9:39 pm - Perşembe Nisan 24, 2014
Sponsorlu bağlantılar

5. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama

Pazar, 5 Ocak 2014, 15:08
Sponsorlu bağlantılar

Aşağıdan ilköğretim 5. sınıf öğrencileri takdir ya da teşekkür belgesi alıp alamayacaklarını öğrenebilirler. 2013 2014 Eğitim Öğretim yılı online takdir teşekkür hesaplama programı . 5. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplaması yapmak için aşağıdaki linke tıklayın ve en doğru hesaplama yapan e-okul’un sitesinden takdir teşekkür belgesi alıp alamayacağınızı öğrenin.Takdir Teşekkür Hesaplama 5. Sınıf , Online 5. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama , Online 5. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama Robotu , 2013 2014 5. Sınıflar Takdir Teşekkür Hesaplama 5. sınıf Sitesi , Eokul 5. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama Robotu , Takdir Nasıl ALırım 5. Sınıf , 5. Sınıf En Doğru Yeni Takdir Teşekkür Belgesi Hesaplama Sitesi Robotu

İlköğretim 4. Sınıf ve 5. Sınıf öğrencileri aşağıdaki takdir teşekkür hesaplama robotunu kullanarak , takdir ya da teşekkür alıp alamayacaklarını öğrenebilirler. E,okul’dan bakarak her bir dersin ortalamasını aşağıda ilgili yerlere girin. Not değerini girerken küsüratları ayırmak için virgül (,) kullanın. Belge alıp alamayacağınız bütün notlarınızı girdikten sonra aşağıdaki sonuç bölümünde görünecektir.

5. Sınıf Öğrencileri Takdir Ya da Teşekkür Hesaplama Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz ..

1.875 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "5. Sınıf Takdir Teşekkür Hesaplama"

  1. melek diyor ki:

    Ben 5. sınıf öğrencisiyim fakat 5. sınıfta trafik güvenliği dersi yok. Bu yüzden yapamdım. Aslında yapabiliyorum da trafik yerine bilişim teknolojileri olsaydı GERÇEKTEN ÇOK İYİ OLURDU ama ben TEŞEKKÜR BELGESİ ALABİLİYORUM.

  2. süper zeka diyor ki:

    takdir alıyorum 5 e gidiyom fen ve türkçe hariç tüm sınavlarım 100 fenden 100,95,90 aldım türkçeden 92 94 100 aldım

  3. emir diyor ki:

    98,10 ile Takdir

  4. teşekkür diyor ki:

    dönerimi yiyim yeter

  5. canan diyor ki:

    76,83 ne alıyorummmm

  6. mehmet taha diyor ki:

    benim 78,59 teşekkür alıyorum

  7. yok diyor ki:

    ben taktır aşıyom puanım ise 87,62 yuppi yarın taktırim elimde evime döncem gidiş boş dönuş taktir

  8. alperen diyor ki:

    87.56ile taktir aldım.ama 1 tane 4 var .ben ona üzülüyorum

  9. alperen diyor ki:

    tafik ne geziyo ya

  10. salih diyor ki:

    tesekkur 6 puanla takdırı kacırdım

  11. yok diyor ki:

    89,75 yani takdir

  12. zeyker diyor ki:

    86.35 ile takdiiiiirrrrrrrrrrr. Yaşasıııın!!!!!!!

  13. yok diyor ki:

    arkadaşlar hangi puanımızı yazıyoruz hesaplarken

  14. selami diyor ki:

    oğlum burda arapça yok

  15. deniz diyor ki:

    benim 89,75 yani taktir

  16. melisa diyor ki:

    ben taktir alıom ortalamam 87,46 cokk mutluum. takdir alamayanlara usuldum.daha cokk calısırlarsa basarırlar. ve calısan kazanır

  17. beyzanur diyor ki:

    Benim ortalamam 81 yani teşekkür ama üzülmuyorum çünkü önemli olan teşekkür yada taktir almaktır ve bende aldim ama siz yalan söylüyorsunuz hepiniz birbirinizi kandiriyorsunuz hepinizin notu öyle 98 mis 100 mus öyle olmaz birbirinizi kandiriyosunuz yalacilar kendi gercek notunuzu söylemiyosunuz

    • melis diyor ki:

      bende 82.50 puanla teşekkür alıyorum.gerçekten doğru söylüyorum.4 tane 4 üm var.

    • Aysegul diyor ki:

      96,9282 ile takdir alıyorum canın sağ olsun da gerisi gelir. Başta sağlığın yerinde olsun.

  18. şevval diyor ki:

    ortalama 100 taktir yessss

  19. yok diyor ki:

    ben 5,sınıfa gidiyorum her sınavdan 100 aldım o yüzden taktir belgesi alıyorum çok heyecanlıyım

    • perihan diyor ki:

      senin adın yokmu da adını yok yazıyon bide uydurmuşun 100 le takdir aldım diyorsun sen bide liseye gelde o notları rüyan da örürsün

  20. maymun diyor ki:

    benim 80.01 tesekkur alıyom buda ıyı bı gelısme

  21. berkay diyor ki:

    ortalama 100 12.sınıfta bile bütün sınıflarda ortalama 100

  22. sevde diyor ki:

    veeeee taktirr belgesini hakkımla kazandımm

  23. Mert Kan diyor ki:

    76,98 Kaçtır lütfen söyleyin yaa

  24. lakabı zeki kız diyor ki:

    havanız kime 98.11 le takdir

  25. Ayşe diyor ki:

    89,90 la takdirrrrrrrr

  26. dgdgdfd diyor ki:

    100 ortalama ile takdir

  27. Yüksek Puan diyor ki:

    Şimdi siz havalıonuz ben taktir aldım die olum ben ortalamam 97,55 havanız kime …..

  28. GS diyor ki:

    Takdir ama puanım 85.17 :D

  29. mehmet yasin diyor ki:

    ben ise teşekürü 1.01 ile puanla kacırıyorum

  30. zehra diyor ki:

    takdir alıyorum yaşasınnnnnn

  31. sikişken seks porno diyor ki:

    77,6667 İle takdir gidiyo :D

  32. fb diyor ki:

    candan önemli değildir karne notu eğer bir anne öğle yaptıysa anne değildir
    şimdi onun acısını çekiyor dur bence allah sizlerin yardımcısı olsun bir dua o çoçuğun hayatını kurtara bilir herkez allahtan ümidini kesmesin geçmiş olsun
    hesapladım diye kendini suclama allah öyle yazmış öyle olcağı varmış olmuş işte

  33. fb diyor ki:

    halley taktir alıyyorum çok sevincliyim

    taktir =92,9999

  34. bengisu diyor ki:

    Teşekkür ne demek :D

    • feenrbahçe diyor ki:

      şey teşşekkür aldıysan geçmiş olsun aynı liseler gibidir takdir anadolu ve fen lisesi gibi teşşekkür düz lise normal hiç bişe almama okumama hatta meslek lissesi

  35. maşide diyor ki:

    94.04 ve tabikide takdir alıyorum

  36. NISA diyor ki:

    karne icin dövülür mü ya keşke yazılıya calışsaydı yada söylemeseydi ALLAH cocuğa şifa verir işallah

  37. tamer diyor ki:

    takdirrrrr :)

  38. gizem diyor ki:

    oley takdir alıyorum 86.60 dan yubbi

  39. TabikideTakdir diyor ki:

    tabikide takdir

  40. FB diyor ki:

    benim ismime yakıştıgı gibi takdir aldım puanım isede 99,99

  41. pınoş diyor ki:

    ben taktir alıyom.

  42. nazlııı diyor ki:

    5.SINIFTA TRAFİK GÜVENLİĞİ YOK Kİİ YİNEDE TEŞEKKÜRLER

  43. batu diyor ki:

    ya anlamadığım şey şu acaba e okuldaki ağırlık yıl sonu ortalamam 80,4 acaba taktirmi yoksa teşekkürmü gelir çabuk cevab verin

  44. samet diyor ki:

    ben 84,56 alıyorum teşekkür yani

  45. açelya diyor ki:

    selçuğa aşığım

  46. asena diyor ki:

    benim ortalamam 97.8 yaaaaaaaa çok düşük ama takdir alacağım keşke ortalamam 100 olsaydı neyse kıskananlar çatlasın kaskananlar çatlasın :) :) :) :) :)…..

  47. asena diyor ki:

    benimkisi 97.5 ama üzülmüyin çalışın sizinde olsun düşük olanlar kıskananlar çatlasın kıskananlar çatlasınnnnn… :) :D :) :) :*

  48. Seda Nur diyor ki:

    91,73 ten taktir alıyorum. Çok mutluyum.

  49. mustafa diyor ki:

    yine takdir ya

  50. melis diyor ki:

    İnsalah tedekur alırım

  51. sena diyor ki:

    3 üm olursa taktir alınıyomu

  52. Ayberk diyor ki:

    85,36 dan Takdir oluyorum ov yeaaaaa :D :D :D :D :D :D :D :D

  53. ezgiye aşık diyor ki:

    ezgiye aşığım

  54. mükemmel diyor ki:

    91 ortalama hey gidi hey

  55. AYTİL AŞKI diyor ki:

    50:15 ALINCAM TEŞEKKÜR ALINIYOMU?

  56. misafir buse diyor ki:

    tam 85.00 dan takdir alıyom

  57. misafir büşra diyor ki:

    taktir 86,12 puan

  58. Talha diyor ki:

    76.16 teşekür aldımm 9.84 daha olsaydı takdirdi :(

  59. GS diyor ki:

    Ben 1puanla kacırıyom takdiri

  60. alp diyor ki:

    100 de takdir muhahahaha 100,00 ortalamam bakınnnnnnnnnnn

    • eistein diyor ki:

      anlıyorum ona bakarsan bende matematikten 3 defa üst üste 100 aldım noldu gözler mi doldu? hem senin böyle yazman kıt olduğun anlamına geliyor

  61. semanur diyor ki:

    ben tşk alıyorum yyaa ama bunada şükür alamayanlar var aramızda ASDASDASD :)

  62. elif diyor ki:

    Ben tam 93,55 den taktir alıyorumm kıskanınnn oleyy
    kesin hediye alırlarrr (:

  63. gönül diyor ki:

    havanız ne gartaş bende takdir alıyom :D

  64. tunahan diyor ki:

    6 puanlan kacırdım

  65. bjk diyor ki:

    takdir alıyorum kıskanın kankalar

  66. kader ... diyor ki:

    ben 10 aldım ve buna çaok ama çok sevindim çünkü 10 rakamını seviyorum ama takdir tesekkür almıyorum

  67. selim diyor ki:

    trafiğe hiç bişey yazmayın

  68. hicran diyor ki:

    ağırlık notum 90 yani takdir alıyorum yaşasınn!

  69. GS diyor ki:

    Holley her zamanki gibi hapsi beş takdir oluyorum :D

  70. murat diyor ki:

    her zamanki gibi teşekkür :(

  71. dilara diyor ki:

    arkdaşlar trafiğe ne yazacağız bilen varsa acilen yardımcı olurmu

  72. Yağmur diyor ki:

    Her zamanki gibi takdir alıyorummmm :D

  73. Yağmur diyor ki:

    Yaşasınnn takdir alıyorummmm :)))

  74. ayka diyor ki:

    Ne aldığımı anlasam rüyamda hiç bir şey alamıyordum resim ögretmeni hata ypmış 2 vermiş oluyordu ve bana bilgisayar alayım diyordu bu sonuç bölümü bozuk.

  75. yakup diyor ki:

    ya arkadaşlar ben takdir getiriyorumda gidipte kendi karnemi kendim alamıyorum çünkü diyarbakırdan uzaktayım ve arkadaşlarımla vedalaşamıyorum benim için en büyük sorunda bu işte

  76. DİLEK diyor ki:

    teşekkür veya takdir yıl sonu notuna göre mi hesaplanır yoksa 1dönem ve 2 dönem diye ayrımı hesaplanır, bilenler yardımcı olsun lütfen

  77. zeynel diyor ki:

    yaa 2 puanla takdiri kaçırıyomm teşekkür alıom

  78. zeliha diyor ki:

    4 tane 4′üm var takdir mi oluyo teşekkür mü anlamadım

    • Admin diyor ki:

      Eğer 4 Tane 4 Ünüz Varsa Yukarıda Hesaplayın Eğer 85 Ve Yukarısı Gelirse Taktir Altı Gelirse Teşekür :)

    • ASLI TETIK diyor ki:

      BEN 89,90 DAN TAKDIR ALACAĞIM ÇOK MU ÇOK MUTLUYUM AMANIR BAKIMDAN ÜZGÜNÜM ARKADAŞIMLA HESAPLADIK O DA HESAPLAMAK ISTEDI VE ONUN ORTALAMASI 20,12 =( AMA ONUN IÇIN ÜZÜLMÜYORUM ARKADASIM ANNESINE SOYLEDIGINDE ANNEESI ONU BIR ODAYA KOYDU VE DÖVDÜ ŞIMDI YOĞUN BAKIMDA KEŞKE HESAPLAMASAYDIM

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

Gizlilik ve İletişim

Sitemizde hiçbir şekilde illegal içeriklere yer verilmez. 2013mersin.net sitemizle ilgili olarak telif hakkı iddiasında bulunan kişi ya da kurumlar 2013mersinnet[a]gmail.com   adresine e-posta atabilirler.

Site yazarlarımızdan kaynaklı ihlal içeren yazılar, uyarı yapıldığı sürece derhal kaldırılacaktır. Detay için tıkla >> Gizlilik Politikası

Dost Siteler