10:59 pm - Perşembe Ağustos 21, 2014
Sponsorlu bağlantılar

2012 YGS Türkçe Soruları Çözümleri Video

Pazar, 1 Nisan 2012, 19:24 | Yaşam | 187 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

2014 YGS Türkçe Soru Çözümleri Habertürk Programı tekrarı

 

1 Nisan 2014 tarihli YGS ( Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı ) sona erdi. 2014 YGS Sorularının çözümlerini sitemize ekliyoruz. Bu sayfada 2014 YGS Türkçe sorularının çözümlerini bulabilirsiniz. YGS 2014 Türkçe Soru Çözümleri

2014 YGS Türkçe Soruları 1. Bölüm

2014 YGS Türkçe Soruları 2. Bölüm

2014 YGS Türkçe Soruları 3. Bölüm

2014 YGS Türkçe Soruları 4. Bölüm

2014 YGS Türkçe Soruları 5. Bölüm

2014 YGS Türkçe Soruları 6. Bölüm

2014 YGS Türkçe Soruları 7. Bölüm

2014 YGS Türkçe Soruları 8. Bölüm

2014 YGS Türkçe Soruları Sizce Nasıldı ? Aşağıdan Yorumlarınızı Hemen Paylaşabilirsiniz …

187 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "2012 YGS Türkçe Soruları Çözümleri Video"

  1. sinem diyor ki:

    insallahnnnn kolay olur. insallah herkez istedigi basarıya olasırrrrrr

  2. selin öner diyor ki:

    yav arkadaşlar 2012 ygs soruları çıkmıo deli olcam ya

  3. selen akif diyor ki:

    2013 için heyecanlıyımmm

  4. songül diyor ki:

    PİSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS HERİFLER

  5. yağmur diyor ki:

    arkadaşlar ben mezun olduktan 5 sene sonra girdim bu sınava gercekten çalışanlar ve dershanelere bol bol para yatırıp girenler için kolay bi sınavdı türkçe soruları uzundu ama kolaydı cografyada öyle ama bu kadar uzun sorular için süre çok azdı ben matematik ve fene hiç bakamadım bile türkçeden 18 dogru yapmışım digerlerindende yapsaydım belki barajı geçmiş olacaktım çok üzgünüm rabbim hakkımızda hayırlısını versin arkadaşlar sistem bozuk bunun cezasınıda bizler ödüyoruz

  6. yigit diyor ki:

    arkadaşlar bende size katılıyorum ben ilk soruları okudugumda birden çarpıldım sandım kendimi nedense çok uzun geldigini düşündüm ve bi ara çok korktum ne yazıki bütün bir yıl hata iki yıl çalışan arkadaşlarımızın çalışmalarına yazık olacak ona acıyorum alahtan ilk girişim neyse işalah bukadar isyan vede feryadı duyarlarda ösym den sorumlu üst kişilerde farklı bir düzenleme yapılır sorularada çünkü cidi anlamda bir egitim olmadıgı halde böyle kazık soruların olması biraz saçmaya kaçıyor diyim..

  7. nevin diyor ki:

    ne çok konuştun farsak xd

  8. nazan eşsiz diyor ki:

    bu benim ikinci girişim ilk seferde talihsiz bi olay yaşadım ama bu sene sıkı çalıştım fakat türkçe iki saate yakın vaktimi aldı bu yüzden sosyale 45 dk ayıra bildim hatırlamıyorum tam ne yaptığımı türkçe çok yoğundu sorular çok uçtaydı

  9. Şehnaz diyor ki:

    Valla Gerçekten De Çok Zordu Türkçe Yüzünden Kafam Allak Bullak Oldu En Basit Soruları Bile Yüz Defa Okudum Belki O Kadar Umutluydum Ki Bu Sene Üniversiteyi Kazanacaqımdan Sınav Sayesinde Barajan Derdine Düştüm Artık Offffff Offfffffffffffffff…

  10. cihan diyor ki:

    gerçekten de çok çeldirici sorulardı ..
    son 10 yılın en zor sınavı olara biliniyor bu gerçeten de hasızlı yani

  11. ferda diyor ki:

    türkçe soruları kolay deildi.. anlam yoğunluğu çoktu ve hep iki şık arasında kaldım, ya türkçe yüzünden sosyal bilimler sorularını zar zor yetiştirdim.

  12. tuğba diyor ki:

    sınav çok zor değildi aslında bizi zorlayan tek şey zaman problemiydi zaman yetmedi yoksa geçen seneki sınav sorularına göre özelliklede matematik çerez gibiydi..

  13. beşir diyor ki:

    kolay diyenlere yuh olsun ne biçim sınavdı

    • seda diyor ki:

      arkadaşlar ösym yi suçlamayın suçlu arıyorsanız akahpe partisinin başkanıdır yani başbakan

      • Memet diyor ki:

        Asıl sorumlu sensin bu ne biçim yorum bide ismimide yanlış yazmışsın senin ismin : ‘sedakahpe’ senin gibi birine çok yakışır

      • yasemin diyor ki:

        saçma saçma konuşma kıt kafalı old. belli
        seda salağı

  14. ibo diyor ki:

    hüsniye sorular olması gerektiği gibiydi diorsun ismail yk dan allah belanı versın sarkısı sana gelsin ..:)bende bi sözelci olarak bayagı bi zorlandım daha dogrusu cogu herkes zorlandı sende bi sorun var galiba..yine de hakkımızda hayırlısı neyse o olsun bundada vardır bi hayır

  15. hira diyor ki:

    neyse arkadaşlar biz elimizden geleni yaptık gerisini Allaha bırakalım

  16. hira diyor ki:

    sınav ne kadar zor olursa türkiyenin eğitim seviyeside o kadar düşecektir.eğer türkiyenin eğitim durumunu düşürmek istemiyorlarsa hemen herkesin en az 5 yanlış sorusunu doğru olarak kabul etsinler çünkü sınav çok zordu

  17. emine diyor ki:

    bütün hevesim kaçtı LYS çalışmak içimden gelmiyo elim kolum tutmuyo

    • merve erdoğan diyor ki:

      öyle düşünmemelisin canım.. bu ilk yılım 2. yılımı da düşünmüyoum.. bunun için sıkı bi şekilde lys ye sarılmalıyız.. moral bozukluğu var ama yenebiliriz.. pess etmek yok;)

  18. emine diyor ki:

    üzülmeyin ben ilk defa girmiyorum ama önceki girdiklerimde bile bu kadar zorlanmamıştım bence öğrenci psikolojisine oynanmış bir sınavdı bu.türkçe alt üst etti birçok öğrenciyi zaten sonrasında akıl kalmadıki panik olduk inanın bende barajı geçsem diye dua ediyorum halbuki netlerim iyiydi dershanede sözelcilerde birinci olabilen biriydim hepimiz aynı duyguları hissettik sizden farklı düşünmüyorum ben de

  19. merve diyor ki:

    her sene gittikçe zorlaşıyo. napsak ne etsek sanki boşa kürek çekiomuşuz gibi gelio. tamam sözelci arkadaşların bazılarına kolay gelebilir belki sorular ama MF cilere hiç alışık deildi. onu da geçtim o kadar uzun ve karışık tükrçe sorularına ger.ekten arkadaşlarımnda dediği gibi kafa yormaktan diğerlerine odaklanamadık. kendi açımdan söyleyeyim en basit fizik ve mat. sorularını bile problemlerini özellikle anlamadm sınavda. allah yardımcımız olsun tek ümidim puanları düşürmeleri ve türkçenn katsayısını yükseltmeleri :/

  20. kader diyor ki:

    okuması zor oldu en az iki kere okumak bile yetmedi

  21. NİLÜFER diyor ki:

    ARKADAŞLAR HERKESE KATILIYORUM BEN SÖZELCİYİM YGS DEN TERCİH YAPACAKTIM TÜRKÇE HAYELLERİMİ YIKTI ARTIK LYS ye KALDIK ODA BÖYLE OLURSA YERLEŞEMİCEZ GALİBA…………HAYIRLISI

  22. osman diyor ki:

    hazırlayanlar kendini zeki mi zannediyorlar.türçe sorusunu önlerine versek kaç dakikada yaparkar düşündüler mi tam 1 nisan şakasıydı.helal olsun diyorum ama bütün yıl çalıştıklarım haram olsun.bütün hayallerimi aldın.

  23. filiz diyor ki:

    2012 ygs soru ve cevaplarını dökemiyorum varsa bana yardımcı olabilirmisiniz. teşekkürler

  24. hüsniye diyor ki:

    sorular olması gerektği gibiydi arkadaşlar neyin siniri bu neye beddualısınız anlamıyorum ben yaa ayıp ayıpp hakeden kazanır byee

  25. Sevgi diyor ki:

    Türkçe soruLarını oku oku bitmek biLmedi , zamanın yarısı türkçeye gitti , matematik soruLarı da zordu ! Kaç bin Öğrenci sizden soruLarın yanıtını bekLiyo.

  26. aylin ateş diyor ki:

    :p:p:p:P:P:P:P:P:P

  27. farsax xd diyor ki:

    siz nedecanızda sınnavı;))

  28. derya diyor ki:

    bn bu sınavın sonunda ösym ye bir parça hediye ediyorum ferdi babadan yaktı beni.. Allah razı olsun Ösyme bisi çok düşünmüşler bise soru bulmak içinn çok uğraşmışlar galiba hele türkçe sorularını bulmak için baya bi uğraşmışlar

    • farsak xd diyor ki:

      sen nedecanda ösym yi eleştiriyon hem ferdi baba nedsin ösym yi alala hayyybiiiiiii;))))

    • ygszede diyor ki:

      bende ösym ye ismail yk dan bi parça hediye ediyorum “Allah belanı versin Allah seni kahretsin.”

  29. şişikk diyor ki:

    bu ne biçim sorulardı resmen sınav bize girdi ösym çok aramış bu soruları .ben bu ösymnin taaa………….

  30. melis diyor ki:

    evet arkadaşlar gertçekten çok haklısınız ya kitap gibi paragraflar koymuştular veee 160 dk kime yetrki o süreee,,,ALLLH KAHR ETSİN YAAA ÖSYM Yİ ,,, ÇALIŞTIĞIMIZA DERĞSE BARİİ

  31. satı diyor ki:

    arkadaşlar sorular gercekten zordu, ama bu ygs sınavı tabiki de zor oLucuk ama;:bu kadarda oLmaması gerekirdi

  32. haceR diyor ki:

    yaa abartmayın yaaaaaa o kadar zor değildi çalışan o sınavı başarıyla geçer

  33. merve diyor ki:

    okuyan gençlık görmek istıoruz dıolarr her senemızı sınavla yıyolar 2 girişim geçen yıl kı netimi arar oldum allah sonumuzu hayır etsın hepınıze lysde basarılar arkadaslar umarım dıledınız gıbı olur :(

  34. Enes diyor ki:

    arkadaşlar hemen hemen yorumların hepsini okudum ama benim rekorumu kimse kıramamış. ben tam 2 saatimi verdim :))30 tanede sosyalden yaptım acaba kaç alırım :))

  35. cennet diyor ki:

    bu nasıl bi sınavdır ya türkçeyi tam bi saat 15 dk da çözdüm matematiğe zor yetiştim hatta yetişemedim :( türkçeden kaç doğrunuz var ?

  36. ekn diyor ki:

    Türkçe soruları gerçekten de zordu ve uzundu benim türkçem çok iyi olduğu halde 32 net yaptım ki ben 40 net hedefiliyodum sadece türkçeyle olmuyor tabi bunun sosyali var matematiği var varda var.süre sıkıntısı çok yasdım 2 saat kırk dakika çok azz matematikte hep işlem yapman gerekiyor .biraz daha süre verinde bizde güzelce işlemimizi yapalım ama yokk nerdeee..

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

Gizlilik ve İletişim

Sitemizde hiçbir şekilde illegal içeriklere yer verilmez. 2013mersin.net sitemizle ilgili olarak telif hakkı iddiasında bulunan kişi ya da kurumlar 2013mersinnet[a]gmail.com   adresine e-posta atabilirler.

Site yazarlarımızdan kaynaklı ihlal içeren yazılar, uyarı yapıldığı sürece derhal kaldırılacaktır. Detay için tıkla >> Gizlilik Politikası