Gündeme Farklı Bakış - 2013 Mersin

-
Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Güvender YGS Cevap Anahtarı 2014 - Tıkla indirYGS öncesi Güvender tarafından 9 ve 10 Mart 2014 tarihlerinde Türkiye Geneli YGS Deneme Sınavı yapıldı. 2014 Güvender YGS Deneme Sınavı soruları ve cevapları ile cevap anahtarı bu sayfada yayınlanacak. Cevap anahtarı yayınlandı…

Sınav Güvendere üye tüm dersanelerde yapılmaktadır.

8-9 Mart 2013 YGS Güvender Cevap Anahtarı İçin Tıklayın

Güvender YGS Deneme Sınav Tarihi ise 9-10 Mart 2014

A ve B Soru Kitapçıkları ile Cevap Anahtarı Yayınlamıştır : İşte Linkler:

Türkiye Geneli Güven-Der Deneme Sınavları

Türkiye Geneli GüvenDer YGS Deneme Sınav Soruları

A Kitapçığı İçin Tıklayın

B Kitapçığı İçin Tıklayın

YGS CEVAP ANAHTARI İçin Tıklayın

TÜRKİYE GENELİ GÜVENDER CEVAP ANAHTARI

2014 GÜVENDER YGS (A) KİTAPÇIĞI CEVAP ANAHTARI
TÜRKÇE SOSYAL BİLİMLER
1 - B 9 - C 17 - B 25 - B 33 - E 1 - D 9 - E 17 - C 25 - B 33 - D
2 - A 10 - D 18 - D 26 - A 34 - C 2 - C 10 - A 18 - E 26 - A 34 - A
3 - D 11 - D 19 - D 27 - E 35 - C 3 - B 11 - E 19 - D 27 - B 35 - C
4 - C 12 - E 20 - A 28 - C 36 - B 4 - E 12 - C 20 - B 28 - C 36 - B
5 - A 13 - A 21 - B 29 - A 37 - E 5 - C 13 - A 21 - E 29 - E 37 - E
6 - E 14 - D 22 - C 30 - E 38 - D 6 - D 14 - E 22 - C 30 - B 38 - E
7 - E 15 - E 23 - B 31 - B 39 - A 7 - D 15 - A 23 - E 31 - C 39 - D
8 - D 16 - D 24 - C 32 - B 40 - D 8 - B 16 - B 24 - C 32 - C 40 - A
MATEMATİK FEN BİLİMLERİ
1 - A 9 - C 17 - E 25 - C 33 - D 1 - A 9 - C 17 - A 25 - B 33 - E
2 - B 10 - C 18 - C 26 - D 34 - B 2 - C 10 - B 18 - D 26 - E 34 - B
3 - E 11 - E 19 - B 27 - B 35 - D 3 - B 11 - D 19 - E 27 - E 35 - E
4 - C 12 - A 20 - B 28 - A 36 - C 4 - E 12 - D 20 - D 28 - B 36 - C
5 - D 13 - C 21 - D 29 - D 37 - E 5 - E 13 - A 21 - C 29 - D 37 - D
6 - D 14 - B 22 - D 30 - B 38 - A 6 - B 14 - E 22 - C 30 - C 38 - A
7 - A 15 - E 23 - B 31 - C 39 - A 7 - C 15 - A 23 - A 31 - C 39 - B
8 - D 16 - C 24 - A 32 - D 40 - D 8 - D 16 - D 24 - B 32 - D 40 - A
2014 GÜVENDER YGS (B) KİTAPÇIĞI CEVAP ANAHTARI
TÜRKÇE SOSYAL BİLİMLER
1 - D 9 - E 17 - E 25 - E 33 - C 1 - D 9 - C 17 - C 25 - E 33 - A
2 - C 10 - A 18 - D 26 - C 34 - B 2 - B 10 - E 18 - C 26 - E 34 - D
3 - B 11 - D 19 - B 27 - B 35 - E 3 - C 11 - A 19 - A 27 - E 35 - E
4 - A 12 - D 20 - C 28 - E 36 - A 4 - D 12 - E 20 - B 28 - C 36 - E
5 - D 13 - D 21 - B 29 - B 37 - D 5 - B 13 - B 21 - C 29 - D 37 - B
6 - C 14 - E 22 - D 30 - C 38 - B 6 - A 14 - E 22 - E 30 - B 38 - C
7 - A 15 - B 23 - A 31 - A 39 - E 7 - E 15 - D 23 - C 31 - B 39 - A
8 - E 16 - D 24 - A 32 - C 40 - D 8 - A 16 - C 24 - B 32 - C 40 - D
MATEMATİK FEN BİLİMLERİ
1 - B 9 - B 17 - C 25 - B 33 - C 1 - C 9 - B 17 - B 25 - D 33 - B
2 - A 10 - C 18 - C 26 - A 34 - C 2 - A 10 - C 18 - B 26 - A 34 - A
3 - B 11 - D 19 - A 27 - C 35 - A 3 - B 11 - D 19 - A 27 - A 35 - D
4 - E 12 - B 20 - D 28 - D 36 - B 4 - E 12 - C 20 - C 28 - E 36 - C
5 - A 13 - B 21 - A 29 - D 37 - D 5 - E 13 - E 21 - C 29 - C 37 - C
6 - C 14 - B 22 - E 30 - E 38 - E 6 - B 14 - A 22 - D 30 - E 38 - B
7 - C 15 - D 23 - D 31 - D 39 - D 7 - D 15 - E 23 - D 31 - D 39 - D
8 - C 16 - D 24 - D 32 - E 40 - A 8 - D 16 - E 24 - E 32 - A 40 - B

9-10 Mart 2014 Güvender YGS Deneme Sınavı Cevap Anahtarı ve Soruları YGS Güvender Türkiye Geneli Deneme Sınavı Soruları ve cevapları 9 Mart 2014 , 9 10 Mart 2014  Güvender YGS Deneme Sınavı Cevap Anahtarı Ne Zaman Açıklanacak Yayınlanacak

2014 YGS Puan Hesaplama İçin Tıklayınız.

2014 YGS Güvender Denemesi İle İlgili Sorularını ve Yorumlarınızı Aşağıdan Anında Paylaşabilirsiniz …

Kategori: Yaşam

84 Yorum Yapılmış.

  1. fadime diyor ki:

    a da 4. soru yani iki pragrafa ayrılmak istense diyorr bu nedenle diye ikinci pargraf başlamazz

  2. fadime diyor ki:

    arkadaşım bu türkçenn 4. sorusu ynlışş

  3. şeyma diyor ki:

    b kitapçığı 23. soru matematik nasıl yapılıyor hani 4 basaamaklı sayı var ıkı rakamı siliniyor felan seklinde olan

  4. Ivır Zıvır diyor ki:

    Bazıları …. buldu ….. arıyo sukredeceklerı yerıne bıde artıslık yapıyolar yazık..

  5. dilara diyor ki:

    fen liselari öğrencileri ya sizdaha neistiyosunuz 135 net vapıyosunuz 150 net yapıyosunuz hala şikayetçisiniz Allh rızası için biraz şükredin

  6. esma diyor ki:

    ii ki sınava girmemişim :) çoğunluk kötü geçti diyo

  7. lila diyor ki:

    of ya bunrydi birbattı ygs böyleyse oooişimiz var çalış sonra kazık ofya bune:((((((((((((

  8. üseyin diyor ki:

    çok zordu bea 135 yapmışımbea

  9. Öğrenci diyor ki:

    Türkçe çok basit sosyalde tarih felsefe , coğrafya bilgi soruları var idi zordu .. Matematik yapılabilir .. Fen Biraz Ağırdı .. 113 Netim var . :)

  10. Kaan diyor ki:

    TÜRKÇE:38.75
    MAT:40
    SOSYAL:35.75
    FEN:40

    SAYISAL 494 BU SOSYALDEN BİSEY ANLAMIYOM YAW FULL DİYOM 35.75 ÇIKIYO ANK FEN LISESİ :p

  11. drm diyor ki:

    çok zordu cevaplara baktımm kötüü

  12. Khrman diyor ki:

    turkce 38′ mat 36.25’fen 38.75′ sosyal 34.75 KARAKAYA FEN LİSESİ ‘saygılar sevgıler.

  13. merto diyor ki:

    sınav zordu bnce ama ygs de böyle olcak boşuna kendimizi rahatlatmayalım…

  14. Mustafa diyor ki:

    Fen:35,25
    Mat:33.50
    Tr:40
    Sos:25,25( yetişmedi :D )

    Yalnız mat çok zor olduğundan zamanımı baya kısıtladı sosyalin 11 sorusu yetişmedi ve mat.teki boşlarıma dönemedim.450 civarı ygs1-2 gelmesi lazım bakalım kaçıncı olacaz :D

  15. Bilgen diyor ki:

    Türkce tarih cog. Kolay felsefe ve mat. Zordu bence türkceden ilk full ü gördüm tek tesellim o;)

  16. Adınız ... diyor ki:

    gerçek sınavda bu denemenin üstünde yaptım çok moralim bozuk sizce sosyal bilimler zormuydu ?

  17. esra diyor ki:

    Gecen yil ki ygs de hissettim kendimi turkcede de matta da uzun paragraflar vardi fen dierlerine gore daha kolaydi ama bio biraz zordu felsefe uzun paragraflardan olusuyodu.. Kisacasi gecen yilki sinavin hemen hemen aynisini yapmislar

  18. ers diyor ki:

    O gün 2 denemem vardı güvenderden sonra başım baya bi ağrıdı, diğer sınava moral sıfır girdim başım ağrıdı ve ona rağmen o diğer sınavda bile 147 yaptığım halde güvenderde kala kala 125 netim kaldı :D Bence zordu yani, kolay diyen arkadaşlara helal olsun, baya derece öğrencisi onlar :D:D:D

  19. dilan diyor ki:

    sosyal bilgiler zordu gercekten felsefe soruları ales soruları gibiydi uzun göz yorucu kafa dağıtıcı ve saçmaydı. on net eksik yaptım türkçe kolaydı mat normaldi ama problem soruları çok zordu umarım ygs sınavı bu kadar zor olmaz…

  20. furkan diyor ki:

    b kitapcıgı matematik birinci soru a şıkkı olmucakmı ? b yazmışlarda :S

    • nurullah diyor ki:

      B doğru cevap.Kök içinde iki sayı var.Ayrı değiller.Paydaları eşitleyerek sonuca gidiliyor.

  21. Seda diyor ki:

    Evet sosyal b. soruları da zordu özellikle de tarih te mukataa topraklarıyla ilgili bir soru vardı bu zorlayıcıydı yani bana göre bir de felsefe soruları çok zordu

    • Seda diyor ki:

      Bu sınava rağmen umudumuzu kaybetmememiz lazım her ne kadar fem in soruları ygs ye yakın olsa da bu sınav cook zordu geçen yılların çıkmış sorularıyla da karşılastırırsak bunun daha zor olduğunu görebiliriz.

  22. **** diyor ki:

    ya arkadaşlar tarıh netlernz nasl bnım cok fena:( nedn bu kdar cok yanlşm çıktı anlayamadm sorular nasldı sizce kolaymıydı da ben mi yapamadmm????

  23. dilek diyor ki:

    bence zordu

  24. Rumeysa diyor ki:

    sağlık meslek öğrencisiyim ben böyle sınav görmedm :D 45 net yapmışım koptum yerlerdeyim :D 30 lirayı ösym ye bağışlayıp sınava girmeyesim var :D

  25. Sunflower:> diyor ki:

    Bence de çok zordu.Ben normalde Türkçe 35 – 37
    Sosyal 30 – 35 Fen 20 – 25
    Mat 25 – 29 yapıyordum bu denemenin soruları abartılıydı ve yazının küçük punto ile yazılmış olması da bir dezavantaj…

  26. emre diyor ki:

    arkadaşlar kısacası fem in soruları öle ve gerçekleri sölemek gerekirse zaten fem yüzde doksanlık bir dilimini sorunları aynısı nı tutturuyor anlayacağınız ygs de buna benzer geçiyor her yıl denenmiş bir şey ama bu yıl sorun kurumu değişti soruların nasıl geleceği tahmin konusu ama tek bildiğim şey çalşıan insan için ne güvender nede soru kurumu rafkı olmaz burda 20 günümüz kaldı moral bozmak yok oturup yapabilceğimiz konular üzerine yoğunlaşırsak güzel bir sonuç elde ederiz umarım ..ama moralini bozan arkadaşlar felsefeyi geçen yıl zor sordukları için bu yıl denemelrin hepsinde zor felsefe sorduk işte dediğim gibi son yıla göre sroular sorulur denemelerde bu yıl ne olacak hiç belli değil ..başarılar

  27. İBRAHİM diyor ki:

    DİN KÜLTÜRÜ SORULARINI HATIRLAYAN VARMI??PAYLAŞIRSANIZ SEVİNİRİM TŞK EDRIM

  28. Adınız ... diyor ki:

    Hayatında girdiğm en berbat sınavdi.. Felsefede soracak başka soru bulamamış gibiler … Felsefe soruları üçüncü dereceden bilinmeyen paragraf sorusu gibi …

  29. ebruu diyor ki:

    snaw zman denemesi gbiydı we berbat gctı nfret ediorum ygsden herseyden !…

  30. uday diyor ki:

    atilla preze atma baban gelse okadar yapmaz

  31. ARİF diyor ki:

    genel lisede okuyorum lise3 öğrencisiyim 82 net yaptım.
    lütfen lise 4 üncü sınıfa gidenler cevap yazsın
    iyimi yoksa kötümü?

  32. atilla diyor ki:

    mat.37D 3Y TOPLAM 126 NET.SON ZAMAN DENEMESİNDE 145 NET YAPMIŞTIM.MORALİM ÇOK BOZULDU OKUL MOKUL OKUMUYORUM ARTIK BE.

  33. rabia diyor ki:

    türkçesi klask zaman denemesi gibiydi ama matematiği biraz abartmışlar :)

  34. rabia diyor ki:

    matematiği abartmışlar :) türkçe fln klasik zaman denemeleri gibiydi ama mat gerçekten zordu :)

  35. mustafa diyor ki:

    bunların soruları yayınlanmadı mı ? bulamadım bi türlü ????

  36. mehmet diyor ki:

    çizdiğin 2 boyutlu parmağın 3 boyutlusunu da sana çizerler !!!!!! benden söylemesi :D

  37. üseyin diyor ki:

    yasemin sen adamsın şurda gerçekleri bir sen yazıyosun fene zor diyene yuh bea hiç sınava girme diyorum çok kolaydı fen bea

  38. üseyin diyor ki:

    bir nisan bnm için çok güzel olacak bea sabırsızlıkla bekliyorum bea soruların yanına orta parmağımı çizip 1 nisan şakası yapacam bea

  39. üseyin diyor ki:

    soruları okudum ve gerçekten çok sabırlı bir insan olduğumu düşündüm bea

  40. YASEMİN diyor ki:

    bundan bi şey beklemiyorum dediğim gibi konsantre olamadım ve hiçbir şey anlamadım..şu an finalin sonuçlarını bekliyorumm.. güvenderi sildim çoktan..

    • knn diyor ki:

      gerçekten çok kapalı ve bilgi sorularıydı..

    • emre diyor ki:

      kardeşim hiç bir zman gerçeklerden kaçmayın güvender zor geçti zor sorulardı ama ygs de buna benzer geçiyor finalin soruları yüzde on bir olasılığı var soru tutturmada ama fem her yıl yüzde yüzlük bir dilimini tutturuyor bunu zman denmesine giren arkadaşlar belki daha ii biliyordur ..ama koskocaman yirmi günümüz var değiştiremeyeceğimiz sonuç yoktur bence …

  41. mehmet diyor ki:

    öyle mi bea takmış bea ye ne bu bea bea 1 nisan da görürüz O BEA Yİ UNUTMA SANADA BEA YAPACAKLAR

  42. üseyin diyor ki:

    şapkayı göğe atsan ne olacak bea gene düşer kafana belki ileriye atarsan düşmez rüzgar etkisini gösterirse yine kafana düşer bundan kaç bekliyon yasemin

  43. üseyin diyor ki:

    mehmet kolay dediğinden 34 yapıyorsan kek dediğinden 35 yapmışsındır 34 çok mu bea bn de 34 bekliyorum bea

  44. YASEMİN diyor ki:

    mat basitti fen zordu sözeller kek miydi.. tabi herkese göre değişir de o fizik ve kimya soruları piyasadaki en basit yayınlardan biri olan güvenderin konu kavrama testinden bile kolaydı.. biyo fena değildi tamam ama türkçe ye kolay kesinlikle denemez az önce 2011 denemesi yaptım geçen senenin çıkmış soruları çok çok basit tabi bu sınava göre.. yani kısacası bu sorular bence güvender için çok zordu zira bazı zaman denemelerini bile solda sıfır bırakır..

    • mrv diyor ki:

      canım sen soruları okumadın sanırım… Fen gayet kolaydı ve 35 yaptım mat. zor değildi ancak dediğin gibi kolay bir matematik değildi 2011 ygs kopsasıydı dikkatli çözmeni tavsiye ederim .

  45. üseyin diyor ki:

    sınav zor değildi sorular zordu sınav ygs idi bea zor değildi ismimi değişti acaba bea

  46. mehmet diyor ki:

    mat 34 gelir

  47. üseyin diyor ki:

    mehmet basit dediğin mattan kaç net yaptın bea

  48. YASEMİN diyor ki:

    okumadın galiba o töder deki netim bunda öyle yapsam şapkayı göğe atarım …

  49. üseyin diyor ki:

    yasemin 145 net yapmışın ne ağlıyon bea kız 45 ini bana versene

  50. mehmet diyor ki:

    mat basitti fen biraz zordu sözeller zaten kekkk

  51. üseyin diyor ki:

    sena kaç net yaptın bea

  52. üseyin diyor ki:

    bunlar neydi bea boru boru hemde ne boru

  53. yasemin diyor ki:

    aynen sena moralim çok bozuk türkçe çok zordu fen basitti biyo hariç. matı görünce şok oldum ve sınava hiç konsantre olamadım yanımdaki kız tüm sınav boyunca burnunu çekerek şarkı besteledi oturduğum sırayı inşaattan almışlar üstünde çimento kalıntıları vardı tüm bunlara bir de araba sesi eklenince zaten kazık olan türkçe sorularını anlamak bir yana okuyamadım bile… moralim çok bozuk keşke hiç girmeseydim diyorum…

  54. fatih diyor ki:

    admin bende olmasam yayınlayamıycaktın yani :D insan teşekkür amaçlı yorumlardı mesajımı :D

  55. üseyin diyor ki:

    sena nasıldı ama boruydu demi boşver bea önemli olan sıralama diğerleride yapamamıştır bekle bea

  56. Ayse diyor ki:

    Bu nasil is ya verin artik su cevap anahtarini

  57. üseyin diyor ki:

    atilla çok zor değil diyonda kaç net bekliyon mattan söyle ne kolayı bea zordu bea

  58. YASEMİN diyor ki:

    sınav gerçekten boruydu töder de 144 güvender de 145 yaptım ama mutluluğum kısa sürdü bugün resmen denemeyi ortasında bırakıp ter edecektim… neyse cevap anahtarı bize sınav çıkışı verildi ve bir sürü internet sitesinde yayınlanmış rahatlıkla bulabilirsiniz………..

  59. sena diyor ki:

    ygs de böyle olursa valla emeklerim boşa gitti :( :(

  60. sena diyor ki:

    offf ya neydi bu sınav ya bugün girdim ve berbattı normal denemelerimin altında netim ya çok nzor olur zaten yada çok kolay ben bu işten bi şey analamadım :(

  61. tuğba diyor ki:

    böyle soruların cevap anahtarını hazırlayabilmek eminim zor olmalı

  62. üseyin diyor ki:

    matematik neydi bea soruyu anladığımda sınav bitti bea

  63. hasan diyor ki:

    cevap anahtarı sınavdan sonra dağıtıldı taksim femde

  64. Ertan diyor ki:

    türkçe ve sosyal çok kolaydı ama mat ve feni döşemişler

  65. üseyin diyor ki:

    cvp anahtaı olsa ne olacak bea boruydu boru bea

  66. Melek Yağız diyor ki:

    yuh be bi sınawa grioz çektğimz sıkıntıya bak cewap anahtarını yayınlamıyo adamlar kaç saat oldu

  67. fatma diyor ki:

    bencede verin artık şu cevap anahtarını mat zaten paragraf gibiydi

  68. ayşe diyor ki:

    hala yayınlanmadı mı

  69. üseyin diyor ki:

    sınav neydi bea sormamış yormuşlar bea boruydu bea

  70. atilla diyor ki:

    matematikteki proglemler çok çok zordu
    diğerlerinde ise fazla abartılmış bir durum la karşılaşmadık femin denemelerine çok benziyordu.
    zaten deneme fem indi.genel olarak ygs nin böyle zor olacağını düşünmüyorum.
    :D

  71. Ayse diyor ki:

    Cevaplar nezaman verilcek

  72. hakan diyor ki:

    aynen ya versenız artık sınavlar bıttı

  73. esra yılmaz diyor ki:

    arkadaşlar 9 mart cumartesi yani bugün yapılan günder ygs denemesinin cevap anahtarı ne zaman yayınlanacak bilgi olan var mı? ayrıca benim sınav kötü geçti, sorular zor geldi :(


Facebook FriendFeed Twitter RSS Beslemesi

Mersin 2013-2014 |

Copyright © 2012 Bilgi Zamanı
sitemap Reklam Gizlilik Politikası e okul