3:04 am - Perşembe Temmuz 24, 2014
Sponsorlu bağlantılar

İlköğretim Ortaöğretim ve Lise Karne Notu Ortalaması Hesaplama

Çarşamba, 4 Ocak 2012, 20:21 | Yaşam | 56 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

2013 2014 Eğitim Öğretim yılının ilk yarısı 20 Ocak Cuma günü sona eriyor. Öğrenci veliler için Karne notu, takdir puanı, teşekkür puanı hesaplamasını anlatacağım. İlköğretim, Ortaöğretim ve Lise düzeyi okullarda Takdir ve Teşekkür puanı hesaplama için için gerekli bilgileri sitemize ekledik.

İlköğretim Takdir teşekkür puanları yeniden değişti. Bir öğrencinin takdir alabilmesi için derslerin dönem puanları ortalamasının en az 85, teşekkür alabilmesi için derslerin dönem puanları ortalamasının en az 70 olması gerekiyor.

Bu durum şöyle bir sonuca yol açıyor. 5′lik sisteme göre ağırlıklı ortalaması 4,95 olan birisi takdir alamayabilir veya ortalaması 4′ün altında biri teşekkür alabilir. Yani bu hesaplama sisteminin 5 lik sistemle kıyaslanması yanlış hesaplamalara yol açabilir.

takdirhesaplama 2013 Takdir ve Teşekkür Hesaplama

İlköğretim Kurumları Yönetmeliğinin ilgili maddesi şöyledir;

Bütün Sınıflara Göre Karne Notu Ortalaması Hesaplama – Sınıf Seçiniz :

“Ödüllendirilecek Davranışlar ve Ödüller

Okul Öğrenci Davranışlarını Değerlendirme Kurulunca, örnek davranışları ile derslerdeki gayret ve başarılarıyla üstünlük gösteren öğrenciler;

a) 4, 5, 6, 7 ve 8 inci sınıflarda puan ortalaması Türkçe dersinden 55.00, diğer derslerin her birinden 45.00 puandan aşağı olmamak şartı ile tüm derslerin dönem ağırlıklı puan ortalaması 70.00-84.99 olanlar “Teşekkür,

b) 85.00 puan ve yukarı olanlar “Takdirname”,

c) Üç öğretim yılının her döneminde üst üste Takdirname alanlar “Üstün Başarı” (EK-7)

ç) Üç öğretim yılının her döneminde üst üste Teşekkür ya da dönemlerin herhangi birinden veya bir kaçından takdirname, diğerlerinden teşekkür alanlar “Başarı” (EK- 7/1)

Ayrıca, ilköğretim okullarının 4, 5, 6, 7 ve 8 inci sınıflarında almış olduğu notlarla istenilen başarıyı gösterememesine rağmen aşağıdaki şartlardan en az birini taşıyan öğrencilere; öğretmenlerin veya okul yönetiminin önerisi üzerine “Onur Belgesi” (EK-8) ile ödüllendirilir. Bu ödüller öğrencinin dosyasına işlenir.

a) Ulusal ve uluslar arası yarışmalara katılarak ilk beş dereceye girmek.

b) Çeşitli sosyal, kültürel ve sanatsal etkinliklerde üstün başarı göstermek.

Aşağıdaki sınıfınıza uygun linki tıklayarak hesaplama yapabilirsiniz.

6. , 7. ve 8. Sınıf  Takdir Teşekkür Hesaplaması ve Karne Notu

4. ve 5. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplaması ve Karne Notu

Lise ( Ortaöğretim ) Takdir Teşekkür ve Karne Ortalaması Hesaplama

Karne Puanı Notu Ortalaması Hesaplama , Karne Dönem Notu Hesaplama 2013 2014 , Lise Ortaöğretim Karne Notu Ortalaması Hesaplaması Nasıl Yapılır , 4. 5. 6. 7. 8. Sınıf Karne Puanı Notu Hesaplama , 2013 2014 Dönem Sonu Karne Ortalaması Puanı Hesaplama İlköğretim ve Ortaöğretim Takdir Teşekkür Hesaplama

56 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "İlköğretim Ortaöğretim ve Lise Karne Notu Ortalaması Hesaplama"

  1. Göksel Alp diyor ki:

    12.sınıf öğrencisiyim. puan toplamım 70,37… ağırlıklı puanım 2603.69…taktir belgesi alabilirmiyim? sizce…

    teşekkür belgesi alıyorum…

  2. Mustaking diyor ki:

    Özel okul olanlar var mı içinizde
    NASIL HESAPLANIR

  3. Talihsiz ogrenci diyor ki:

    8e gidiyorum karne ortalamam 84,71 taktir gelirmi sizce bu zamana kadar hi teşekkür almamıştım bakalım şimdi ne olur :(

  4. hayri zortuk diyor ki:

    abdal uşakları

  5. serra diyor ki:

    Allahıma binlerce şükürler olsun bir şey alamıyacağım diye üzülürken taktir alıcağım .

  6. ESRA diyor ki:

    Benim 5 takdir 4 teşekkürrrrr :)

  7. havanız kime :D diyor ki:

    6. sınıftayım hoca fıstık gibi en güzel benim performansımdı 75 verdiş şu an çok sinirliyim hoca önümde olsaydı ölmüştü dua etsin e okul a yazmış

  8. mehtap diyor ki:

    sen bana böyle bir şey diyemezsin

  9. mehmet diyor ki:

    karnemde tek.tas:80 mat:63 ıng:72 dıgerlerı 5 takdır alırmıyım

  10. Nihan Su diyor ki:

    hacı 6 ya gidiyom tesekkür alıyom ama bi de basarı belgesi alıyom

  11. burak diyor ki:

    neşe öğretmenim napıyursun

  12. fatma diyor ki:

    puanım tutmayacak zannediyordum allahıma bin şükür tşkr alıyorz :) taktir alamıyoruz ama olsn bunu da bulamayanlar da var:!

  13. Tolga diyor ki:

    Biz 2.5 i tutturup sınıfı geçelim diye uraşıyoruz millet taktir derdinde vay . 10.sınıf

  14. merve diyor ki:

    1. dönem ile 2. dönemin biyoloji notlarımın ortalaması 45 gelirse geçer miyim . fakat 1. dönem 2 , 2. dönem de 1 .

  15. sinsi kaçmazz diyor ki:

    gerçekten ha liseye gelde o zaman görcen sen bababayı :)

  16. mehmet diyor ki:

    katılıyorum liseye gelinde görün

  17. mehtap.. diyor ki:

    97,83 :(

  18. şilan diyor ki:

    çalışın başarın çalışmayanları görüyorsunuz ya düz geçiyorlar ya teşekkür alıyorlar bakın mesela benim ortalamam 93 yani takdir çok mutluyum :)

    • rabia diyor ki:

      yanı oha şilan burdada kendini buldurdun ben rabia ada çepni.varya knk niye insanlara hava atıyon :) :) :)

  19. tunahan diyor ki:

    9.sınıf da yıl sonu ortalaması hesaplanırken 1.dönem 2 olan dersin 2.dönem 1 ise ortalaması 2 olarak mı alınıyo

  20. king diyor ki:

    bende 6. sınıftayım inşallah 95 üzerinden takdir gelir xd

  21. okan diyor ki:

    8.sınıftayım hepsi 5 ve çok mutluyum

    • alis diyor ki:

      dimi kanka biz lisedeyiz hepsi beş onlar 8deler hava atıyorlar biz sizin havanızı söndürürüz :)

  22. beliz diyor ki:

    tesekkkkkkkkkkkkkkkkkur

  23. beliz diyor ki:

    yorum yazin

  24. beliz diyor ki:

    mat 68 fen 57 turkce 68 .63 sosyal 70,13 ingilizce 85.75 beden muzik din 100 tektas 98.33 resim 96,25

  25. mustafa diyor ki:

    8 e gidiyorum ve 9 taktirim var. :D

  26. BEYZA NUR diyor ki:

    KARNEMDE HEP TEŞŞEKKÜR ALIYORUM OLLEYYYYYYYYYYYYYYYY

  27. mehmet ç. diyor ki:

    hep teşekkür bıktım yaaaaa…

  28. mehmet ç. diyor ki:

    karnem çok güzel

  29. Demet diyor ki:

    98.46 :D
    -taktirnamee :D c(:
    -Koyarrr :D :P

  30. mustafa diyor ki:

    100 takdirname belgesi aldım ooooleeey kıskananlar çatlasın

  31. pepee diyor ki:

    off yaa 65,36 düzzz nolamazzz nayuırr

  32. fkeffm diyor ki:

    98,17 (7.sınıf)

  33. samet diyor ki:

    85,25 taktir

  34. esra diyor ki:

    bu ne yamış?333^3333

  35. tuba diyor ki:

    bu ne yaaa

  36. zxczds diyor ki:

    en altta liseler için hesaplama var.

  37. CEYDA diyor ki:

    42,63 KAC

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

Gizlilik ve İletişim

Sitemizde hiçbir şekilde illegal içeriklere yer verilmez. 2013mersin.net sitemizle ilgili olarak telif hakkı iddiasında bulunan kişi ya da kurumlar 2013mersinnet[a]gmail.com   adresine e-posta atabilirler.

Site yazarlarımızdan kaynaklı ihlal içeren yazılar, uyarı yapıldığı sürece derhal kaldırılacaktır. Detay için tıkla >> Gizlilik Politikası