Bilgi Zamanı

6. Sınıf Sosyal Bilgiler 1. Dönem 2. Yazılı Soruları

6. Sınıf Sosyal Bilgiler 1. Dönem 2. Yazılı Soruları
19 Mart 2014 - 19:14 'de eklendi ve 7235 kez görüntülendi.

En sevdiğimiz derslerden biri daha 6. Sınıf Sosyal Bilgiler 1. Dönem 2. Yazılı sorularını sevgili öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz için paylaşıyoruz. 2015 2016 yazılı soruları Eğitim Öğretim yılı 6. Sınıf Sosyal Bilgiler dersi için 1. Dönem 2. Yazılı sorularını bu sayfadan indirip yararlanabilirsiniz. Değerli öğretmenlerimize ve öğrencilerimize kaynak ve rehber olması maksadıyla sitemizde yer verdiğimiz bu yazılı sorularını aşağıdaki sürenin sona ermesinden sonra belirecek olan butona tıklayarak indirebilirsiniz. Yazılı sorularının düzgün görüntülenebilmesi için Microsoft Word programının bilgisayarınızda yüklü olması gereklidir. Linkin görünür hale gelmesi için sürenin dolmasını bekleyiniz .Zaman sona erdikten sonra çıkan indirme butonuna tıklayarak indirebilirsiniz

 

6. Sınıf Sosyal Bilgiler 1. Dönem 2. Yazılı Soruları :

 

Bu dosyada bulunanlar: 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Birinci Dönem 2. İkinci Sınav Soruları 2015 2016 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Örnek Yazılı Soruları Klasik ve Test soruları Sosyal Bilgiler Yazılı Soruları Cevap Anahtarı Cevapları Hazırlık Çalışma Soruları  6. Sınıf Sosyal Bilgiler 1. Dönem 2. Yazılı Soruları ve Cevapları İndir 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Yazılı Soruları 2015 2016

Etiketler :
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

 BU HABER HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR

( 90 Yorum )

  • eylem eylem ;

    çok güzel sorular ama arkadaşlara tavsiyem önce ders çalışın sonra çözün ki ANLAMIŞ bir şekilde çözün faydası olsun 6 .sınıf öğrencisiyim leyla öğretmene küfür ediyorsunuz ayıp…. boşuna dememişler boş ambar kürek salamaz

    06 Ocak 2014 17:28
  • adı lazım deyil ;

    ya bune buna calışacama sallarım daha iyi puan alirim bundan alacağim 60/3 bok gibi bi sayfa leş gibi

    09 Aralık 2013 21:22
  • gizem ;

    iğrenç bişey hiç işime yaramadı bence bu siteyi şikayet etmek gerekir.Çünkü hiçbirşey anlatmıyor.:(

    19 Ocak 2013 22:13
  • buse ;

    bende seni cnım

    16 Ocak 2013 16:00
  • radaks ;

    neybu eş. ya

    15 Ocak 2013 19:21
  • rwyw4y4y ;

    yardım edin lütfik

    15 Ocak 2013 19:19
  • elif çardal ;

    çocuklar ben sosyal bilgiler öğretmeniyim soruları bu siteden alıcağım ancak bazı öğrenciler memnun değillermiş nasıl bir site acaba bilgi verebilirmisiniz

    ayrıca küfür ve uygunsuz sözler söyleyen öğrencileri buradan takip ediyorum yanlış yolda ilerliyorsunuz çocuklar.Bir internet sitesinden yararlanmak kötü değil ama başka şeyler için girmek kötü ve diğer sosyal bilgiler öğretmenlerinin yorumlarına baktım da sanki sizlerden biri yazmış gibi her yerde bir haylazlık uzatmadan söyleyeyim hepinize başarılar dilerim …

    14 Ocak 2013 17:23
  • sevo ;

    bizim hocamız boşluk doldurma olmıycak dedi sadece testmiş o yüzden işime yaramadı ama burda başka arkadaşlarıma inşallah yardımcı olmuştur hepside 100 alsın inşallah :D

    13 Ocak 2013 22:38
  • feneeerbahçe ;

    açamadım ama benim gibi olanlarda var.(benimle dalga geçmeyin)

    10 Ocak 2013 21:04
    • Gizemli ;

      sanane be mal açıl mıyosa nie dalga geçsinler

      12 Ocak 2013 20:37
      • elif çardal ;

        bakın işte bu tür davranışlar soyadı olsaydı meb tarafından sorgulanırdı disiplin cezası dahi olabiliyor adını ve soyadını alabilirmiyim çocuğum

        14 Ocak 2013 17:26
  • yağmur ;

    e yükledim ama açılmıyorr :/

    09 Ocak 2013 19:09
  • nisa ;

    bişey sorcam indir diyorum masa üstünde üstüne tiklıyorum bilgisayarda değişiklik yapılsın mı diyor
    lütfen yardım edinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    07 Ocak 2013 21:54
    • Ayşegül ;

      bendede aynen öyle çıkıyor yaa yardım edin internet dovlond manager falan çıkıyor

      09 Ocak 2013 21:00
      • bok ;

        aynen

        13 Ocak 2013 09:00
        • elif çardal ;

          kendine çeki düzen ver isme bak…

          16 Ocak 2013 16:04
          • bok ;

            sanamı sorcam sen kendi ismine bak

            16 Ocak 2013 16:06
    • Ayşegül ;

      Yaa hem indirmek nerden çıktı doğru dürüst şunu koyunda bakalım yaa :P :((

      09 Ocak 2013 21:01
      • Esma ;

        bencede :(

        13 Ocak 2013 22:03
  • sosyal öğretmeni leyla ;

    bende sosyal öğretmeniyim ama sizin gibi düşünmüyorum bunlar yapılmış sorular çocuklar bu siteden yararlanırlar sınava hazırlık yaparlar …çocuklar bence bu siteleri kullanmaya devam edin çocuklar

    05 Ocak 2013 14:06
    • insan ;

      teşekkür her öğretmen sizin gibi olsa

      13 Ocak 2013 09:01
  • berra ;

    hepsi açılıyoda cevapları nerde bunların neye göre yapıcaz nerden bilcem cevabımın doğru olduğunu

    05 Ocak 2013 14:03
    • nisa ;

      benimki açılmadı bile tatlım

      07 Ocak 2013 21:57
      • Sesiz ;

        açılsaydı bile sevmezdin çok berbat sınavdan buna çalışsam en fazla alıcağım not : 50/2

        12 Ocak 2013 20:42
  • şevval ;

    acılmıoooooooo lütfen yol gösterinn… :(

    05 Ocak 2013 13:53
    • sosyal öğretmeni leyla ;

      indire tıklayın açın çocuklar açılıyo

      05 Ocak 2013 14:10
  • faruk ;

    hiç bir şey yazmıo

    03 Ocak 2013 20:34
    • faruk ;

      ne yazacaktıki başka
      :)

      03 Ocak 2013 20:35
    • şevval ;

      evettt haklısınnnnn

      05 Ocak 2013 13:54
  • çağla ;

    derstre üstüme yoktur

    03 Ocak 2013 14:50
    • merve ;

      hava atma havanı söndrürüm

      05 Ocak 2013 13:57
  • çağla ;

    derste üstüme yoktur çok güzel bir site yapana öpücükler

    03 Ocak 2013 14:49
    • tuğçe ;

      bu sorularla tabi üstüne olmaz o da biraz beynin varsa bu arada bnimde tüm notlarım 5

      03 Ocak 2013 18:34
    • merve ;

      yaşlı morukkkkkk…

      05 Ocak 2013 13:59
      • merve ;

        çagla bir yaşlı moruk

        05 Ocak 2013 14:00
        • buse merve ;

          ewet haklısın

          06 Ocak 2013 19:53
          • buse merve ;

            çagla moruk

            06 Ocak 2013 19:57
          • buse merve ;

            merve kanka olak aynı kafadanız nasıl olsa :)

            07 Ocak 2013 19:50
          • merve ;

            kanka olabliriz…

            12 Ocak 2013 20:19
  • berre nur ;

    keşke gorebılsem bıran once

    01 Ocak 2013 20:21
    • buse merve ;

      göremessin indirmesen

      06 Ocak 2013 20:00
  • gizli ;

    tesekküler ama bana 2. dosya lazım olmadıı Neyse saolun hazırlayn kişilere :)

    01 Ocak 2013 20:12
    • sosyal bilgiler öğretmeni ;

      demek bütün öğrenciler bu siteye giriyor belki benim öğrencilerde giriyor ben onlara gösteririm sizde dersinize çalışın girmeyin bunlara

      03 Ocak 2013 19:16
      • :) ;

        Sanane ninee KARIŞMA HERŞEYE SANKİ CEVABI VARDA NAPIYORUZ Kİ SORU ÇÖZÜYORUZ. YİYOSA GÖSTER GAZETEDE HABERLERİN ÇIKSIN .

        06 Ocak 2013 13:46
        • mehmet ;

          aynen

          16 Ocak 2013 16:07
      • Sesiz ;

        ben tavsiye etmem açıkçası çok saçma

        12 Ocak 2013 20:44
        • elif çardal ;

          tavsiyen için teşekkür ederim sosyal bilgiler öğretmenin kim acaba öğrenebilirmiyim?

          14 Ocak 2013 17:28
          • sesiz ;

            sanane

            16 Ocak 2013 16:07
  • gizli ;

    tesekkürler ama 2. dosya bana lazım deil iyi gnler :)

    01 Ocak 2013 20:11
  • Emircan Selçik ;

    Çok Teşekkürler 100 Aldım 100 Bedava yaptı hoca :):):)sosyalim 100Dür Bebeğim :*

    01 Ocak 2013 19:57
  • elif naz ;

    hani nerde

    01 Ocak 2013 18:32
    • Emircan Selçik ;

      Bende Oluo Ama Panpa :)

      01 Ocak 2013 19:56
  • yaren ;

    bi açılsaydı iyi olcaktıda

    31 Aralık 2012 14:52
    • buse merve ;

      indir açılır

      07 Ocak 2013 19:52
  • öykü ;

    Bende açılmıyo berbat bi yer burası

    30 Aralık 2012 13:17
    • hilal ;

      bnde indiriyorum ancak yazılar karışık. yazıyo hiç bişey anlaşılmıyo..

      10 Ocak 2013 19:28
      • öznur ;

        sen anlamamışsın

        10 Ocak 2013 21:01
  • mehmet ;

    seni seviyorum

    29 Aralık 2012 12:32
    • buse ;

      bende seni

      05 Ocak 2013 14:09
    • buse ;

      saol…

      05 Ocak 2013 14:15
    • :) ;

      AŞK SİTESİMİ BU SALAK GİDİN BAŞKA YERDE KONUŞUN

      06 Ocak 2013 13:47
      • mehmet ;

        seni seviom…

        16 Ocak 2013 15:52
  • eren ;

    bnde açıldı çok saolun tşk ederim…

    27 Aralık 2012 15:34
  • ışılay ;

    bi açılsa çok güzell olacakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    26 Aralık 2012 15:15
    • ayça ;

      indirmen gerekiyor..iyi günler.

      29 Aralık 2012 14:53
  • ilayda ;

    açılsa memnun olurum belki ama açılmıyo

    25 Aralık 2012 14:27
    • ayça ;

      ya boşuna bakma sorular berbatt hiç memnun olmazsın..emin ol :)

      29 Aralık 2012 14:55
      • berre nur ;

        nasıl bakcam ben baksam
        anlarım sorular nasıl

        01 Ocak 2013 20:22
      • İlayda ;

        GERÇEKTENDE ÖLE

        03 Ocak 2013 20:34
  • ilayda ;

    nerden açılıyo bende açılmıyo

    25 Aralık 2012 14:27
  • sena ;

    bence çok kolaydı herkeze çözmesını tavsiye ederim

    24 Aralık 2012 22:35
  • SILA ;

    yazmamakla iyi yaptığınızı düşünüyorum

    24 Aralık 2012 18:48
  • SILA ;

    bence göstermemekle iyi yaptınız yoksa bilgi hırsızlığı olurdu ve kendimizi bu konuda uyaramazdık

    24 Aralık 2012 18:47
    • elanur ;

      evet seni sevdim

      13 Ocak 2013 09:06
  • kaan ;

    türk tarihi boyunca ordu millet olarak adlandırılmasının sebebi nelerdir

    23 Aralık 2012 18:41
    • bilgin4103 afyonlu ;

      herkesin küçük büyük herkes o zaman askerdi nedeni ise henüz bir ordu yoktu herkez savaşcıydı…

      24 Aralık 2012 19:30
  • burak ;

    yaa nnasıll açlmıyor :(

    22 Aralık 2012 12:15
  • isim mi o da ne ;

    hiçde bile açılıyo szde açılmıyodur

    20 Aralık 2012 21:55
  • isim mi o da ne ;

    bence çok güzel sizde açılmamışşşşş

    20 Aralık 2012 21:54
  • LEYLA ;

    Çok güzel değildi =D YAAAA!!!… AÇILMIOOOOOOOO… =D =) =/ =( ='( D=

    16 Aralık 2012 16:14
    • hatemhavva ;

      evet açılmıyo

      14 Ocak 2013 21:10
  • sanem ;

    açılmıo ki haklısınız …. =D =D =D =D =D

    16 Aralık 2012 16:12
  • sanane ;

    hiçbirşey açmıyor.Lütfen söylesenizde hanmlar,beyler bizde 100 alsak.=D
    Açılmadı. =(

    16 Aralık 2012 16:11
  • Ebru ;

    yaa nerden indiriliyor biri söylesin yalvarırııımmm :(((

    11 Aralık 2012 19:58
    • berre nur ;

      ebru yukarıda tıkla ındır yazıyor

      01 Ocak 2013 20:24
    • elanur ;

      nereden biliyomusun siyeyi aç kutuya tıkla indiriliyooooo

      13 Ocak 2013 09:07
  • Mine ;

    Çok Teşekkürler 100 bekliyorum sayenizde çok ama çook sağolun :) ♥

    09 Aralık 2012 18:02
    • esra ;

      nerden buldun bana söylesene

      24 Aralık 2012 18:12
      • Gizemli ;

        saçma bende açılıo bu siteye gren öğretmenlerin çoğu mal oluyo

        12 Ocak 2013 20:36
  • aras ;

    Çok sağolun ya teşekkürler :) ♥

    09 Aralık 2012 17:56
SON DAKİKA HABERLERİ
İLGİLİ HABERLER