanan kişileri çıkartınca branş sıralamasında 4.sıradayım yani 4 kişi alsalar bana yeter ama ya hiç almazlarsa diye korkum var.

    22 Temmuz 2013 18:28
    • yusuf ;

      Kardeşim bende önlisans güvenlik mezunuyum, kpssp3 73.99, inşallah 2013/2 de 5-10 kişi alsalar dahi atanırım diye düşünüyorum. Çünkü en son 74.75 ile kapattı. İnşallah sende bende atanırız adresini yolla yazışalım. Bu stres çok ağır ya 2010 dan bu yana uğraşmaktayım. hem özel sektörün asagari ücreti, hem sınav stresi, hem çocuk, evliyim. Zamanında elimize kitap alıp 1 ay ciddice çalışmadık…

      25 Temmuz 2013 15:09
  • ESRA ;

    arkadaşlar ben ortaöğretim düzeyinde kpss girdim 67 aldım 1.tercihlerde yapmadım ama 2.tercihlerde hernekadar şansım azda olsa yapmak istiyorum fakat nezaman yapılacağını ve nasıl yapılacağını bilmiyorum bana yardımcı olablir misniz ? 2 yıllık ünv bitirdim şuan şans işte memurluk falan olabilir die denemek istiyorum lütfen yardmcı olun bana .

    15 Temmuz 2013 10:24
    • nuri ;

      ben olurum

      31 Temmuz 2013 16:27
  • röntgn ;

    2012 kpss si ile kaç sözleşmeli alım yapılacak önceki iki alım hariç

    06 Temmuz 2013 20:17
  • oğuz ;

    benim puanım 65 meslek lisesi mezunu elektrık bölümüyüm kasım ayında atanma şansım var mı?

    05 Temmuz 2013 23:07
  • şenay ;

    arkadaşlar ben muhasebe lise mezunuyum 66 küsür puanım var fakat tercihlerde hangi kodla tercih yapabilirim lütfen yardımcı olurmusunuz tşk.

    03 Temmuz 2013 00:21
    • fatma ;

      şenay kardeşim o kodları tercih kitapçığı acıklanınca en son sayfalara inersen ordan bakabilirsin

      07 Eylül 2013 12:41
  • su ;

    slmlar benim orta öğretim puanım 75 nereleri tercih edebilirim.klavuzda sartlar var fakat ben düz lise çıkışlıyım nasıl olck

    02 Temmuz 2013 17:09
  • mercan ;

    Arkadaşlar ben önlisans mezunuyum kpss den 73 küsür puanım var atanma şansım varmı bir işletme mezunu olarak? :(

    30 Haziran 2013 22:55
  • bayram ;

    anestezi önlisans mezunuyum 81.33 puanm itanbul ve çevresni yazdm sadece atanırmym sizce

    30 Haziran 2013 00:15
  • Cansu ;

    71 puan aldım sağlık meslekten mezunum Şırnak yazdım oranın son durumu nasıl ? orda çalışmak kolay mı zormu ?

    28 Haziran 2013 19:59
    • nuri ;

      he kolay tabiki

      31 Temmuz 2013 16:27
  • dnd89 ;

    mrb arkadaslar kpssp3 puanım 59.8 sızce tercıh yapıyım mı lısans mezunuyum yap dersenız dusuk puanlı bıldıgınız bı yer var mı:)?sımdıden saolun

    28 Haziran 2013 19:20
  • duygu ;

    benim puanım 70 ön lisans tıbbi görüntüleme- radyoloji atanma sansım var mı lütfen bi cvp yazın

    28 Haziran 2013 14:04
    • fatma ;

      var canım sağlakla ilgili olanların ataması kolay oluyor

      07 Eylül 2013 12:44
  • gülhan ;

    ben liseden bu yıl mezun oldm ve 83 puanım var ama nereden nasıl terch yapacagımı bilemiyorum yardımcı olabilir misiniz?

    28 Haziran 2013 11:08
  • zeynep ;

    kpss ortaöğretimden 79 aldım ama hiçbiyerden herhangi bi sertifikam yok. yinede tercih yapmalımıyım

    27 Haziran 2013 09:48
  • burakaytu ;

    merhaba arkadaslar..sınıf ogretmenlıgı mezunuyum ve bu alımda tercıh yapmak ıstıyorum. olur da tutarsa ogretmenlık kazanmam dahılınde ıstıfa edebılyor muyum? edemıyorsam ne yapmak gerekır? sımdıden tesekkurler..

    26 Haziran 2013 00:51
  • hulya gedik ;

    çocuk gelişimi lisesi mevzunuyum sınavada lise mevzunum olarak girdim kpss ilk atamasında yerleşemedim ikinci atamalar ne zaman olacak bilgi almak istiyorum lütfen yardımcı olun

    23 Haziran 2013 10:54
    • kübra ;

      bende 78 aldım atanırmıyım

      23 Haziran 2013 12:40
      • kübra ;

        arkadaşlar ben anlamıyorum aile ve sosyal politikalar bakanlığı sadece önlisans ve lisan mezunu alıyorr meslek liselerine yer vememişler ne olacak biz nereleri tercih yapacaz

        23 Haziran 2013 12:42
        • hakan topuz ;

          ben ünv ögrenim görevlisiyim ara yardımcı olayim 5382749652

          05 Temmuz 2013 02:13
  • hulya gedik ;

    kpss sınavına lise mevzunu çocuk gelişimi olarak girdim ikinci atamalar ne zaman başlıyor lütfen bilgi verin

    23 Haziran 2013 10:50
  • hulya gedik ;

    lise mevzunu çocuk gelişimi olarak kpss sınavına girdim ilk atamalarda yerleşemedim acama ikinci atamalar ne zaman lütfen bilgi verin

    23 Haziran 2013 10:49
  • Hakan ;

    Saygideger kader arkadaslarim düz lise mezunuyum 2012 kpss den 66 aldim bilgisyr isletmenligi sertfikm var biryere atanirmiyim cvb alirsam sevinirim tsk

    23 Haziran 2013 01:58
  • ayşe ;

    önlisans bankacılık mezunuyum 81,88 aldım atanma şansım nedir

    18 Haziran 2013 14:04
  • ayşe ;

    önlisans bankacılık ve sigortacılık mezunuyum 81,808 aldım atanma şansım nedi acaba fikri olan varmıdır ?

    18 Haziran 2013 14:00
  • hilmi ;

    Kpss2012 onlisans 72 aldim tapu ya girmek istiyorum ins haziranda tercih yapicam yerlestirme sonuclari nezaman aciklanir bu konuda ve de sansim konusunda bir yorum alabilirmiyim?

    16 Haziran 2013 20:17
  • ömer ;

    arkadaşlar 79.165 puan aldım lise mezunuyum. silahlı özel güvenlik sertifikası.e ehliyet ve bilgisayar sertfikam var sizce atanma şansım varmı?hepinize bol şans.allah yardımcınız olsun.

    16 Haziran 2013 06:19
  • gamze ;

    ben önlisans mezunuyum..muhasebe_vergi bölümünü bitirdim hangi bölümleri tercih etmeliyim..şimdiden teşekkür ederim:)

    14 Haziran 2013 01:09
  • esra ;

    arkadaşlar arkadaşlar bn 98,95 aldım sizce atanma şansım yüzde kaç ?

    12 Haziran 2013 19:43
    • ben keyfim ve kahyası ;

      biraz zor atanırsın. 98 bu boru değğil yani.

      13 Haziran 2013 15:04
    • hamit baydemir ;

      98.95 alacak kafan var, atanıp atanamayacağını anlayacak kafa yok öyle mi? bu durumlardan birisi yanlış

      20 Haziran 2013 18:03
      • nisan ;

        ayen hamit ya .. kız manyak len:):)

        23 Haziran 2013 20:37
  • ayşe ;

    2011 yılında liseden kpss ye gırdım 60 aldım meslek lısesı çocuk gelişimi mezunuyum sizce atanabılırmıyım

    12 Haziran 2013 17:03
    • seçil ;

      atanamazsın bende çoçuk gelisimi mezunuyum kpssden 73 aldım ama tercihte yer vermediler onlara cocuk gelisimci lazm deil

      15 Haziran 2013 13:59
  • arsal kaplan ;

    teknık bolum emzunu arkadslar 80 ın uzerındeyse umutlanabılırler..muhasebe tıcaret lısesı gıbı okullar ıcın umut yok maalesef.zaten bırkac tane personel cekılıyor.ama orta ogretım ıcın 80 ın uzerınde degılse puanınız tercıh yapın ama umutlanmayın arkadslar.Yuzdelerı ıyı okuyun.bıraz mantık yurutun..Puanlarınıza degıl sıralamanıza bakın..

    11 Haziran 2013 20:03
  • SvS-Kpss ;

    Kpss Lise düzeyinde 67 aldım muhasebe bölümü mezunuyum bu sene atama çıkma şansım varmı..Meslek lisesi olduğum için bu puanla belki atanırım diye düşündüm sizce çokmu zor??

    09 Haziran 2013 19:48
  • Uğur ;

    İyi geceler arkadaşlar.ben kpss önlisans dan 82 aldım atanma şansım varmıdır bu arada bölüm işletme yardımcı olursanız gerçekten sevinirim teşekkürler

    08 Haziran 2013 01:57
  • gsssssssssssssssg ;

    kpss den 68 aldım zıraat teknikeriyim atanırmıyım lütfen cevaplayın

    07 Haziran 2013 17:42
  • cuneyt ;

    24 haziranda mı baslayacak

    05 Haziran 2013 14:00
  • zeynalcakal@hotmail.com ;

    ölmüş balı su üstünde gezdirir geçmiş olsun

    04 Haziran 2013 16:30
  • şefika ;

    ben lise mezunuyum ve 2013 yılında 2 inci tecihler ne zaman olucak netten bakıorm saçma sapan şeyler geliyo bu ne yaa anlamadım cvp istiyorum

    04 Haziran 2013 00:58
    • meryem ;

      24Hazirn-4Temmuz tarihleri arasınd yapılacak

      05 Haziran 2013 07:19
    • tayfun ;

      1. tercihler haziran sonu
      2 tercihler kasım ayında yapılması planlanıyor. bol şans

      10 Haziran 2013 12:15
  • ramazan ;

    ortaöğretim tercihleri ne zaman yapılacak bilen var hazirandamıydı

    03 Haziran 2013 11:52
  • canan ;

    ben önlisans çocuk gelişimi mezunuyum.kpss puanım 68 sizce 2014′ kadar atanır mıyım . lütfen cevap yazın

    31 Mayıs 2013 17:04
    • ayhan ;

      çok zor neredeyse imkansız

      04 Haziran 2013 15:00
  • kemal ;

    önlisans muhasebe bölümü mezunuyum kps den 58 puan aldım e sınıfı ehliyetim var acaba atanabilirmiyim

    30 Mayıs 2013 11:00
  • mustafa ;

    bak ramazan. yazdıklarınadikkat et ne biçim konusduyon sen öyle lise mezunları falan diye. ağzını topla .. milyonlarca insan ekmek için gelecek için caba gösteriyo buna da kimse karısamaz. belli ki sende amele sınıfındansın o zaman

    27 Mayıs 2013 19:52
  • aslı ;

    arkadasşlar bende ön lisans olarak gırmıstım hazıran ayının atamalrı ıcın nasıl basvuru yapıcam ne zman tercıh yapıcam.bılgılendırısenız cok sevınırım

    26 Mayıs 2013 11:53
  • ahmet ;

    Ben orta ogretim 80 aldim nereleri tercih yapabilirim yerlesme sansim nasil cvp yazin

    25 Mayıs 2013 23:26
  • şükran ;

    arkadaşlar hıc bellı olmaz en düşük puanla bıle atanırsınız ıns..benımde puanım düşük ama umudumu kaybetmıyorum

    25 Mayıs 2013 19:50
  • Musa ;

    İnş herkes atanır
    Bn de lise mezunum
    Yorum atanlar adam gibi atsınlar

    23 Mayıs 2013 18:15
  • RAMAZAN ;

    LISE MEZUNLARI ADAM DEGIL KI ZATEN NE GEREK VAR KPSS ONLAR ICIN DEGIL ZATEN MADDI DURUMU YOK ADAM UNUVERSITE OKUYAMAMIS NE OLACAK

    22 Mayıs 2013 19:04
    • mustafa ;

      senin ağzın kokuyordur ramazan. para değil koç adam ol adamm

      27 Mayıs 2013 19:53
    • demet ;

      kendini bilmez şahsiyet ben üniverste mezunuyum eminim sende ölesin ama senin gibi hitaptan yoksnlar üniversite bitirse ne olur benim erafımda ünv. bitirmiş ama beyni basmayan çok insn var uzun lafın kısası sana şöyle diorum “OKUMAK CAHİLLİĞİ ALIRR EŞEKLİK BAKİİİ KALIRRR” liselilere laf atacağına sen otur derdine yann!!!

      03 Haziran 2013 17:11
      • cengiz ;

        ayını öyle demet aygınıkaldır fazla ezilmesin

        05 Haziran 2013 12:23
    • esra ;

      arkadaşım sen çok havalardasın o hava sana bir çarpar yerinden kalkamazsın lütfen seviyemizi ayarlayalım insanlığından birşeyler kaybetmeye başlamışın dikkatli ol

      04 Haziran 2013 11:29
    • savaş ;

      Senin gibi ünv mezunları gireceğine devlet dairesine ilkokul mezunları girsin bu ülkeye daha fazla faydası dokunuz..karaktersiz..

      09 Haziran 2013 19:46
  • yunus ;

    arkadaşlar ister inanın ister inanmayın 3 yıldızlı bir otelin genel sorumlusuyum. ama özel sektör bıktırdı. yaklaşık 2000 tl maaş alıyorum ama yemin ederimki 1250 tlye devlet kadrosuna hatta temizlikçi olarak geçmeye hazırım ve bugünleri gördüğüm için kpss önlisans sınavına girdim ve puanım73,650 gerisini siz getirdiniz zaten atanma şansımız az ama allahtan ümit kesilmez…

    21 Mayıs 2013 12:43
  • hayrettin ;

    2012 yılında önlisans olarak kpss ye gırdım 2013 yılında tercıhler ne zaman başlıyor bi bilgisi olan varmı ?

    20 Mayıs 2013 17:15
  • seda ;

    merhaba ben de ortaöğretime girdim sıralamam 480… atanma şansım var mı ?

    18 Mayıs 2013 11:00
  • tuğçe ;

    ben radyoterapi son sınıf öğrencisiyim.yaz stajım 14 temmuzda bitecek 24 haziran 3 temmuz tercihlerini yaparsam atanabilir miyim acaba bi bilginiz var mı teşekkürler

    18 Mayıs 2013 02:09
  • bekir ;

    benim puanım 83 ön lisans işletme şansım ne kadar 2006 dan beri sıva girerim 80 nin altına düşmedim hala giremiyorum

    17 Mayıs 2013 20:40