Gündeme Farklı Bakış - 2013 Mersin

-
Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

24 Mart 2014 SRC Sınav Soruları ve Cevapları24 Mart 2014 SRC Sınav Soruları ve Cevapları


24 MART 2014
SINAV SONUÇLARI 
AÇIKLANDI.

SINAV SONUÇLARI İLE İLGİLİ AŞAĞIDAKİ YAZIYI DİKKATLİCE OKUYUNUZ;
24 Mart 2014 tarihinde yapılan mesleki yeterlilik (src) sınavı açıklandı. Sınav sonucunuzu öğrenebilmeniz için eğitim almış olduğunuz eğitim merkezini aramanız gerekmektedir. Yada e-devlet şifresine sahipseniz
http://www.turkiye.gov.tr   adresine kullanıcı adınızı ve şifrenizi girdikten sonra sunulan hizmetler bölümünden Ulaştırma Bakanlığının sunduğu hizmetler bölümünden mesleki yeterlilik eğitimi sınav sonucunu tıkladığınızda sınav sonucunuzu görebilirisiniz.

24 MART 2014 SINAV YERLERİ BELLİ OLMUŞTUR. 
E-DEVLET şifresi olan kursiyerler sınava girecek olan kursiyerler, sınav giriş belgelerihttp://www.turkiye.gov.tr  adresinden e-devlet şifreleri ile veya sertifikalarını aldıkları kurlar aracılığıyla http://kamu.turkiye.gov.tr adresinden temin edebilirler.

24 Mart 2014 Cumartesi günü saat 11.00′ de yapılacak olan Src Belgesi Mesleki Yeterlilik Sınavı için eğitimini tamamlayan adayların sınav başvuruları 8 Şubat 2014 – 17 Şubat 2014 tarihleri arasındadır. Bu tarihler arasında bankaya 60 TL. sınav harcı yatırarak sınav başvurularını gerçekleştirebilirler.

Sınava giriş belgeleri : Sınava girecek olan kursiyerler, sınav giriş belgeleri http://www.turkiye.gov.tr  adresinden e-devlet şifreleri ile veya sertifikalarını aldıkları kurlar aracılığıyla http://kamu.turkiye.gov.tr adresinden temin edebilirler. Adaylara ayrıca posta ile sınav giriş belgesi gönderilmeyecektir. Adaylar, sınava gelirken sınav giriş belgeleri ile resimli kimlik belgelerini (nüfus cüzdanı, ehliyet, pasaport) yanlarında bulundurmak zorundadır. Söz konusu belgeleri ibraz etmeyenler sınava giremezler. Sınav giriş belgeleri mutlaka renkli çıktı alınması gerekmektedir.

Not: Sınava giderken sınav giriş belgesi, kimlik, kurşun kalem ve silgi mutlaka yanınızda bulundurunuz.

24 Mart 2014 SRC Sınav Soruları indir yükle , 2014 SRC soruları 24.03.2014 24 Mart 2014 SRC Sınav Soruları

24.03.2014

Kategori: Yaşam

161 Yorum Yapılmış.

  1. jiyan0076 diyor ki:

    slm arkadaşlar hepinize katılıyorum bende samsunda 10.70 tl ceza yedim bide kursa 400 tl verdim ve 2 sefer sınava girdim kazık sorular yüzünden kaybettim öyle sorular soruyorlarki akıl işi değil zaten ben bu soruları bilseydim profesor olurdum şöför olmazdım allah akp yi ve ona oyverip başımıza musallat edenleri kahretsin

  2. Mehmet diyor ki:

    Bende arkadaşlara katılıyorum resmen soygunculuk bu ben bı tır şörüyüm aldığım maaş 1100 tl geçen gün ulaştırmadan yediğim ceza ise 1,030 tl ben her servis en ölü 1 ceza yesem bana ne kalacak Allahtan korkun ya zaten 700 tl kayıtına veriyoruz bide ceza yok sınavı kazanmadın ki soruların hepsi kazık gecenın bu saatte sınava çalışıyorum tam okuldan elimizi ayağımızı yakamışız derken devlet ben halkı nasıl soyarım diye düşünü yo laf lafı açtığında bilmem ben neye yardım ediyorum bilmem neye lan sen kimin parasıyla yardım ediyon allahtan korkun çoluk çocuğun rızkı o gece gündüzümüzü bir yapıp bi ekmek parası kazanalım diyoruz devlet onuda elinden alıyo ne yapalım bizde soygun cu mu olalım …………….

  3. murat diyor ki:

    selam arkadaşlar bnde ceza yedim src den resmen gelde şöförlük yapcana bizim karıları sik diyo bu akp ciler jigololuk yapacaz başka yapcak bişey yok o zaman maaşlarımızı verirler bu pezolar hepsinin bacısını anasını siz sikin

  4. berat diyor ki:

    kgs hgs hırsızlık ogs dogru yesıl ısık kırmızı ısık dogru güzel kullanıldıgı takdirde eds hırsızlık ehliyet psikoteknık dogru src hırsızlık buda benım görüşüm daha çok şey var ben gecenın bu sahatınde boş şey olan src dersıne calışıyorum sabah sınav var o yuzden gerisi aklıma gelmiyo

  5. mert diyor ki:

    adana kamyon garajın da cakması yapılıuyor dert etmeyin bende dosya yaktım aldım ordan bır tane ne yapayım bunlar insan deyil ben cocukluk dxan beri şöförüm ama bu ne src sorusu böyle olmazz arkaşlar yaa ben bıktımm artık 3 kere sınava girdim ama 56 52 58 bu ne yaa a.g yaa böle srC verenide yaa sakaryadan selam larr

  6. hüseyin diyor ki:

    nalet olsun bu karayollarına bu aracı SRC Mİ kullanıyor ehlıyetmi devletten alacagınız varsa gıdın devletten alın soforlerden degil:?

  7. hamit kurt diyor ki:

    yarın erdogan gelse aptallar ordusu alkış tutmada safa girer ama ben iki ay saçma sapan bir src src kadar başlarına taş yağsın verdıyim her kuruş zıkkım olsun yeter artık allah belanızı versin

  8. hamit kurt diyor ki:

    aziz nesim dediyi zaman herkes kızdı hadi hayılı olsun aptallar ordusu

  9. hamit kurt diyor ki:

    abı bu sınav son kazanamasak benı yolda durdup src ıstıyenı ana avrad düz gıdecem türkiyede katliyam yaratacam sonuçlarına bunu yaratanlar katlansın herkese selam arap hamido

  10. ertan diyor ki:

    ya bunlar ne yapmaya çalışıyor adam gümrük nedir bilmiyor src nedir bilmiyor ama ehliyeti 2000 de almış src alıyor biz yıllardır bu işin içindeyiz hepsini biliyoruz adam dagdan inmiş alıyor neymi,ş 2003 ten öncekiler alıyormuş sonrası sınava tabi tutuluyormuş ne sacma bunu çıkaranın ALLAH belasını versin

  11. Teoman Birer diyor ki:

    src belgesi almak için nereye başvurmam gerekiyor neler gerekli ve ücreti nekadar?

  12. sabır diyor ki:

    bu belgeyi almamızı şart koşan zihniyet peki biz tır ehliyeti niçin aldık tırla sahile gezmeye mi gidcez yeterliilik diyosunuz madem biz şoförler araçların mekanik aksamını yoldaki hareketlerimizi yani trafiği iyi bilmesek nasıl alalım bu ehliyeti ama bu src sorularına bi bakın hele l belgesi b belgesi falan belgesi işvereni ilgilendiren yada şoförü ilgilendirmeyen soruların bu sınavda ne işi var ayıptır günahtır sizin her defasında milleti kandırmak için ALLAH adını anıyosunuz ya bende sizi ALLAH a havale ediyorum sizi bildiği gibi yapsın inşallah bu şoför milletinin çoluk çococuğunun ekmeği ile oynuyosunuz eski dönemde ehliyet alana src var yani paryla ehliyet alana sınavla alana yok

  13. osman diyor ki:

    çok kazık soru soruyorla ya anasını satayım ben böyle src nin bu da nerden çıktı ya anlamadımki

  14. kenan diyor ki:

    slm bu oyun ab yanı ananızı babanızı boyle benzetıyoruz 2.2..4 baskayok

  15. ramusad diyor ki:

    src sınavınd bir soru benim konsantırasyonumu bozdu sanki şoför degilde araç vede şirket sahibiyiz. işte biz şoförlere sordukları soru: araç çalışma yetki belgesi aldıktan sonra pert olursa, ne kadar süre içinde yetkili merciye bildirmek zorundadır. işte sana cevap: Sanki araç sahibiyiz, araç pert olursa şoför’ün işi o araçta biter erdoğan bey.

  16. ramusad diyor ki:

    ehliyeti 2003 ten önce alanlar sınava tabi degilmiş ne saçma. ehliyeti bakkaldan alanlar şimdide sınavsız src alıyorlar arkadaşlar ben tır şöförüyüm,inanın eyüp denen bir firmada inanın zeka^ seviyesi normal olan bir şöför yoktu ama src’yi avantadan almışlar, nasıl olsa erdoğan var adalet yok ALLAH yardımcımız olsun arkadaşlar.

    • özcan diyor ki:

      arkadaş kafayı yıcem ramusad haklısın bılader src 3 e gırdım olmadı 4 e yazıldım aralık 8 de sınav ınsallah gecerım bu ışe bı dur dıyelım bılader yuruyus yapalım pretosto yapalımm toplanalım anasınısını tatıyım bu sınavları gecsek öretmen olurduk okuyupta tayıp amca senı cok sevıyorum ama bunedenle sevmemeye başladım bılesınnn

  17. hasan şinay diyor ki:

    şofor arkadaşlarımın ALLAH yardımcısı olsun.ben çocukluğumdan bu tarafa yollardayım ama src yok cezada yedim para tuzağl bu

  18. Mete diyor ki:

    Slm arkadaşlar 30 haziran sınavında dosyayı yaktım ve yeniden kayıt yaptırıcam.şuan çalışıyorum uzun yol a tır şöförüyüm.kantarlardan korkarak veyahutta çoğu kantardan gece geçiyorum.yola gitmekten ders çalışamıyorum vaktim oldukça bakıyorum derslere.bu belgenin ne önemi var bunu halen anlamış değilim şöförlükle alakası olmayan şahışlar gece gündüz harıl harıl çalışıp almışlar adamların vakti var çoğu kişi çalışmıyor bu belgeyi alana kadar ama herkezin durumu müsayit değilki çalışmamaya.UBAK I arayın arkadaşlar yaşadığımız mahduriyeti anlatın.

  19. ugur diyor ki:

    arkadaşlar sonuçlar açıklandı allaha şükür kazanmışım darısı bütün sınava giren arkadaşların başına diyelim

  20. argan diyor ki:

    arkadaşlar sınav sonuçları açiklanmıştır sonuda src 4almakta varmiş bu sitresde bitti…. e devlet sitesinden görebilirsiniz.

  21. adnan yazma diyor ki:

    ben iki dosya yaktım hala bu src alamadıom deprem vurdu bide üstüne bize ama olmuyor bizler src alacaz kppss sınavına girmiyoz memur olmucaz şoforlük icin o lanet belgeyi alacaz sacma sapan sorularla milletin kafasını alak bulak ediyolar

  22. emre ayalı diyor ki:

    böyle saçma bi zihniyet görmedim ben ünüversite mezunuyum ve src belgesi sınavı benı o kadar zorladıkı ünüversite sınavı daha basitti madem src bu kadar onemlı ehlıyetı kaldıralım amklar nıye ehlıyet var ozaman ben bu belgenın kaldırılması ıcın şöför arkadaşlara şu onerıde bulunuyorum gelın bırlıkte dava açalım bütün şöförler cemiyetınde kayıtlı arkadaşlar cemıyetlerıne baskı yaparsa ilaki kaldırılır bu saçma belgede

    • cem diler diyor ki:

      ben hertürlü yanındayım kardeş öyle olmuşki çalışamıyorum böyl e bi ziyniyet olmaz oki sınafa tabi tutuyorsunuz o zaman arcla ilgili yada ne bileyim basıt sorular sounki kazanalım öule si varki borç harç edip bu sınafa giriyorr ve kay bediyor kime diyecenki tok açın halinden ne anlar

  23. ahmet erdal diyor ki:

    ehliyetleri kaldırıp atalım soranada src belgesi verelim bu daha önemliymiş herkes peşine düşmüş daha gerisi geride bakalım neler aldıracaklar bu derin vampirler birde bu src yi onaylayıp millete zorba eden vatandaşlar ne işe yaradığının mantıklı bi cevabı varsa herkes bilsin uaştırmanın kantarlardaki tasmalıları neye yaradığını bilmiyorlar

  24. Selim Altundaş diyor ki:

    merhaba arkadaşlar ben yenibosnada ki teknik sürücü kursuna kaydoldum 2 hafta sonu derslere katıldım 24 martta sınava girip src mi aldım sizlerede tavsiye ederim

  25. feyaz büyük diyor ki:

    BU SRC YETKİ BELGESİ YÜRÜLÜĞE GİRDİĞİ TARİHTEN İTİBAREN. SÜRÜCÜ BELGESİNİ ALMAK İSTEYEN SÜRÜCÜ ARKADAŞLARIMIZ İÇİN GEÇERLİ OLMASI GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM

  26. serdar diyor ki:

    bende arkadaşlara katılıyorum bakanımısın bu insanları nasıl birduruma soktuğunu binlercekişi ğörüyo resmen insanları ekmeğinden ediyor mademöyle belgesi olmayan arkadaşlara söylüyorum metro kentlere gidip hırsıslık yapalım yada insanların canlarına kasp edelim manlarını calalım yada pesemenklikmi yapalım bakanım duy gör gözünü kulanı şöför arkadaşlara ver saygılar

  27. murat diyor ki:

    merhaba sayın yetkililer ben ist esenyurt^tan yazıyorum ben src belgesi almak için yenibosnada ışık inşaat ve src kursuna yazıldım kursumu bitrdim kurs bitirme belgesini aldım sınav harcımıda yatırdım makbuzlarım elimde sınavım 30.06.2012 iydi ve ben öyle biliyordum taki beni arayıp sınav girişimi unutmalarına kadar unutmuşlar ve sınavımı eylül 29 una atmışlar tam 3 ay var ve ben işşizim src belgesi olmadanda işe giremiyorum kursun yüzüne 3 ay daha boşta yım ve çok magdur oldum bana dediler kurs bitrme belgesini bakanlıktan ek ücret vererek onaylatıp 1 yıl süre içerisinde kullanabilecekmişim öyle dediler ve sözlerinde tutmadılar belge falan vermediler şikayetçi olacagım nasıl bir kursturki kaç yüz kişiyi hatırlayıp tek beni unutmuşlar ve ben paramı hepsini peşin ödememe ragmen lütfen konuyla ilgilenirseniz sevinirim saygılar iyi günler

  28. cem diyor ki:

    ARKADAŞLARIN DEDİYİ GİBİ BU SRC BELGESİ NERDEN ÇIKTI ONUN YÜZÜN DEN EKMEK PARASI KAZANAMIYORUZ BENİM GİBİ NEKADAR ŞÖFÖR ARKADAŞIM VARSA HEPSİ PERİŞAN BRİ AYDAN KAY BEDİYORUM ONUDA SINAFLA VERİYORSUNUZ DEVLET DAYRESİNEMİ GİRECEM Bİ KOLAY LIK TANIYIN ARTIK DERDİMİZE Bİ ÇARE BULUN BU GİDİŞLE KİMSE Bİ İŞ YAPAMIYACAK

    • osman diyor ki:

      KARDEŞ KENDİLERİ MALI GÖTÜRÜR BİZE GELİNCE ZORLUKTÜRKİYEDE NE KADAR İHALE VARSA USÜLLÜ YOLDAN KENDİLERİNDE BİZE GELİNCE YAGLI KAZIK ACABA BAŞBAKANIN BAŞBAKANLIK YAPABİLMESİİÇİN MSLEKİYETERLİLİK BELGESİ VARMI BUNDAN SONRA KURS GÖRMEYEN YÖNETMEYE KALKMASIN .

  29. memet diyor ki:

    cenabı allah bızlerı vampırlerden uzak tutsun eskıde tıcarı kartı vardı onu ıptal ettıler sımdı src yı cıkardılar neymıs avrupa sıtandartlrına uymak ıcın adamlar kendı ejdatlarını ınkar edıyor tum dunya osmanlılardan konusuyor adamlar sırf kendı halkından para cekmek ıcıcn her yolu denıyor yarın öburgun src yıde iptal ederler busefer çin sıtandartlarına göre GECIRME INDIRME BELGESIcıkarırla <ALLAH KABUL ETMESİN<<<

  30. APO diyor ki:

    (selamunaleyküm hayırlı sabahlar sabahunuznur işiniz hayırli ve bereketli olmasını cenabı allahtan diler niyaz ederim şoför arkadaşlar)ey ubak bir dakika bana bak yerinden oturma kalk yüreği yanmış analar babalar ve fıkaralar alın size bunlar soyguncular kahraman türk ordusunun geride bıraktıkları bakanlara bak emeğin içine ettiniz terlemek nedir bilmediniz evde çoluk çocuk ekmek bekliyor siz bunları bildiğiniz halde görmezden geldiniz ehliyet dediniz anladık psikoteknik dediniz anladık allah için yeter ömrümüzü yediniz verdiğiniz üç kuruş parayı sizler yediniz zengine ses etmessiniz fıkaranın a.s yazık değilmi diğer tarafta hesabını verirsiniz bu dünya fani gelip geçiçi diğer tarafta akürnen mekkür sizden isteyecek cennete girmeniz için belge isteyecek sırat köprüsünden geçmeniz için ogs alırsınız belki daha olmadı kgs ile geçersiniz bu da olmadı ben size src veririm anlayana davul zurna saz anlamayana sivrisinek az…..:)

    • murat diyor ki:

      diline sözüne sağlık kardeş allah islah edsin başkada bişey demem bunlara.

      • samet diyor ki:

        bu sınavla src cıkaranlara burdan cok slm yoluyorumm amk cocukları zaten is yok bıde bu belgeyi almayı zorlastırın hep ac kalalım bu nedır ya
        bende sınava gırecemm yakında sorulara bakıyom berbat

  31. ismail diyor ki:

    diğer arkadaşların dediği gibi nasıl iştir ehliyet var birde src oldu bide uçak ehliyeti alalım öncekilere parayla bize geldimi sınavla nasıl iş nasıl hak o paralar boğazınızda kalsın bizim ekmeğimizle oynayın allahta sizin ekmeğinizle oynasın pis kan emiciler

  32. volkan diyor ki:

    verdigimiz paralar bogazlarında kalsın inşallah her sınavda değiştirip soruyo pezolar adamın kafasını nası karıştırırım onun hesabında piçler:)


Facebook FriendFeed Twitter RSS Beslemesi

Mersin 2013-2014 |

Copyright © 2012 Bilgi Zamanı
sitemap Reklam Gizlilik Politikası