2:08 pm - Cuma Ağustos 20, 7288
Sponsorlu bağlantılar

Facebook Neden Açılmıyor 2013

Çarşamba, 1 Mayıs 2013, 20:46 | Yaşam | 41 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

2013 Facebook Neden Açılmıyor , Facebook Sayfası Açılmıyor

Dünyanın en büyük sosyal ağı facebook şuanda açılmıyor. 22 Kasım da yine facebook erişilmiyor, sebebi henüz bilinmeyen kesinti güncelleme yada saldırı şüphesi doğuruyor. Hacker saldırıları facebook un kapatılmasına sebep olmuş olabilir. Facebook’ta ciddi bir problem mi var yoksa lokal bir sorun mu henüz tam bir açıklama yok ama facebooka girilemiyor.

2013 Facebook çöktümü, Facebook neden kapalı, 22 kasım 2014 facebook.com açılmıyor, facebook 2013 perşembe neden yok, facebook ne zaman açılır, 2013 facebook.com neden açık değil kapalı

  • Birinci problem, Facebook a giriş sorunu vardır, problem Face’den kaynaklanıyordur.
  • İkinci muhtemel sorun ise Türkiye’nin internet çıkışı ya da sizin internet bağlantınız ile ilgili bir sorun vardır.
  • Üçüncü sorun ise bulunduğunuz okul ya da işyeri Face’e girişi engellemiştir.

Ancak Facebook’a Girilemiyor

Aşağıdan Facebook Giriş Sorunu İle İlgili Yorumlarınızı ve Sorularınızı Hemen Yazabilirsiniz …

41 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "Facebook Neden Açılmıyor 2013"

  1. hikmetakcara diyor ki:

    cacem acılsın bilgisayarımdan

  2. özlem diyor ki:

    ben facemi birne versem birisiaçsın nolr ben açamıyorum 1 aydır urasıyorum ama acılmıyo

  3. özlem diyor ki:

    lütfen yardıııım

  4. elif diyor ki:

    benim facem neden açılmıyor

  5. mimth kardeşler diyor ki:

    facebook için sertifika gerekiyomuş ve facebook artık açılmıyor lütfen yardımcı olun

  6. buse akarca diyor ki:

    lütfen bana yardım edin facem açılmıyor

  7. derya diyor ki:

    yeni facebook hesabi acmak istiyorum msn adresım actım tüm bilgilerim aynı ama facebook kaydolamıyorum üzgünüz kaydınız yapamıyoruz dior yardımcı olurmusunuz

  8. sertan diyor ki:

    8888 8844 yapiyorum ama genede acilmiyo face

  9. feyza diyor ki:

    açılmıyo

  10. buse diyor ki:

    face neden açılmıyor yardm beklıyorum !

  11. merve diyor ki:

    rütfen girmek istiyorum

  12. christ diyor ki:

    a bende fese gırıyorum ama gercek bilgileri ıstıyordu bende yalış verdım fes açiliyor ve hiç bi şey yapamıyorum ekranda sadece bu yazı var biraz donra epostanıza bı mesaj gelecektır tekrar nasıl açarım lutfen yardım edın

  13. isa diyor ki:

    ya bende fese gırıyorum ama gercek bilgileri ıstıyordu bende yalış verdım fes açiliyor ve hiç bi şey yapamıyorum ekranda sadece bu yazı var biraz donra epostanıza bı mesaj gelecektır tekrar nasıl açarım lutfen yardım edın

  14. melike diyor ki:

    yaa facebook açılmıyor yardımcı olurmusunuz ?

  15. demet diyor ki:

    Facebook açılmıyor :( Yardımcı olacak kimse varmı ?

  16. olay kız diyor ki:

    ben biliyorum. ilk gogleye facebook yazın emailinizi girin şifrenizi yazın ve giriş yapa tıklayın açılsın

  17. demet diyor ki:

    Facebook açılmıyor yardımı olacak kimse varmı ? :(

  18. demet diyor ki:

    Facebook açımıyor yardımı olacak kimse varmı ? :(

  19. ela diyor ki:

    evt ben biliyorum gogleye facebook yazın açılacak ve emailinizi yazın sonra şifrenizi ve sonra giriş yapa tıklayın.

    • kobra111 diyor ki:

      O kadarini onlarda biliyor amma senin bilmediğin onların hesapları dondurulmus, eger yardım edemiyeceksen gereksiz yorumda bulunma.

  20. irem diyor ki:

    face açılsın yaa hata dioo off lütfen açılsınn :(

  21. Duhan diyor ki:

    Arkadaslar dns ayarlarınızı

    8 8 8 8
    8 8 4 4 yani google dns seklinde degiştirirseniz yasal giremeyeceginiz site yok deneyin ve görün ;)))

  22. hakan diyor ki:

    neden açılmıyor face sizi meb diyecem

  23. murat diyor ki:

    ben faceye giremiyorum acil yardımcı olacak bırı varmı ???????????

  24. nurcan diyor ki:

    facebook a bağlanamıyorum gogle crome indirdik ama olmuyor nasıl açabilirim program indirmeli miyim

  25. selin diyor ki:

    evet sana katılıyom alyna

  26. aleyna diyor ki:

    facebook açılsın istiyoruz

  27. yasmin diyor ki:

    face e giriyo ama telefon numarası istiyo sayfa açılmıyo neden ?

  28. Hatice diyor ki:

    Evet söyler misin lütfen o yöntemi çok merak ettim nasıl girdiğini

  29. Tuğba Alp diyor ki:

    Arkadaşlar ben facebooka girebiliyorum. Bir yöntemi var söylememi isteyenler yorum yazsın

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

Gizlilik ve İletişim

Sitemizde hiçbir şekilde illegal içeriklere yer verilmez. 2013mersin.net sitemizle ilgili olarak telif hakkı iddiasında bulunan kişi ya da kurumlar 2013mersinnet[a]gmail.com   adresine e-posta atabilirler.

Site yazarlarımızdan kaynaklı ihlal içeren yazılar, uyarı yapıldığı sürece derhal kaldırılacaktır. Detay için tıkla >> Gizlilik Politikası