4:23 pm - Salı Temmuz 22, 2014
Sponsorlu bağlantılar

8. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama

Pazar, 5 Ocak 2014, 19:12 | Yaşam | 136 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

İlköğretim 8. Sınıf  Takdir Teşekkür Hesaplama Programı

8. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama Robotu … 8. Sınıf öğrencileri aşağıdaki hesaplama aracını kullanarak takdir ya da teşekkür belgesi alıp alamayacaklarını sorgulayabilirler. 8. Sınıf Online Takdir teşekkür Hesaplama , 8. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama Online Hesapla

70 ile 84.99 arasında bir ortalamaya sahipseniz; Teşekkür belgesi,

84.99 ile 100 arasında bir ortalamaya sahipseniz; Takdir belgesi alırsınız.

 Aşağıdaki alanları doldurarak ortalama puanınızı en alttaki bölümde görebilir ve programımızın yaptığı hesapla teşekkür belgesi mi, takdir belgesi mi alacağınızı öğrenebilirsiniz.8. Sınıf online takdir teşekkür hesaplama robotu

 Dikkat: Ders isimlerini girmek zorunlu değildir ancak ders saati ve ders notlarınızı mutlaka giriniz, aksi takdirde hesaplama yanlış olur. Ders isimlerine mesela Türkçe dersini tr şeklinde kısaltarak doldurabilirsiniz. Lise 4 Takdir Teşekkür Hesaplaması Nasıl Yapılır. İşte takdir teşekkür hesaplama 8. sınıf :

Program %100 doğru sonuçlar vermektedir.

8. Sınıflar İçin Takdir Teşekkür Hesaplama ile İlgili Soru ve Yorumlarınızı Aşağıdan hemen paylaşabilirsiniz …

136 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "8. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama"

  1. Adınız ... diyor ki:

    çok salak bbi sistem tüm notları yazdım ama hesaplamadı

  2. pınar diyor ki:

    bu neya takdir ALIYORUMMMMM

  3. melek diyor ki:

    74,5 ya alamıcam taktir yaaa babam çok kızcakk :(

  4. ecem diyor ki:

    bu sitenin doğruluğundan emin olan var mı

  5. iyi bir dost diyor ki:

    Arkadaslar 70-84.99 teşekkür 85-100 takdirdir.50 yi geçme durumu falan sadece ders notuna aittir böyle bir şey ortalamaya yansımamaktadır.umarım yardımcı olmuşumdur

  6. tolga diyor ki:

    of bişe alamıyom

  7. ayşe diyor ki:

    arkadaşlar burası kesin sonuç mu veriyo eminmisiniz

  8. Sikoma diyor ki:

    84,78 ile ne alabilirim ?

  9. asya diyor ki:

    arkadaşlar 93,17 ile takdir alıyorum

  10. doğuş diyor ki:

    benim 91.00 ortalamam :) yupppiiiiii taktir :)

  11. Gizem diyor ki:

    84,93 le takdir alabilir miyim? Ne olur söyleyin..

  12. asdfghjk diyor ki:

    88 panpalar

  13. ŞİYAR diyor ki:

    72,75 arkadaşlar teşekkür alıyom

  14. sultan güneş diyor ki:

    66,68 arkadaşlar teşekkür alabilirmiyim lütfen cevap yazın lütfeeeeeeeeen.

  15. dğukn diyor ki:

    benim rtlamam 70,05 çıkıo bu site kesinikle doğru mu

  16. mete diyor ki:

    ebem teşekür alabilirsin çünkü küsür eliyi geçiyor

  17. mete diyor ki:

    71.29 dan teşekür alıyorum

  18. özlem diyor ki:

    arkadaşlar site kesinlikle doğru müdür yardımcısı ile okulda hesapladık aynı not çıkıyor.Takdir alıyorum.

  19. ebem diyor ki:

    69,98 ile teşekkür aalabilirmiyim ?

  20. İlham diyor ki:

    70. Küsür yazdı ama pek sanmıyorum doğru olduğunu :( İnşallah teşekkür alırım amin..:(

  21. esila diyor ki:

    84,67 ne alıyorum sizcee :(?

  22. M. ALİ diyor ki:

    ORTALAMAM 67.79 TEŞEKÜR ALABİLİRMİYİM LÜTFEN CEVAP YAZIN

  23. cebrail diyor ki:

    arkadaşlar ben 71,90 teşekkür alabilir miyim lütfen cevap yazın

  24. kübra diyor ki:

    bu site doğrumu :) arkadaşlar

  25. ela diyor ki:

    ortalamam 84 98 ne aliyom lütfen cevap yazın

  26. nahro diyor ki:

    benim notlarımda 1 tane 3 diğerleri 4 ve ya 5 76.54 ortalama puan çıktı 1 aldım nasıl alıcam teşekürü yalnış hesaplamamı var ? 1 adet 1 olsa teşekür alırmıyım oda matematikten

  27. Berkay diyor ki:

    Ezikler daha teşekkür alıyorsunuz.Ben ortalamam 99 olsun diye çalışıyorum.Bu dönem ki ortalamam 98.78 ezikler.

    • ayşe sümeyye yavuz diyor ki:

      oğlum ne hava atıyon kaça gittiğini söyle bende söylerim ortalamamı ayrıca böbürlenerek hata yapıyorsun haberin olsun bu konuda büyüğünden öğüt alıyorsun çünkü ben böbürlenerek hayatımı mükemmellikten kömüre çeviremem!!!! lütfen cevaplayınız…

    • Faruk KAYA diyor ki:

      işte bizim faruk bu kadar hapçı

    • Yiğit diyor ki:

      Sen kaça gidiyon lise de görürüm seni 70e sevincen

  28. ali diyor ki:

    ya arkadaşım siz delimisiniz saf mısınızyuvarlama diye bişey var hiçmi duymadınız hemde aslı sende bayaaaaaaa bi atmışsın yada baban okul müdürün falan

  29. edwerd steyles diyor ki:

    iyi bir lise herkesin hayali önemli olan başarmak;)

  30. aslı diyor ki:

    ben bu sene sınava girdim galatasaray lisesini kazandım 499,980 tam puanla bütün senelerde 100 den taktir alıyordum türkiye 2.’siyim

    • Alara diyor ki:

      Galatasaray lisesi 5 senedir hayalini kurduğum bi lise çocukluktan beri istiyorum orayı ve bu sene sınava giricem Allah hepimize en iyi yerleri nasip etsin inş hayalini kurduğum lisede okumak banada nasip olur . Tebrik ederim arkadaşım

      • gizem diyor ki:

        aslı atma galatasaray lisesini kazanmak için akıl lazım yani sende olmayan bişe napalım bizene buraya niye yazıyosun tövbe tövbe ona bakarsan bende İstanbul FMV Işık Fen Lisesindeyim noldu bişe mi oldu salak

        • gizem diyor ki:

          hem bende 498 le gittim

        • yiğit diyor ki:

          insanın sbsde ve sınavlarda başarılı olması tabiki önemli ama en önemlisi insanın kendini hayat için eğite bilmesi gerekir kendini bu şekilde övmek ise tam bir görgüsüzlüktür.hem iNSAN KENDİNİ HAYATA KARŞI EĞİTEMİYORSA OXFORD u bitirse boş

    • ilke diyor ki:

      hı hı kesin kesin zaten işin gücün yok bloglara yorum yazıyorsun

    • ali diyor ki:

      aslı sende bayaaaaaaa bi atmışsın yada baban okul müdürün falan

    • aslı diyor ki:

      ona kalsa ben dünya 3.üm 500 puanla

  31. gözde diyor ki:

    ya bu site yanlış ben eokulda yaptım fen okulda yaptım ortALAMAM 86.71 ÇIKTI İKİSİNDEDE AAM BUNDA 73 ÇIKTI YANLIŞ

  32. furkan alakaş diyor ki:

    ortalamam 98 yine taktir

  33. umut diyor ki:

    70.90 dan teşkkür belgesi alıyorum

  34. seyma diyor ki:

    çok şükür bu senede teşekkür alıyorumm:)

  35. fatih diyor ki:

    ortalamam 70,25 teşekkür alırım demi arkadaşlar…

  36. furkan diyor ki:

    arkadaşlar benim ortalamam 84,86 acaba taktir alırmıyım lütfen cevap yazarmısınız

  37. zeynep şenman diyor ki:

    ben hiç bişi alamıyorum 65te kalıyo bu dönm bnm için çok zordu çünkü evlendm ve çpk hasta oldum okula bile gdemedim takdir ve teşekkür alanları tebrik ediyorum alamayanlar birazdaha çalışır alır insallah beynmdeki tümör alınsın seneye 8.sınıfı bidaha okumayı düşünüyrum.

  38. fatma diyor ki:

    69,93 den teşekür alınıyomu lütfen cevap varin

  39. taktirname belgesi diyor ki:

    benim ortalamam 94,14 yani her zaman olduğu gibi taktirname belgesi

  40. yakup diyor ki:

    ortalamam 95 ten taktir alıyorum

  41. sena diyor ki:

    arkadaşlar benim şuan ortalamam 80,53 ama bir dersimde hocam hala notumu girmedi 2 yazılı olduk 2 side 5 hocam o notumu girdiğinde acaba takdir alabilir miyim? bu sfer eğer 83 de kalırsa daha da üzülürüm :(:(:( lütfen cvp verin

  42. selin diyor ki:

    belge alıyorum

  43. merve diyor ki:

    65,den belge alanmıyorum belge alanları teprik ederim

  44. elif diyor ki:

    ortalamam 85.70 takdir alıyorum çok mutluyumm =)

  45. OnuR diyor ki:

    :D Çok Mutluyum 70,65 den teşekkür alıom :D

  46. recep diyor ki:

    70,45 teşekkür alıyom

  47. celal diyor ki:

    ortalama 4, llü yazıo nerden baktınız 60, lü ortalamaya

  48. esra diyor ki:

    yaaa 83 ten teşekkür geliyo

  49. Şevval diyor ki:

    oleeeey tesekkur alıyorum:))!

  50. nurettin diyor ki:

    ben69.69 ne alıyorum

  51. dost diyor ki:

    86 takdir alıyorum :D

  52. mine diyor ki:

    69,72 ne alıyorumm ?

  53. görkem diyor ki:

    ilke Türkçe ortalaması 54 ü diğer derslerin 45 i gecmesi lazım belge alabılmen ıcın

  54. sefa diyor ki:

    Ortalamam 95,82 ne hava atıyonuz ki???

  55. sanane diyor ki:

    hehey teşekkür aliyom lan süpeeeer bu siteemi ugurlu geldi ne :P

  56. ezgi diyor ki:

    yha burası yalnış ben ilk dönem notularımı yazdım teşekkür aldınız diyor bn düz geçmiştim bide %100 doğru diyor yhaa grzklılar

    • İlke diyor ki:

      türkçen 3 olunca belge verilmiyor diye biliyorum, ondan olabilir.

      • esra diyor ki:

        Hayır türkçe 3 olunca belge veriliyor türkçe not ortalamanın 55 den asağı olmaması kaydıyla diğer derslerde 45 den asagı olmaması kaydıyla tesekkür alabiliyorsun ilke :)

  57. ece diyor ki:

    ortalama 100 harika :D

  58. esra krc diyor ki:

    teşekkür alıyorum yha bunada şükürr

  59. volkan diyor ki:

    ben taktir alıyorum herkese hava atıyorum

  60. Serkan diyor ki:

    86.4 taktir alıyorum 3 tane dördüm var hepsi seksende matematigim beş full taktir gidiyomm

  61. burçin diyor ki:

    teşekkür alıyorum ama amacm takdirdi ortalamm 83.69 hepinize başarılı gmler dilerim

  62. zeynep diyor ki:

    72,15 teşekür alıyorum çokkk mutluyum bu site amin doğru hesaplıyordur

  63. nabacn aq diyor ki:

    nan havanz kime sbs de 443 443 istikrar war ortalama güzel 91.83 hadi baalm kolay gelsn

  64. süleyman diyor ki:

    bende hayatımda ilk defa teşekkür alcaktım ama bu site 85,11 fen okulu 84,64 dio

  65. Pc diyor ki:

    bizim arki 71.14 aldı teşekkür vermediler 72 almakta fayda wardır

    • Hüseyin diyor ki:

      Pc arkadaşım 71,14 alırsan teşekkür alabilirsin ama türkçe notun 2 veya 1 ise teşekkür alamazsın veya matematik notun 1 ise teşekkür alamazsın

  66. elif diyor ki:

    arkadaşlar bazı sözlü notları olmadan ortalamam 80,30 sizce takdir alırmıyım???????????

  67. yasemin diyor ki:

    geçen sene 69,54 ten kay bettim bu sene tam 70,00 :)

  68. ferhat diyor ki:

    bu site doğru hesaplıyor bence ortalamam doğru çıktı…

  69. fatih ocak diyor ki:

    hic bir ise yaramadı

  70. gonca diyor ki:

    98,5 çok mutluyum ………..

  71. melek diyor ki:

    benimde ortalamam 100 taktir alıyorumm hava atmıyorum

  72. ali diyor ki:

    bende teşekkür alıyom hatta 8 takdirim var ne hava atıyonuz.

  73. sedat diyor ki:

    ortalamam 100 takdir alıyorum her kese başarılar

  74. sedat diyor ki:

    siz sevinmeyin 100 puan la takdir alıyorum sbs puanlarım 498.534′lerde okul birinci siyim okulumun adı’da doğa koleji

  75. melek diyor ki:

    burda hesapladığıma göre teşkkür alıyorum inş.darısı diğerlerinin başına!!!!

  76. ceyda diyor ki:

    takdir teşekkür kavgası ne ya asıl önemli olan ortalama benimki 96.4

  77. İSİMSİZ diyor ki:

    ortalam bu siteye göre 97.6 inşanlla doğru çıkar herkeze SELAMLAR ve BAŞARILAR

  78. sena diyor ki:

    teşekkür alıyorm inş doqrudur hesaplama ama muhtemelen doqru çünkü bnm hesaplamalarımla tutuyo :D güzel bi site saolun….

  79. DarkStorm Tefo diyor ki:

    70,78 Yeterde Artar Panpa :)

  80. sevda diyor ki:

    bu site doğru hesaplıyor

  81. irem diyor ki:

    ya ben anlamadım bu siteyi arkadaş ama inşaallah doğru hesaplıyordur çünkü tatir alıyorum her sene olduğu gibi bu senede inşaallah takdir olur … bu sene benim için çok zorlu geçti çünkü inşaallah son senemide alnımın akıyla bitiririm ve liseye rahatça geçerim tabii k istediğim liseye .. :)

  82. zeki genç diyor ki:

    100

  83. ceyda diyor ki:

    95,35

  84. boklu diyor ki:

    hey bu yanlış hesapliyo dostum

  85. oğuz diyor ki:

    ortalamam 98 oluyor yuppi

  86. sena diyor ki:

    yanlış ya çünkü bir tane 4′üm var teşekkür diyo

  87. sinem diyor ki:

    bnde sınıf birincisi oluyorum her dönemdeki gibi zten şaşırmadım bu siteyi çok sewdim …sbs den de 482 aldım bu seneki hedefim daha da üstün hadi bkalım sizde çalışın

  88. tayfun diyor ki:

    siteninin hesaplamasına göre taktir alıyorum işallah alırım teşekkürler

  89. senem mine diyor ki:

    ben mine bu dönem benim için çok önemli bu dönemde taktir almayı çok istiyorum

  90. delik diyor ki:

    çok teşekkür ederim, ilk defa doğru hesaplayan, ve güzel bir site buldum. Ortalamanızı hesaplayın burdan çünkü doğru hesaplıyor.

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

Gizlilik ve İletişim

Sitemizde hiçbir şekilde illegal içeriklere yer verilmez. 2013mersin.net sitemizle ilgili olarak telif hakkı iddiasında bulunan kişi ya da kurumlar 2013mersinnet[a]gmail.com   adresine e-posta atabilirler.

Site yazarlarımızdan kaynaklı ihlal içeren yazılar, uyarı yapıldığı sürece derhal kaldırılacaktır. Detay için tıkla >> Gizlilik Politikası