12:06 am - Perşembe Nisan 24, 2014
Sponsorlu bağlantılar

9. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama

Cuma, 3 Ocak 2014, 17:14 | Yaşam | 593 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

9. Sınıf ( Lise 1 ) Takdir Teşekkür Hesaplama

9. Sınıf öğrencileri aşağıdaki hesaplama aracını kullanarak takdir ya da teşekkür belgesi alıp alamayacaklarını sorgulayabilirler. 9. Sınıf Online Takdir teşekkür Hesaplama , 9. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama Online Hesapla

70 ile 84.99 arasında bir ortalamaya sahipseniz; Teşekkür belgesi,

84.99 ile 100 arasında bir ortalamaya sahipseniz; Takdir belgesi alırsınız.

 Aşağıdaki alanları doldurarak ortalama puanınızı en alttaki bölümde görebilir ve programımızın yaptığı hesapla teşekkür belgesi mi, takdir belgesi mi alacağınızı öğrenebilirsiniz.

 Dikkat: Ders isimlerini girmek zorunlu değildir ancak ders saati ve ders notlarınızı mutlaka giriniz, aksi takdirde hesaplama yanlış olur. Ders isimlerine mesela Türkçe dersini tr şeklinde kısaltarak doldurabilirsiniz. Lise 1 Takdir Teşekkür Hesaplaması Nasıl Yapılır. İşte Hesaplama Aracı:

Program %100 doğru sonuçlar vermektedir.

593 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "9. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama"

  1. admin sorum sana diyor ki:

    Admin yardım et . Ortalamam 70, 77 dil anlatim 57, 67 teşekkür aliyormuyum

  2. gaye ışık diyor ki:

    ortalamam 32 çok çalıştımm geçermiyim pampalarımm.

  3. melike diyor ki:

    arkadaşlar benim ortalamam 72,09 ama matematiğim 45 teşekür alırmıyım ?

  4. eda diyor ki:

    69.42 kalıyom allah hocaların belasını versin biri 1 puan bile vermiyo

  5. hiranur diyor ki:

    arkadaşlar ortalamam 78 ama di anlatımım 2teşekkür belgesi alarmıyım? allah dil anjatımcının belasını versin şişmam

  6. İHL diyor ki:

    Arkaadaşlar karne ortalamam 75,71 ama inglizce 3 60.20 den teşekkür alır mıyım ? ingizce 6 saat

  7. SEDA diyor ki:

    arkadaşlar notum 52,08 geçermiyim :( :)

  8. rabia diyor ki:

    ortalamam 85 ama bi dersimin ortalamsı 46 belge alabiliyormuyum?

  9. rana diyor ki:

    ortalamam 82 nolur sanki taktiri 80üstüne verseler

  10. esra diyor ki:

    ortalamam 87.60 taktir alıyorum çok mutluyum

  11. selin köse diyor ki:

    aydınlık evler ticaret meslek lisesinde okuyorum ve ortalamam 81 keşke taktir ortalaması 80 olsa. sanki dersler kolaymış gibi taktir ortalamasını 85 yapmışlar töbe töbe illa kendilerine sövdürecekler

  12. seyit diyor ki:

    Arkadaslar. Benim coğrafyam 2 dil anlatimim ise 55.5 toplam ort. 73.99 tesekkur belgesi alir miyim?? (2014)

  13. ecem diyor ki:

    90.78 takdir ama başka yerde 89.96 dorumu bu site

  14. merve diyor ki:

    meslek lisesindeyim ortalamam 92.07 yanii isteyince oluyoo fen lisesi falan farketmiyoo

    • Ersin diyor ki:

      karakaya fendeyim. Mervecim sizin yazılı sorularıyla bızımkileri bir tutuyorsun yani.

      • merve diyor ki:

        bize 2×2 soruyolar benim ortalamam ondan 92 zatenn dimii

        • aybars diyor ki:

          alakası yok.çalışırsın alırsın ama meslek lisesi ile fene gidenlere aynı soru sorulmuyor.ben anadolu lisesindeyim ama iki tür lisede olan arkadaşlarım var.

  15. kader ben sana naptım diyor ki:

    ben yerköylüyü mehmet tez hocalar çok zalimler inşallah allak o iki hocaya gün yüzü göstermez

  16. ırmak diyor ki:

    allah herkese iyi bir karne vermeyi nasip etsin çünkü karne gününde kimsenin üzülmesini istemiyorum

  17. defne diyor ki:

    ortalmam 72.31 teşekkür alıyorum çok mutluyum çünkü lise 1 öğrencisiyim ve dersler çok ağırlıkılı ama lise 2 de takdir alacağım bana teşekkürün yanında onur belgeside verirler

  18. doğancan diyor ki:

    arkadaşlar iki dönemin ortalaması alınıp ikiye bölünüyo mu teşekkür için geometri ilk dönem 0 ikinci dönem 2 ama 2. dönem hiç zayıf yok…

  19. önderçelik diyor ki:

    teşekkür ve onur belgesi alıyorum geçler bu sezon kapanm

  20. serhat diyor ki:

    85,15 ile takdir alıyorum ve almanca hocama teşekkür ediyorum…

  21. Diyar diyor ki:

    8 tane 1var ortalamam 40 sinif geçermiyim gençler matematik 19

  22. esra diyor ki:

    takdir:)alıyorum çocuklar

  23. ramazan diyor ki:

    ortalama 85.57 karnede bir tane 2 var taktir alırmıyım

  24. ramazan diyor ki:

    1 tane 2 var karnede ortalamma 85 .57 taktir alırmıyım nolur soleyin

  25. sergen diyor ki:

    İki tane ikim var teşekkür alabilirmiyim :) % kaç

  26. nisa diyor ki:

    evet arkadaşlar doğru çünkü ben bu siteden hesapladığımda benim 76.65… küsürlerde çıkıyo telefondan ve hesap makinesinden hesapladım aynı sonucu veriyor

  27. FATİH diyor ki:

    Arkadaşlar öncelikle herkese selam ben hesaplıyorum ve teşekkür alıyorum ama şöyle bişey varmış herhalde 1.dönem ders ortalaması ile 2.dönemin ders ortalaması toplanıp 2 ye bölünüyormuş doğrumu acaba lütfen %100 doğru mu değilmi birşey söyleyin????

  28. buket diyor ki:

    9. sınıfa gidiyorum düz lisedeyim 4 tane 1 im var puanım 51,22 sınıf geçermiyim? yardım edin.

  29. MeLoDi diyor ki:

    ortalamam 69,74 teşekkür alabiliyormuyum :))

  30. ulubey diyor ki:

    İNŞALLAH teşekur alıyom 72 den daha iyide olmasını ısterdim

  31. cihan diyor ki:

    geometri 44.67 den 2 geliyo gecmiş sayılıyo dimi

  32. ramazan diyor ki:

    ortalam 83 karnemde 1 var 39 sağlık yaaa of oyu zunden alamıcam galiba

  33. yasemin diyor ki:

    hiç zayıfım yok.ancak ortalamam 66,30 teşekkür alabilir miyim?yalnız henüz sözlü notu girilmemiş dersler var.

  34. filiz sıla diyor ki:

    her sitede ortalamam farklı çıkıyoo ..en yüksek ortalammda bu sitedeee çıktı..dil anlatım ım 44.50 2 oluyo dimi

  35. kübra diyor ki:

    benim bir tane zayıfım var ama ortalamam 71 teşekkür alabilirmiyim?

    • filiz diyor ki:

      bildiğim kadarıyla ortalama 70 i geçse bile bi tane 1 in olsa bile onu düzeltmen gerekiyormuş …alamazsın yoksa.

  36. mustafa diyor ki:

    69,80 ortalama var teşekkür alabilirmiyim

  37. memet diyor ki:

    allah hepimize yardımcımız olsun kardeslerim…allah ın selamı üzerinizde olsun.. sevgilerimle.

  38. İsim vermek istemiyorum diyor ki:

    Puanlarım neden hesaplanmıyor :(

  39. ali diyor ki:

    benim dil ve anlatım 2 gelse öbürlerinin notları 70.00 yüksekse teşekkür alabilirmiyim

  40. b..... s...... diyor ki:

    admin benim ağırlıklı ortalamam 67 sınıfı ortalamayla geçebilirmiyim (9.sınıf) her saat bakıcam lütfen cevab yaz

  41. Yasin diyor ki:

    Sa Admin
    Sitedeki hesaplamalar %100 kesin doğrumu lütfen cevap yazın birde 2 var karnemde ortalamam 72,41 teşekkür belgesi alabilirmiyim.

    Not:Her gün bakacam admin bakalım sorumlu birimisiniz.

  42. resul diyor ki:

    arkadaşlar benim ortalama 50.56 . sizce sınıfı geçer miyim

  43. aleyna diyor ki:

    toplam kac saat ders var 35 mi 37 mi?

  44. rhvm diyor ki:

    gençler bi bakın hele . ben ankara ATATÜRK ANADOLUDA OKUYORUM . ama oratlamam 69.50 sence teşkür alırmıyım bi cevap verin gayri :DDD

  45. sed diyor ki:

    ortalamam 44.40 gecemezmiyim :(

  46. sadsad diyor ki:

    birşey alamadım ama düz geçmiim ortalamam 2.50 nin biraz üstünde . teşekkür felan umrumda değil mk sınıfı geçim yeter :D

  47. Niyazi diyor ki:

    ortalama 77 teşekkür alıyorum yaa üfff

  48. galip diyor ki:

    ne sallıyorsunuz?adam gibi doğru söyleyin söyleyecekseniz.Ben doğru ne olursa olsun doğru söylerim.1.dönem karne ortalamam 89.63 okul birinciliğini 0.1 puanla kaçırdım :( ama inşallah 2.dönem +90 ort düşürmeye çalışıcam…

  49. esra diyor ki:

    dil anlatımım 5 :D Teşekkür aldım ama yahaaaaaaaaaa

  50. AODPvgva diyor ki:

    not ortalamaam 11.28 sınıfı gecermıyım lutfen cevap verıın
    mus fen lıssesınde okuyorum 14 tane 1 3 tane 2 var karnemde bde devamsızlık kaç gun olmalı benım 45 gun falan olabılırde
    yardımınızı cok ıhtıyacım var

  51. wwwwwwwwwww diyor ki:

    ortalamam 75 ama tarihim 39 orada teşakkür belgesi yazıyor ama hacalarımızın dediğine göre biri olanlar teşekkür takdir alamıyor doğru mu? mağdurum biri cevap versin

  52. annaaaan diyor ki:

    teşekkür

  53. kübr diyor ki:

    ortalamam 78.25 ama karnede birim var yinede teşekkür alabiliyor muyum ?

  54. kurt c. diyor ki:

    ohhhh be 73,10 la teşekkür aliyorum =D

  55. yuppi diyor ki:

    98 den takdir yuppi işte budur okul birinciliği

  56. oflli diyor ki:

    teşekkür alıyom 71,08 le oleyyyy

  57. nihat diyor ki:

    doğruysa teşekkür :D inşallah

  58. cemre diyor ki:

    Takdir gelmiyor gelmiyor diye kastım ama 85,51 ! çok rahatladım. :))) sırf ing yüzünden takdiri kaybedecektim nerdeyse. takdir alan birinin karnesinde 3 olabildiğini bilmiyordum :D ha bi de, söylemesem olmaz. Şehrin en iyi Anadolu liselerinden birinde olup (yani kazık sınavlar var) takdir alıyorum heyt be !

    • yuppi diyor ki:

      98′den takdir okul ve şehir birinciliği dostum

      • cemre diyor ki:

        Şehir birinciliği ? Bunu bilemezsin ki. Abi lisede 98 oatalalama mı olur lan :D 98 dediğinden doğum tarihi olur, ayakkabası numarası bile olur da ortalama olmaz

    • hyfc diyor ki:

      öncellikle anadolu liseleri en kolay yazılı yapan lisedir takdir alman normal sen fen öğretmen veya mesleğe gitsen sınıfta kalırsın

      • cemre diyor ki:

        anadfolu lisesi dediğim Ankara’da ve 480 küsür puanla alıyor. Sen öyle san. Fen lisesi daha zor olabilir belki ama öğretmen lisesi hele de meslek lisesi… Sanki tüm liseleri denemiş gibi konuşuyosun, Siz de böyle avunuyorsunuz gerçi… Hoca siz zekisiniz diye basıyor kazık sınavı. Sen ingilizcede A-2 sınavları Anadolu’da nasıl olur biliyo musun ?

      • zeki çocuk diyor ki:

        Sanki and lisesine gidiyosunda konuşuyosun meslek liselerinde 2+2 kaç eder diye soruyolar bilmiyo muyuz hem öğretmen liseleri ile farj yok sadece pedegoloji görmemek için tercih etmiyoruz ha eğer küçük bir şehrin and lisesine gidiyorsan 370 puanlada alaabikirler ben and lisesine 462 ike girdim ing sorularıda 100 tane soru hepsi bir puanlık ben 44 aldım sbs de 17 net yapmama rağmen kendinizi avuta durn sizz daha ….. :-)

        • Hilal :) diyor ki:

          Sevgili kendini zeki zanneden çocuk sen bence fark yazmayı öğren de gel :D sen hala liseyi sbs yle kıyaslıyosan ohooo :D sbs de 490 puan aldım fen lisesindeyim de noldu??… :D karne teşekkür :D ondan çok konuşmamak lazım saygılarrr :D :D

          • şengül diyor ki:

            hilalcım insanları yargılamadan önce kendini düzelt tamammı o kendini zeki zanneden cocuk fark kelimesini yanlıs yazmıs olabilir bu onun hızlı yazmasının bedeli beni germe ok

    • fatma diyor ki:

      evet ben biliyorum ve anadolu lisesinde okuyorum bnm ing 100 takdir belgesini 98 le alıyorum ve okul birinciliğim var yani anadolunun nasıl biyer oldunu biliyoruz takma sen kafana :D

  59. ALEYNA diyor ki:

    hesaplamıyor :(

  60. şşşşttt diyor ki:

    çok sevindimmmm. süpeeerrrr…:)

  61. büşra diyor ki:

    oley be teşekkür aldım çok mutluyum bütün öğretmenlerimi mucukluyorum onların da yüreklerine benimde ellrime saglık onları çok seviyorum hepicinideeeeeeeeeee

  62. muhammed diyor ki:

    bu hesaplama %100 doğrumu durumum çok kritik burada 70,12 diyor başka site 69.85 diyor lütfen cevap yazınn

  63. beyza diyor ki:

    %100 doğru mu?

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

Gizlilik ve İletişim

Sitemizde hiçbir şekilde illegal içeriklere yer verilmez. 2013mersin.net sitemizle ilgili olarak telif hakkı iddiasında bulunan kişi ya da kurumlar 2013mersinnet[a]gmail.com   adresine e-posta atabilirler.

Site yazarlarımızdan kaynaklı ihlal içeren yazılar, uyarı yapıldığı sürece derhal kaldırılacaktır. Detay için tıkla >> Gizlilik Politikası

Dost Siteler