Gündeme Farklı Bakış - 2013 Mersin

-
Sponsorlu bağlantılar

ALS Puan Hesaplama

Sponsorlu bağlantılar

ALS Askeri Lise Sınavı 2015 Pazar günü ÖSYM tarafından yapıldı. ALS’ye giren adaylar haliyle sınavdan kaç puan alabileceğini hesaplamak istiyor. bilgizamani.net olarak aşağıya 2015 ALS Puan hesaplama motorunu ekledik. 2015 ALS’de yaptığınız netleri girerek sınavdan kaç puan alacağınızı öğrenebilirsiniz.

ALS Puan Hesaplama

ALS Puan Hesaplama Motoru 2015  – ALS Puan Hesabı Nasıl Yapılır

Askeri Lise Sınavları Puan Hesaplamasıyla İlgili Yorumlarınızı Bekliyoruz ….

Kategori: Yaşam

2.126 Yorum Yapılmış.

  1. teğmen diyor ki:

    Kene puan lazımı

  2. muhammed diyor ki:

    arkadaşlar benim 5 yıllık ortalamam 70 ben karayı kazanırmıyım kazanamasambile bando tutur ama ben 175 boyundayım kilom 80 72.5 olması lazım sizce şansım varmı yardım edin pek bilgim yok :D

  3. Hasan diyor ki:

    Sa arkadaşlar ben bu sene gircem 70 alsam bando gelirmi ?

  4. emocan diyor ki:

    benim babam uzman çavuş arkadaşından öğrenmiş baraj bando 70-75 kara 75-80 deniz 80-85 hava 85-90 gülhane 90-100

  5. Mert diyor ki:

    Selam arkadaşlar,ben de bu sene bu sınava gireceğim.Heyecanımız ve hedeflerimiz ortak.Geçmiş yılların sorularını çözün ama geçmiş sınavlara bakarak avunmayın asla çünkü ne zaman hangi dersten zorlanacağınız belli olmuyor.Örneğin ben bazılarında sayısalı çok rahat yaptım sözelde zorlandım bazılarında ise sözel kolay;sayısal çok zordu.Şöyle bir 6-7 konularına özellikle fen ve tarihte bakın.Bir de kendi bilgi ve gözlemlerime dayanarak konuşayım,asker olmak bir kere karakterinizde olacak yoksa çok zorluk çekebilirsiniz.Bir de 5-6-7-8 ortalamanız 75 i mutlaka geçsin.

    İyi günler

  6. HASAN diyor ki:

    arkadaşlar benim ortalamam tutuyor. başvuruları yaptım. ancak kara kuvvetleri komutanlığına girebilmek için 100 sorudan kaç doğru yapmam lazım ??? TEŞEKKÜRLER

  7. Ömer diyor ki:

    arkadaşlar 19 nisanda sınava gireceğim türkçeden 20 inkilaptan 20 fenden 13 matematik den 10 soru doğru yapsam kara kuvvetlerini kazanabilirmiyim lütfen cevap verin bilen birisi lütfen İNŞALLAH GİRİCEK OLANLAR HEPMİZ KAZANIRIZ.

    • Yekta diyor ki:

      dostum 1.si inkılapta 15 soru var 2.si türkçeden 20 soru inkılap full matematikten de 30 sorudan 20 veya 25 fen den 25 sorudan 15-16 doğru yap KKK Garanti gelir

    • kuleli askeriye ögrencisi diyor ki:

      kardeş kara kuvvetleri 75 puan üstü almaktadır ama giren kişi sayısı baya fazla oldugu için bu 80 e bile çıkabilir eger sözelde çok iyi yaparsan sayısaldada feni iyi yapabilirsen kazanırsın maximum sözelden top. 5 yanlış sayısaldan da top 15 yanlış fellan çıksa kazanma şansın yüksektir

    • Resul... diyor ki:

      Arkadışım Ömer sen hiç bakmamışın sınavın içeriine inkılap 15 soru üzerinden oluyor yinede Allah yardımcın olsunnn…

  8. samet diyor ki:

    arkadaşlar giren çok az kişi var askeri liseye hem internete yazanlara aldanmayın hepsi farklı bişey dio hem hava ve deniz 85 deil benim kuzenim ışıklarda hava 80 deniz 84 kara 70 bandculuk 68 dir ve als çok kolay deilmiş ama çok zormuş ama ben kuleli askeri liseyi istiyorum herkeze nasip olur ……… saygılarımla ……..

    • memet diyor ki:

      çok doğru samet hava 80 deniz 84 kara 70 doğru als de zormuş bana da dedi arkadaşım

      • harun diyor ki:

        arkadaşlar askeri lise çok zor ve çok kötüymüş bence gitmeyin fen lisesi en iyisi sonra anadolu sonra askeri lise.

  9. ofoffoof diyor ki:

    arkadaslar benim dişim 1.sınıftayken kırıldı.şuan biraz önde ve bir parcası kırık sıkıntı olurmu?

  10. Emir diyor ki:

    ALLAH HERKEZE İNŞALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERİR BEN BUGÜN SINAV KAYİTLARIMI YAPTIRDIM VE BUNDAN SONRAKİ AŞAMA BANA KALDI DERS ÇALIŞIP ALLAHA TEVEKKÜL EDİCEM.KAZANIRSAM İYİ OLUR KAZANAMASSAM ÜZÜLMİĞİCEM BENCE KİMSE KAZANAMDIGI İÇİN ÜZÜLMESİN ALLAH BÜYÜK BURDA OLMMASSA LİSE SON SINIFTA HARP OKULLARI SINAVI VAR ONDA ŞANSIMIZI DENERİZ NEYSE HERKEZE BAŞARILAR DİLERİM

  11. mustafa diyor ki:

    arkadaşlar okul ortlamam 88 enaz kaç almam lazım askeri lise için

    • ben bilmem diyor ki:

      75 olması gerekiyo

    • Altay diyor ki:

      Mustafa kardesim okul ortalaman 75 olmasi lazim sen gecmisin zaten sonra als sinavina gircen bu sinvdan 75kara 85 deniz ve hava bunlardan hangisini tuturursan gidersin insallah sende bende girmek isteyen herkez kazanir

  12. aaaaaaaaaa diyor ki:

    ınternettekilere inanmyın hepsii yanlışşşş 5 tane sitede aynı yazdım hepsi farklı puan söyledi biri 68 biri 70 biri 90 diyo aynı dogru yanlısa hepsı yanlıs

  13. Emre diyor ki:

    BEyler 62 puanla girlebilrmi

  14. Batuhan diyor ki:

    BENDE KAZANDINIZ KAZANAMADINIZ FLN YAZMIYOR.NERDEN BAKICAM YAW Bİ CEVAP VERIN OFFF

  15. Cafer diyor ki:

    Kardeşlerim ben AlS den 74.3357 gibi bir puan aldım karaya girebilirmiyim

  16. Batuhan diyor ki:

    BEYLER BENİM PUAN 66,00576 BU PUANLA NEREYE GİREBİLİRİM.LÜTFEN Bİ ARKADSIMIZ CEVAP VERSIN.İNŞALLAH HEPİMİZ KAZANIRIZ.BANDA DUA EDİN KAZANMAM İCİN SİZDE İNŞH KAZANIRSINIZ. CEVAP BEKLIYORUM

  17. kaan diyor ki:

    arkadaşlar puan önemli değil sıralama önemli(ilk 3.500 bine kadar hava deniz gata , ilk 11 e de kara ,bandoyu da her giren kazanabilir o kadar kolay? herkese iyi akşamlar.

  18. halil diyor ki:

    robotla hesaplanan als puanına okul puanının bir etkisi oluyor mu olmuyorsa okul puanı neye etki ediyor lütfen cevap verin acil..lütfen

  19. Alper diyor ki:

    Arkadaşlar ne kadar bilgi sizsiniz be bir kere puanlamalar 2013’e göre şöyle
    KARA 70 ÜSTÜ
    DENİZ 80 ÜSTÜ
    HAVA 90 ÜSTÜ
    oluyor.İsterseniz internete açın bakın.Zaten böyle olmasa kimse giremez.Benim çok yakın bir arkadaşım 2013’te ALS’den 72.650 aldı Kara kuvvetleri ve Bando Astsubaylığını kazandı.

  20. Mehmet Çağrı diyor ki:

    Arkadaşlar Bu Puan Hesaplaa Sistemi Doğrumu Yoksa Bir Yanlışlıkmı Var ? Her Sitede Ayrı Çıkıyor. Acil Cevap Bekliyorum ….

  21. Rise diyor ki:

    arkdşlar ful yanlısa bıle 22 yazıyor hesaplayınca bu hesap modulu dogrumudur _

  22. burak diyor ki:

    tahminime gore 66,300 geliyor sizce nereyi kazanabilirim 6. sınıf 83 7. sınıf 75 8.sınıf 78 (buyuk ihtimalle) nere gelir bilen warmı pm atsın lutfen..

  23. Ayhan diyor ki:

    Ben hepsini doğru yaptım sizede başarılar

  24. Ayhan diyor ki:

    Hepiniz malsınız

  25. ALS'Yİ KAZANDIMM ! :D diyor ki:

    heheheeeeeeyt Ders Adı

    Doğru

    Yanlış

    Puan

    Türkçe
    ALS PUANI

    Matematik
    Fen Bilgisi
    Sosyal Bil .

  26. amet88 diyor ki:

    ben şimdi
    6=95,6
    7=99,30
    8=inş99,80 eğer böyle olursa ve sınavda 10-15 yanlış yaparsam ışıklar tutarmı lütfen cvp verin

  27. BERKANT diyor ki:

    ARKADAŞLAR BEN SINAVA GİRCEM KARA KUVVETLERİNİ TUTTURMAK İSTİYORUM ALLAHIN İZNİNLE HEPİNİZE ALLAH ZİHİN AÇIKLIĞI VERSİN

  28. mustafa diyor ki:

    bandoyu kazananlar piyadeye geçiş yapabilir mi ?

  29. leman diyor ki:

    arkadaşlar 79 ile karaya girebiliyomuyuz lütfen cevaplayın cok acıll

  30. mehmet diyor ki:

    benim yıl sonu puanım 5.=74.43 6.=74.87 7.=77.6 sizce bu puanlar ile girebilirmiyim

  31. furkan diyor ki:

    bu sene inşallah sınav kolaydır 2014

  32. AHMET diyor ki:

    LÜTFEN CEVAPLAYIN SUNU LUTFENNNNNN ARKADASLAR BEN 8. SINIFIM BU SENE GİRİCEM BANA ALS NİN TÜM BÖLÜMLERİNİ VE KAC PUAN OLDUKLARINI YAZABİLİRMİSİNİZ KAC DOGRU KAC YANLIS YAPMAM GEREKTİĞİNİ FALAN lütfenn.://

  33. gokberk diyor ki:

    arkadaşlar benim dişlerim aralıklı olarak, acaba bir sorun olurmu ?

  34. AHMET diyor ki:

    ARKADASLAR BEN 8. SINIFIM BU SENE GİRİCEM BANA ALS NİN TÜM BÖLÜMLERİNİ VE KAC PUAN OLDUKLARINI YAZABİLİRMİSİNİZ KAC DOGRU KAC YANLIS YAPMAM GEREKTİĞİNİ FALAN lütfenn.://

  35. salih diyor ki:

    Kardeş birşey sorucam hani 80 70 filan alınca ışıklara filan giriliyor ya işte o 70 80 puanlar net olarakmı hesaplanıyor yani 120 nettenmi o puanlaar. Vede son soru 120 sorudan 90net filan yaparsak kaç puan allınır

  36. burakcan diyor ki:

    Arkadaşlar ben hesapladım doğru sonuç veriyo tahminlerime göre yazdım yanlışları doğruyu 88.460 çıkıyo karaya girebiliyoom ! çok sevinçliyim herkese başarılar…

  37. dfasfds diyor ki:

    6 7 8.sınıfların ortalmalrı alınıomu

  38. Muhammed Esen diyor ki:

    Ya Arkadaşlar Benim Dişlerimde hafif yamukluk var Sorun Olurmu Lütfen acilll !

  39. Kardlen diyor ki:

    Acaba kızlarda girebiliyomu askeri lisyee??

  40. Adınız ... diyor ki:

    Arkadaşlar ben bu yıl giriCEĞİM.
    5. SINIF: 95
    6. SINIF: 90
    7. SINIF: 90
    8. SINIFTA : 93 FİLAN OLURSA IŞIKLAR ASKERİ HAVA LİSESİNE GİREBİLİRMİYİM?

  41. emir diyor ki:

    beyler lütfen yardımcı olun..
    sağlık muayenesinde diş seyrekliği sorun olur mu acil cevap …

    • Cevap diyor ki:

      Öncelikle orada muayne edilmeden bir şey söylemek yanlış olur fakat bende de aynı sorun vardı fakat benim kilerin arasındaki boşluk az olduğu için geçmiştim.

    • halilcan diyor ki:

      olu kardeşim tabi ama tedavi ettirrirsen bilemem

  42. batuhan diyor ki:

    arkadaslar ben gecen sene girdim 73 puan aldım ama bando bile tutmadı cunki okulların puanı yükseldi 85 le kara kuvvetleri aldı cok üzüldüm ama sorun yok üniveersitede gircem insallah cooook çalısın asırı soru cozun burakın dısarı cıkmayın ders calısın emin olun cok faydasını göreceksiniz ve lütfen yazdıklarımı dikkate alın iyi çalısmakar

    • halilcan diyor ki:

      Aarkadasr puanlar aciklandi kuleli askeri lisesi:84puan maltepe askeri tip fakultesi:85 puan bando : 76puan ancak askeriye isteyenlerin son 567.siniflarin ortalmasi 75 gecmesi lazim bando isteyenlerin ise 65puani gecmesi lazim

  43. şeyda diyor ki:

    askeri lise başvuruları ne zaman başlıyor bilginiz varmı

  44. AlmirA diyor ki:

    EĞER ALIM VARSA KIZ ÖĞRENCİLERE NE ZAMAN BU SINAV OLUCAK ?

  45. SerDaR diyor ki:

    bne karacılık istiyorum 2013 2014 kaç oluyo ki

  46. first lieutenant diyor ki:

    bu gun hocama dedim hoca çaktırmadan dediki kusura bakmayın am abu sınıftan askeri liseye giden olamaz dedi(İNSANLARIN HAYATA UMUTLARINI KESSE BİLE SEN KESİLME O YETER)

  47. Kağan diyor ki:

    Benim abim 2 sene önce 71 ile girememişti.Ben allah’ın izniyle kazanmak istiyorum.Her türlü olur hava deniz kara bando bile olur.Sizce nasıl çalışmalıyım ve bando nasıl bir yer giden biri söyleyebilirmi teşekkürler.

    • Mustafa diyor ki:

      Kağan 2013’te taban puan kuvvet komutanlıklarının tamamı 86 puan olmuş ben de benim kardeşim bu sene kazandı ondan biliyorum. Diğer soruna da cevap vereyim bandoyu hiç düşünme derim çünkü astsubay oluyorsun dolayısıyla subayların haklarından yararlanamıyorsun.
      Çalışmana ise alta biri yazmış ondan bakarsan iyi olur kardeşim ona yakın çalışmıştı.

      • Hazar diyor ki:

        2014 ALS sınavına girecem sence ne yapmalıyım kardeş

        • Mustafa diyor ki:

          Mutlaka ALS’ye yönelik kitaplar var onlardan soru çöz (kitapları bulması zor). Evde mekik, şınav çek. Haftasonları zamanın varsa hafta içi mutlaka bedeni yeterliliğe yönelik koşu yap (maratonla başla dayanıklılığını arttırır). Gözün bozuk ise kesinlikle lazer ameliyatı olma anlaşılıyor. Sözlü mülakata çalış [hatta bazı şehir efsaneleri (kesinlikle denilenler doğru değil) vardır onlara dahi mantıklı cevaplar üret].

        • halilcan diyor ki:

          Kardesim vende als ye giricem allahın iNiylede kazanicam insallah ama sende benim gibi yqp 2006 2007 2008 2009 2 2010 2011 2012 2013 als cikmis sorularina bakin

    • cevap diyor ki:

      günde 3-4 saat ağır konuları çalışmalısın kolay konuları çalışırsan askeri liseye girmen zor olur bando ile ilgili bir fikrim yok ama en az bir müzik aleti bilmen gerekiyor sağlık kontrolü için yakın zaman da çek up yaptır mülakatlarda sorun çekme güde 45 dk ni spora ayır böyle yaparsan girebilirsin

    • metehan diyor ki:

      arkadaşlar merak etmeyın sbs gibi birşeye girmicez puanımız hesaplancak yha 12 sınava gırecez bide 6-7-8 ın ortalaması alınacak puanlar düşük askeri lisenin yanı merak etmeyın gırersınız 350 puanı gecen gırer. 70 350 puana denk gelıyor yanı ole sbs falan yok korkamyın

      • Cevap diyor ki:

        Öncelikle belirtmek isterim ALS 100 puan üzerinden. İkinci olarak askeri liseye girmek istiyorsan sınavda en az 80 net yapman gerekir 351 puan ise 60’lı netlere denk geliyor.

    • halilcan diyor ki:

      Kardesim bando astsubayda sen onemli biri geldiginfe bando sefligi yapiypsun ama daha cok operasyonlara katiliyosun vandonun puanida 76 ve uc senenin ortalamasi 65 i gecmesi lazim bende askeriye gitmek istiyorum allahıb izniyle bana askeriyeyle ilgili herseyi sorabilirsiniz bayagi bilgim var

  48. Cevap diyor ki:

    2013/2014 yılında ALS’ye girecek arkadaşlar. Size tavsiyem sınava dokuz-on ay önceden hazırlanmanızdır.
    Hiç koşu yapmadıysanız 10 ay içerisinde ilk 4 ayını maraton koşusu yaklaşık 4 km koşmanızdır. Bu iyi dayanıklılığı artırır. Akabindeki 2 ay 2km maraton koşusu+400 m hızlı koşudur. 400 metreyi ne kadar hızlı koşarsanız o kadar iyidir fakat 400 metre koşusunu gücünüz bitse dahi maraton koşusu şeklinde devam ettirin yani ne olursa olsun o 400 Metre koşusunu bitirin. Son 4 ay ise sadece 400 metre koşusunu yapın ama bu sefer yorulsanız bile hızlı koşarak bitirmeye çalışın.
    Her gün 1 dakika boyunca hızlı mekik çekin. 1 dakikanız bittikten sonra 10 tane daha çekin. Sonraki haftalarda 10 mekiği kademeli olarak arttırın.
    Her gün mutlaka şınav çekin. Basketbol topu atmaya çok işe yarıyor. Ben basketbol topu atmayı yazılı sınavı geçince yaptım. Düşünün ilk atışım 12 metreyi buldu.
    Durarak uzun atlamayı muhakkak yapın. Onun bir stili var ama onu burada anlatmak zor olacak.
    Sözlü mülakata kesinlikle hazırlanın. Örneğin bir büyüyüğünüz size size aşırı derecede düşündürücü sorular sorsun. Bu IQ soruşları veya ders soruları olmasın.
    SBS’nin yanı sıra ALS’ye hazırlayan kitaplar vardır. Onlardan muhakkak çözün çünkü SBS ile sorular aynı tarzda değil. 2013 SBS matematik ALS matematik sorularına benziyordu ama.
    Eğer gözünüz bozuksa kesinlikle lazer ameliyatı olmayın anlaşılıyor. Hem paranıza yazık olur hem giremezseniz Harp Okulu şansını kaybedersiniz.
    Ben bunları yaparak yedek listeye girdim ama ne yazık ki kazanamadım. Yalnız o kadar spor yaptığım için baya bir kasım oluştu. Hem de Harp Okulu’da düşünüyorum spora devam ederek zorlanacağımı düşünmüyorum.

    (SPOR YAPARKEN DOKTORA KESİNLİKLE BİR BAŞVURUN)

  49. ali diyor ki:

    denizciliği 1 puanla bile kaçırsam kazanırmıyım

  50. burakcan diyor ki:

    arkadaşlar 74,08817 aldım akra ve bando tuttu çok mutluyum herkese başarılar !

    • Cevap diyor ki:

      Dediğiniz şekilde askeri liselerden hiçbirine giremezsiniz. 2013 taban puanları
      K.K.K 86 puan
      H.K.K 86 puan
      D.K.K 86 puan
      GATF 87 puan
      Bando 80 puan

  51. Baran diyor ki:

    Arkadaşlar ben subay olmak istiyorum karne ortalamalarına mı bakarakmı alıyorlar sbs de kaç net çekmem lazım

    • Cevap diyor ki:

      Karne ortalamanızın 75 puanı geçmesi gerekiyor. SBS ile değil ALS (Askeri Liseler ve Bando Astsubay Hazırlama Okulunda Öğrenim Görecek Öğrenci Seçme Sınavı) adında bir sınav ile öğrenci alınıyor. Bunda tavsiyem her ne koşulda olursa olsun en az 77 net yapmandır. Kuvvet Komutanlıkları taban puanları;
      K.K.K 86 puan
      H.K.K 86 puan
      D.K.K 86 puan
      GATF 87 puan
      Bando 80 puan

  52. birkız diyor ki:

    benim yıl sonu ortalamam 82 de hangi liseye gidebilirim
    seneye

    • selim tegmen diyor ki:

      sen suan da 75 üzerinden geçtin yani içini rahat tut duruma göre :)

      • ahmet diyor ki:

        ben 7.sınıfa gidiyorum öyle bi teğmen olmak istiyorimki inanamazsınız nasıl olurum askeri liseler kaç puan istiyor ve adana da askeri lise varmı birde benim hava kara deniz hiç bir şey farketmez hepsinde olurum

    • Cevap diyor ki:

      SBS ile ilgili diyorsanız bilmiyorum. Eğer ALS ile ilgili ise Askeri Liseler kız öğrenci almamaktadır.

  53. ibrahim diyor ki:

    beylet ben neden puanların yüksek olduğunu biliyorum bu sene hazırlık kalkçak haliyle hazırlık okuyanlarda 9. sınıfa geçeceği için kontenjanlar nereeyse doluyo yani bunun için enfazla 500 belki dahada az kişi alıcaklar bunun içinde 87-8 alanlar mülakata çağırılıyo ben 81 aldım olmadı kısmet değilmiş ama şan işte napıcan zaten sonra da eğr fazla kişi geçerse sözlü mülakkatta eliyolar yani sbsye çalışıp kaanmamız gerek güzel bir yeri şimdinden herkese başarılar ve tatilinizi iyi geçirin bundan sonraki 4 sene daha zor olucak

  54. özcan diyor ki:

    Beyler sbs var Kısmet deilmiş bunda 60 üstü alanlar büyük bir başarı yapmışlar bence sbsden daha zor sorular geliyor yani sbsden güzel biryer tuturalım harp okulunda okuruz saten anadolu lisesiyle als görceğimiz eğtim hemen hemen aynı saten sadece ünüforma+dershanesi vardı ümit yitirmeyin beyler allah hepmizin sbsden yardımıcısız olsun ülkemize vatanımıza hayırlı bir evlatım olalım sbsde herkeze başarılar :)

  55. Buğra diyor ki:

    Arkadaşlar Liseden Sonra Subaylık Oluyomu Yoksa Astsubaylık mı Ya Bu Okula Girmeyi Çok İstemiştiM O Atmosferi Yaşamak İstemiştim Ama Olmadı Nasip.

    • furkan diyor ki:

      ARKADAŞIM EĞER ANADOLU LİSESİNE GİDERSEN HARP OKULUNU SEÇE BİLİOSUN ORDANDA SUBAY OLUOSUN AMA HARP OKULUNUN PUANI TÜKSEK EĞER MESLEK LİSESİNE GİDERSEN ASTSUBAY OLABİLİORSUN HARP OKULNU SEÇEMİOSUN

    • Cevap diyor ki:

      Arkadaşım Harp Okuluna gidebiliyorsun. Sırasıyla Harp Okulları taban puanları;

      2012 yılı için (Fen Bilimleri alanı öğrencileri için) YGS1-YGS2, (Türkçe-Matematik alanı öğrencileri için) YGS5-YGS6 puan türünde Erkek: 290, Bayan: 290 ;

      2011 yılı için (Fen Bilimleri alanı öğrencileri için) MF1, MF2, MF4, (Türkçe-Matematik alanı öğrencileri için) TM1 ve TM2 puan türünde Erkek: 290, Bayan: 290 ;

      2010 yılı için (MF-1, MF-2 ve MF-4 puan türünde) Erkek: 315, Bayan: 325 ;

      2009 yılı için (SAY-2 türünde) Erkek: 228, Bayan: 235 ;

      2008 yılı için (SAY-2 türünde) Erkek:301, Bayan 300 olarak uygulanmıştır.
      4 yıl içinde ne değişir bilemem.

  56. furkan diyor ki:

    ARKADAŞLAR LİSEEDE ARTIK NAPCAZ :(

  57. Buğra diyor ki:

    Ya Arkadaşlar Nie Bu Kadar Az Alıyorlar Ya Küçüklükten Beri İstediğim Meslek Olmadı.

  58. utku diyor ki:

    OSYM NEDEN KİTAPÇIKLARI VE CEVAP KAPITLARIMIZI GÖSTERMİYOR ACABA

  59. ahmet diyor ki:

    Puanı 66,10785

    Komutanlık Kazanma Durumu Başarı
    Sırası Aday
    Sayısı
    KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 18986 49246
    DENİZ KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI — — —
    HAVA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 20172 49661
    GÜLHANE ASKERİ TIP FAKÜLTESİ (GATF) — — —
    BANDO ASTSUBAY HAZIRLAMA OKULU Kazanamadınız. 10025 31228

  60. Korsanlar diyor ki:

    Neden bu kadar yüksek acaba puanlar ? :S hayallerımıze olan oldu başka bişey değil :(

  61. Korsanlar diyor ki:

    Bilader napmışlar böle sonucları yaw,neden acaba bu kadar yüksek baraj puan Alımı falan mı az yapıcaklar…..

  62. engin aydos diyor ki:

    kardeşimin sonuçlarıda söyle onada kazanamadınız diyor

    Puanı 83,86432
    Komutanlık Kazanma Durumu Başarı
    Sırası Aday
    Sayısı
    KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 2619 49246
    DENİZ KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 2629 47723
    HAVA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 2748 49661
    GÜLHANE ASKERİ TIP FAKÜLTESİ (GATF) Kazanamadınız. 2558 37190
    BANDO ASTSUBAY HAZIRLAMA OKULU Kazanamadınız. 1924 31228

  63. Abdullah Can diyor ki:

    arkdaslar lise birde girme ihtimalimiz varmı ben 1999 doğumluyum girebilirmiyimmm

  64. ahmet diyor ki:

    2013 te hazırlık sınıfı olmayacağın dan direk 9dan başlanacak gecen senekiler 9.sınıf olacak dolayısıyla öğrenci çok az alınacak

  65. Şakir diyor ki:

    Beyler bakın ben 76 aldım hicbiyer tutmuyor. 60 alan tutturuyor ben anlamadım daha önce girmiş tanıdığı olan yardım edebilir mi nasıl belli oluyor bunlar.

  66. efe diyor ki:

    79 aldım hiç biyer tutmadı bando dışında hepsini yazdım 2 tane arkadaşım 87 küsürlerde bişey aldı tamamını tutturdu ama bir diğer arkadaşım 89 ile (denizi yazmamıştı) bando ve karayı tutturabilmiş nasıl oluyor?

  67. Abdullah Can diyor ki:

    arkdaslar 80 puan alan adam kazanamıor bu askeri liseye kaç kisi alınacak ya ne buyaa en fazla 4 bin kisi 85 üzeri aldı bu ne yaaaa

  68. YÜZBAŞI diyor ki:

    Komutanlık Kazanma Durumu Başarı
    Sırası Aday
    Sayısı
    KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 2537 49246
    DENİZ KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 2543 47723
    HAVA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 2657 49661
    GÜLHANE ASKERİ TIP FAKÜLTESİ (GATF) Kazanamadınız. 2477 37190
    BANDO ASTSUBAY HAZIRLAMA OKULU Kazandınız.
    1874 31228

  69. Buğra diyor ki:

    Arkadaşlar Geçen Senelerde 25.000 Kişi Aldılar Mülakata Bu Ne Ya Bu Ülkenin Subaya İhtiyacı Yokmu O Kadar Çalıştık

  70. aslan diyor ki:

    arkadaşım öyle artistik yapmakla bişey olmuyo sen çoktan kaybettin

  71. kel diyor ki:

    arkadaşlar başarı sırasında ilk kaça giren kazandı acaba bilgisi olan varmı 3500 veya 4000 ler civarımı kesilmiş acaba ben 5150 ile giremedim puanım 78

  72. tolgacan diyor ki:

    puanım 69 kazanamadık.bir de burda ki puan hesaplama tablosu yanlış hesaplıyor.gelen sonuç 69.bandodan umutluydum ama fıs…85 alan adam giremiyorsa biz hiç giremeyiz.herşey nasip.belki çok daha güzel kapılar açılacak bizlere.hayırlısı böyleymiş diyelim.üzülmeyin…

  73. TÜRK YILDIZLARI diyor ki:

    ARKADAŞLAR YEDEK LİSTESİ DİYE BİŞEY VARMI?VARSA NE ZAMAN AÇIKLANACAK ? BENİM PUANIM 75.88977 BEN YEDEKLERDEN GİREBİLİRMİYİM ?LÜTFEN ARKADAŞLAR YARDIMCI OLUN BANA BABAM ÇOOK KIZIYOR ŞÜTFEN ARKADAŞLAR :((

  74. alperen diyor ki:

    80 aldım kara bile tutmadı bu nasıl bir iş anlamadım. :(

    • ahmet diyor ki:

      Arkadaslar ilk basta baktiginizda kazandiniz yazmiyosa bosuna umitlenmeyin yedekol
      olunca kazandiniz yaziyo sbs ye calisin ondan umidi
      kesin torpili an giriyo torpili olmayan90da
      alsa acikta kalir bosverin sbs ye calisin

  75. Kaan diyor ki:

    beyler hani kazanamadınız yazıyo ya.yedek listesi açıklanınca orda olma ihtimalimiz var mı?

  76. eşref diyor ki:

    bizim dersanede 76 puan ile deniz tutturdum diyen var. ben anlamadım 85 alıp da kazanamayanlar var.

    • Kaan diyor ki:

      ya inanmayın her şeye.Adam atıp tutuyo.benim puanım 79.08811 ama ben hiçbi yeri kazanamadım.Bandoyu da yazmamıştım.Yazsam kazanır mıydım bilmiyorum.

      • frkn diyor ki:

        aynen kaan yaa bandoyu bende yazmadm 74 aldım tbi kazanamadm.Ama ilerde pilot olunabiliyo.üniversite sınavlarında.oda uzun iş ama…

        • buğra diyor ki:

          biradr ben de 74 aldım çok iddalı konuşmuştum hatta bando ve karayı yazmamıştım yüksek alırım diye kendimi eski alslerden deneme yaptım 85 geçiyodum ama olmadı işte bende pilot olmak isterdim peç koleksiyonum üniformam her şey hazırdı oadm ful posterle doluydu sınav sonrası gökyüzüne bakamaz oldum kafamı kaldıramıyordum her aklıma geldiğinde her uçak sesi duyudğumda gözlerim dolar hala ama yılmayacağım babamda asker amcamda eniştemde havacılar girme dediler onlara inat girdim ha Allah’a isyan etmedim çünkü her dua edişimde hayırlıısıysa giriyim dedim sülale ful Yasin okudu o akşam ama olmadı işte elden gelmiyo şidilerde sbs ye hazırlanıyorum ama hiçbi plan yapmamışım aklım pilotluktan başka bir yere gitmedi derslerim iyi inş yüksek alıcam şimdilerde tarihçi omayı düşünüyorum ama gine denicem şansımı Allah izin verirse harp okulu denicem bu yazıyı buraya kadar okuduysanız sonunada bir kaç not düşersiniz herhalde .d
          herkese başarılar Allah yardımcınız olsun

          • AYHAN diyor ki:

            kardeşim aynı şeyler benada oluyo bende çok üzülüyorum 3 yaşından beri subay olmak istiyorum ama burada bi iş var torpili olan giriyor torpili olmayan 90 alsa bile açıkta kalıyor

          • BEKİR diyor ki:

            Kardeş aynyen bende teğmen olmak isterim küçüklüklükten beri hayırlısı olsun

      • eşref diyor ki:

        bende inanmadım zaten

      • tolgacan diyor ki:

        hikaye

      • frkn diyor ki:

        benm arkadaşım batuhan 79 puanla deniz ve karayı tutturdu bu işte bişi var ama…

      • er diyor ki:

        79.9 bando bile tutmadı.

  77. özcan diyor ki:

    Beyler askeriyeye giremiyen polis kolejine hiç giremez onlar Türkiyede ilk 100 felen arasına girceksiniz artı onlar sınav yapcak

  78. ahmet kaaan gün. diyor ki:

    Lan 68 aldım bando bile gelmedi daha sıralama yapılmadımı acaba

  79. Burak diyor ki:

    Komutanlık Kazanma Durumu Başarı
    Sırası Aday Puan=76,31358
    Sayısı
    KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 5841 49246
    DENİZ KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 5818 47723
    HAVA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 6337 49661
    GÜLHANE ASKERİ TIP FAKÜLTESİ(GATF)Kazanamadınız. 5497 37190
    BANDO ASTSUBAY HAZIRLAMA OKULU — — —

  80. Ali diyor ki:

    Yedek listesi ne zaman açıklanacak ya.

  81. Kazanan kişi diyor ki:

    Arkadaşlar sınavdan 98 almışım inanamıyorum hala ya çok sevindim heryer tutuo

  82. ben bir şey anlamadım diyor ki:

    arkadaşlar ben 75 aldım. ama hiç bir yeri kazanamadım. 2008 e falan baktım kara 70 bando 60 civarıymış ama anladığım kadarıyla bu sene 80den aşağı alan girememiş. adam akıllı bilen biri tam olarak açıklarsa sevinirim.

  83. Als'yi kazanamadık diyor ki:

    O kadar çalıştım ama kazanamadım.

  84. mfd diyor ki:

    Puanı 93,57109
    Komutanlık Kazanma Durumu Başarı
    Sırası Aday
    Sayısı
    KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazandınız.
    433 49246
    DENİZ KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazandınız.
    434 47723
    HAVA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazandınız.
    441 49661
    GÜLHANE ASKERİ TIP FAKÜLTESİ (GATF) Kazandınız.
    428 37190
    BANDO ASTSUBAY HAZIRLAMA OKULU — — —

  85. caner diyor ki:

    ben bu işten hiçbişi anlamadım arkadaşlar internetten baktım bando 77 ye çıkmış sorular kolay deil öncekinden daha zordu bırak kolay olsa bile 10 puan nasıl etkiler.ve arkadaş 85 almış tutmamış.Çok saçma bişi olmuş.bence ösymnin bu işi kesinlkle düzeltmesi gerekio resmen kul hakkına giriolar kaç kişinin hakkını yiyolar arkadaş yaaaa.

  86. yyyyy diyor ki:

    puanlar düşmemiş.Yine bu sene hepsi 88 ile almış tahmini çünkü sadece burda değil 85 ile giremeyenlerde var.Artık boşverin nasip değilmiş.Kazananlara mülakatlarda başarılar dilerim

  87. General Shward diyor ki:

    95 tuttu. Hadi bakalım sıra mülakatlarda rakiplerime başarılar.

  88. frkn diyor ki:

    VAR MI KAZANAN ? BİDE KAZANANLAR PUANINI YAZABİLİR Mİ ?

  89. Buğra diyor ki:

    Arkadaşlar Benim 66 Puan Yazıo Matematikden Falan Yaptığım Sorulardan Emindim Yanlış Çok Gençler 66 yla Geçen Senelerde Bando Ve Kara Geliyordu.Bu İşte Bu Sene Torpil Var .Hakkımızı Arayalım Arkadaşlar Herkes Dilekçe Yazsın 75 Alan 2 Yer Kazanıyo Bizim Hiç Yok Adalet mi Bu?

  90. Mağdur diyor ki:

    Ösymye şikayet edelim biz yapıyoruz 19-20 net bunlar internette 15 yazıyo

  91. musa diyor ki:

    55 puan aldım.
    KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI kazandınız. 5249 49246
    DENİZ KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI kazanamadınız. 5223 47723
    HAVA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI kazanamadınız. 5682 49661
    GÜLHANE ASKERİ TIP FAKÜLTESİ (GATF) kazanamadınız. 4974 37190
    BANDO ASTSUBAY HAZIRLAMA OKULU kazandınız. 3116 31228

  92. mert diyor ki:

    56 aldım bando geldı cok sevınclıyım

  93. ali diyor ki:

    arkadas 50 aldım. bando ve kara geldı cok mutluyum.

  94. Muratcan diyor ki:

    87 İLE HİÇBİYER GELMEDİ KARDEŞİM 60 ALDI O KARAYI TUTTURDU NASIL

    İŞ BU KARIŞTI HERŞEY AMA ÖNÜMÜZDE SBS VAR OLSUN KİMSE KAZANAMMIŞ

    • Kaan diyor ki:

      60 alanın bi yer kazandığı yok.kandırıyolar sizi.saçma şeylere inanıyosunuz sizde.bırakın kendilerini kandırsınlar

    • halilcan diyor ki:

      kardeşim sen tercih sırasını nasıl yaptın kardeşin nasıl yaptı veya kardeşin yedeklerden girmitir

  95. Enes diyor ki:

    Puanlar ;

    60 Net : Bando

    61 Net : Kara Harp Okulu

    79 Net : Hava Harp Okulu

    75 Net : Deniz Harp Okulu

  96. Murat diyor ki:

    60 NET YAPTIM KARAYI KAZANDIMMM

  97. Kaan diyor ki:

    Bu da benimö sonucum,maalesef kazanamadım. :
    Puanı 79,08811

    Komutanlık Kazanma Durumu Başarı
    Sırası Aday
    Sayısı
    KARA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 4300 49246
    DENİZ KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 4281 47723
    HAVA KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI Kazanamadınız. 4621 49661
    GÜLHANE ASKERİ TIP FAKÜLTESİ (GATF) — — —
    BANDO ASTSUBAY HAZIRLAMA OKULU — — —

  98. Kaan diyor ki:

    Beyler ALS sonuçları açıklandı.Puanım 79,08811.Bando ve gatf yi yazmamıştım.Hiçbir yeri kazanamamışım.Karada sıram 4300,denizde 4281,havada 4621.Hiçbirini kazanamamışım.

  99. kartal diyor ki:

    arkadaşlar ben 2013 als den 60 aldım hiç bir yer tutmadı bando bile bence ösymde bir iş var yedek filan nasıl oluyor acill biri şu işi anlatsın iyice kafayı yiyecem


Mersin 2013-2014 |

Copyright © 2015 Bilgi Zamanı
sitemap Reklam Gizlilik Politikası