2:08 pm - Cumartesi Ağustos 20, 9216
Sponsorlu bağlantılar

2012 YGS ve LYS Soruları ve Cevap Anahtarı

Cuma, 15 Haziran 2012, 14:16 | Yaşam | 64 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

2014 LYS ve YGS Soruları ve Cevap Anahtarı ÖSYM tarafından açıklandı. Aşağıdaki linkten 2014 LYS ve YGS Sorularına ulaşabilirsiniz.


2014 LYS Soruları Cevap Anahtarı

2014 YGS ve LYS Soruları ve Cevapları ÖSYM / PDF Formatında Bu Sayfada …

2014 LYS (Lisans Yerleştirme Sınavı) 16-24 Haziran 2014 tarihleri arasında yapıldı. 2014 LYS soruları ve Cevap Anahtarı ÖSYM tarafından açıklandı. Aşağıdaki linklerden 2014 LYS 1 LYS 2 LYS 3 LYS 4 ve LYS 5 soruları ve cevaplarına ulaşabilirsiniz. Ayrıca 2014 LYS sorularının videolu çözümlerine de bu sayfadan ulaşabilirsiniz … 1 Nisan 2014 tarihinde yapılan 2014 YGS sorularına ve Cevaplarına da aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. 2013 YGS ve LYS’ye hazırlanan öğrenciler için bu sorular yol gösterici olacaktır …

ÖSYM’ce düzenlenen LYS 1 Matematik soru ve cevapları aktif linki tıklayarak öğrenebilirsiniz. LYS 1 Matematik soruları ve cevapları ÖSYM ile eş zamanlı olarak yayınlanacaktır. LYS 1 Matematik sınav soruları

2014-ÖSYS LYS SORU KİTAPÇIKLARI VE CEVAP ANAHTARLARI

LYS-1

SINAV TARİHİ: 16.06.2014

 Matematik Testi ve Cevap Anahtarı
 Geometri Testi ve Cevap Anahtarı
LYS-2
SINAV TARİHİ: 24.06.2014
 Fizik Testi ve Cevap Anahtarı
 Kimya Testi ve Cevap Anahtarı
 Biyoloji Testi ve Cevap Anahtarı
LYS-3
SINAV TARİHİ: 23.06.2014
 Türk Dili ve Edebiyatı Testi ve Cevap Anahtarı
 Coğrafya-1 Testi ve Cevap Anahtarı
LYS-4
SINAV TARİHİ: 17.06.2014
 Tarih Testi ve Cevap Anahtarı
 Coğrafya-2 Testi ve Cevap Anahtarı
 Felsefe Grubu Testi ve Cevap Anahtarı
LYS-5
SINAV TARİHİ: 16.06.2014
 Yabancı Dil Testi ve Cevap Anahtarı (Almanca)
 Yabancı Dil Testi ve Cevap Anahtarı (Fransızca)
 Yabancı Dil Testi ve Cevap Anahtarı (İngilizce)

1 Nisan 2014 tarihinde gerçekleştirilen YGS Soruları ve Cevapları

2014 YGS Soruları ve Cevapları İçin Buraya Tıklayın

16-24 Haziran 2014 LYS 1 LYS 2 LYS 3 LYS 4 LYS 5 Soruları ve Cevapları, 1 Nisan 2014 YGS Soruları ve Cevapları , LYS Soru ve Cevapları 2014 , 2014 YGS Soruları ve Cevapları İndir Yükle , 16-24 Haziran 2014 LYS Soruları ve Cevap Anahtarı

2014 YGS ve LYS Soruları Hakkında Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazınız

64 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "2012 YGS ve LYS Soruları ve Cevap Anahtarı"

  1. serkan tong diyor ki:

    cok zor tu be

  2. mehmet diyor ki:

    ya ticaret meslek lisesinde ygs ye hazırlık adına hiç bir şey görmedik mezun oldum şimdi sizce dershaneye gitmenin yararı olur mu ? acaba

  3. e.mine diyor ki:

    2 yıl önlisans okudum.aöf işletme bölümüne dikey geçiş yaptım 3.sınıfım sınava önlisans olarak mı gireceğim bilgi verirmisiniz?

  4. ferda diyor ki:

    evet bende denedim açılmıyor.

  5. ferda diyor ki:

    neyse artık ALLAH yardım etsin.Yoksa kimse bir yere yerleşemiyecek.

  6. ferda diyor ki:

    evet hepiniz haklısınız.Kim neden bizi düşünsün ki.Zaten çocukları özel üniversitelerde okuyacak.Dertleri yok bizi düşünsünler…..

  7. kemal diyor ki:

    dıngonun hanında mektup yazdm al ananın amcgndan

  8. eslem diyor ki:

    bnde sorun yasıyorum linki tıklayınca nedenini bilen var mı?

  9. nimetullah diyor ki:

    gerçekten çok zordu helede türkçe bölümü..resmen sırf gıcıklığına yapılmış bir sınav gibi nağlet olsun.. ama ben neden yaptıklarını iyi biliyorum her neyse geçmiş olsun herkesee.. :(=

  10. yasemin yılmaz diyor ki:

    gerçrkten çok zormuş

  11. kübra diyor ki:

    ben bu ygs sorularını açamadım ya ben10. sınıfım çok merak ettim nasuıl sormuşlar çok kazık sormuşlar galiba çok üzüldüm ya inş yerleşirsiniz biryere

  12. bella diyor ki:

    kendikitapçığıma bakabilirmiyim

  13. seda diyor ki:

    ygs soruları açıklandı kazanan sadece 2 kişi onlarda fen lisesinden yemin ediyorum ki şu an çatlamak üzereyüm olamaz böle bişey.. abiii bunlar nasıl ders çalışıyo anlamadımki ..bide her sene çıkan 1.ye hep şunu sorarlar nasıl ders çalıştınız..cvp olarakta tabiki biri her zaman çok ders çalışmamiştir verdiği cvp ise”ben hem ders çalıştım hem televizyon izledm,oyun oynadm..”vallahi yalan geberene kadar ders çalışmışlardr..ama inek gibi görünmemek için böyle söylüyorlar ..bende olsama bende öle derim

  14. seda diyor ki:

    yav varya inş. bu ösym bizlere çözdükleri soruların altında kalırlar ..bu kadarda öğrenci düşmanı da olunmaz ki bu türkçe sorularının hali neydi öle.. allahım yarabbim inş.. onlarında çocukları sınavlara girmiş olsun ki onları hergün sitresli görüp kahrolsunlar umarım belki bu bi nebzede olsa bizi anlamalarını sağlar ..aminnn….

  15. ali diyor ki:

    Sans ne yapalım kaderimiz bole OKS bizde kalktı YGS bızde kalkarsa yazık bızım halımıze

    • seda diyor ki:

      valla alicim galiba tam puan (500) alamadın senin adına üzüldüm ..o kadar da kendinden emin gözüküyordun olsaysa ama kadar ,kısmet ne diyelim dımı…

  16. faruk diyor ki:

    ben kendi kitapçiğimi veya optik kağıdımı göremeyecem mi? göreceksem nasil görürüm ?

  17. nihat diyor ki:

    Yazık be kardesım . 4 senedır calısıp dıdınelım . gezmek tozmak top oynamak sınemaya gıtmek vs . varken oturup deli gibi ders calısalım . su basımıza gelene bak . bırde unıversıtelerın puanları dusmezse kım gırıcek bu unıversıtelere kım muhendıs doktor olucak . ama bız ancak konusuyoruz su kotudur bu ıyıdır dıyoruz elden bısey gelmıyor kı ne yapacagız nasıl bı cozum bulacagız bu sisteme bılmıyorum .

  18. emre diyor ki:

    sorular çok uzunnn

  19. zekerya diyor ki:

    cografya ile geometri kolaydı fakat matematik yedi bitirfdi bizi…

  20. sermet diyor ki:

    sorular sordu özelikle türkce ama matematik kolaydı 1 nisan adeta beni mahvetti

  21. kadir diyor ki:

    biz imam hatipliler niye astsubay olamıyoz ozaman askerede almasınlar bizi

  22. idi diyor ki:

    1 nisan hayatın şakası

  23. yusuf diyor ki:

    ben türkçeden çozmedigim yayın kalmadı hepsini çozdüm boşuna çozmüşüm neredeyse dil bilgisi sormadılar ama sosyal çok lolaydı ama türkçe bitidi beni benu sınavı hazırlayanı allaha havale ediyorum

  24. MEHMET diyor ki:

    BU ÖSYM ÇOK KÖTÜYDÜ.. AİLEMLE KAVGA ETTİM.BUSINAV BENİM SADECE PSİKOLİJİMİ DEĞİL HAYATIMI ETKİLEDİ İNTİHAR GİRİŞİMİNDE BULUNDUM AMA NE ÇARE.. ŞİMDİ SORUYORUM ÖSYM YE “SİZ HİÇ ÖĞRENCİ OLMADINIZ MI?”

  25. esra diyor ki:

    iki saattir ygs türkçe sorularını açmaya çalışıyorum ama açılmıyo

    • mehmet diyor ki:

      ya takma kafana böle şeyler olur nasip bu. zaten 1994 lüleri mahfettiler oks de son öğrenci bizdik ygs dede

  26. joseph diyor ki:

    2012 YGS tek kelimeyle berbat.ÖSYM bu hareketiyle çelişkiye düşüyor çünkü üniversiteler boş kontenjan sıkıntısı çekiyo diye sorular kolaysoruca klardı fakat her zamanki gibi ÖSYM yapacağnı yaptı.Herkese geçmiş olsun……

  27. ali diyor ki:

    sınav çok kolaydı 500 alıyorum

  28. zeynep diyor ki:

    bide televizyonda genç kızlarımızın okuması önemli falan filan derler siz bu kadr zorluk verin önümüze engel koyun ona ragmen gece gündüz demeyip çalışalım hayaller kuralım gelin bide bu kadar zor sorun hakkımızı yiyosunuz yazık ya biraz insaflı olun bu kadar insanın ahı rahat bırakmaz sizi emin olunn

  29. hjhjkjkjkj diyor ki:

    ya yayınlandı diyolar ama bir türlü çıkmıyo yardım edin lütfen

  30. fevzi diyor ki:

    bu sınav sorularını hazırlayanlar sınava kendileri girseler 160 dakikada kendileri bile yapamaz.el insaf anlayana

  31. zeliş diyor ki:

    arkadaşlar allah yardımcımız olsun sınav sonrası sersemledim. bu kadar zor yapmayı vijdanları nasıl el verdi anlamıyorum bizi anlamak istemiyorlar. çünkü onlara göre rahat sınava onlar girmiyor başkası ne yaparsa yapsın diye düşünülüyor. sizi allah a havale ediyorum. hatta yazdığım şu satırlar bile onlara göre sıradan ve basit…tek sorunum zamandı yetmedi süre kısıtlıydı.rabbim de sizi zorlu sınalardan geçirsin. şunu canı yürekten söylüyorum ettiğinizi bulun inşallahh. AMİN.

  32. sevil diyor ki:

    bizim insanımız alişik hayal kırıklıgına ugramaya…daha cok yarısırız yarıs atı misali..zor olsa ne kolay olsa neeee…

  33. çiğdem diyor ki:

    yıllar sonra sınea girdim .ama ne zordu sorular Allay
    h yardımcımız olsun…

  34. negriii diyor ki:

    Bir sınavda 36 tane paragraf soruluur mu dedik ve cevabını çok güzel aldık saol ösym:)

  35. FERİHA diyor ki:

    türkçe çoookk uzun ben 2013 de gircem ama şimdiden korktm

  36. eylem diyor ki:

    arkadaşlar rabbim yardımcımız olsun evet gerçekten zordu ama ne yapalım hiçbirşey kolaylıkl elde edilmiyor

  37. ünal diyor ki:

    sınaw çok iyi geçti ama türkçede yıkıldım bea…türkçe yıktı beni :((

  38. vanlı diyor ki:

    ösym yine bir süpriz daha.

  39. sercan diyor ki:

    her şey dilediğimiz gibi olur inşallah herkese candan başarılar…..

  40. sercan diyor ki:

    sınav çok kolaydı tek sorun türkçe oldu zamanımı yedi bitirdi fen mat iyiydi sosyal 15 tane çözebildik sadece tuzak belli zaten zaman

  41. seda diyor ki:

    sırama oturdum ve kitapçıkları kontrol etmemiz istendi ilk olarak matematiğe bakmak istedim hemen açtım başımdan aşağı kaynar sular boşaldı resmen inanamadım hemen kapattım tekrar açtım heralde ygs korkusundan ve heyecanından yanlış görmüş olabilirim diye umut ederek fakat tekrar açıp baktıgımda cehennem gibi bi manzarayla karşılaştım. öyle sorular olamazdı arkadaş ımkansız bu ösym bızı eınsteın mı zannettı???? türkçeye zatenm diyecek söz bulamıyorum. sadece bu sınav ıcın yıllarca çalışan günlerce uykusuz kalan biz öğrencilerin ahını sırtladıklarını bilsinler. lanet olsun böyle sisteminde o soruları hazırlayıp onay mührünü basanında Allah kahretsin!!!

  42. elif diyor ki:

    ben tekstil mezunuyum ama sağlık okumak istiyom okuyabiliyom mu ?

  43. seher diyor ki:

    ya nasıl bi sınawdı bu ya okdar çalştık emek gsterdık ınsan biraz olsun dsnr ya vicdanları rahat nasıl yatıyorlar

  44. avolka diyor ki:

    süre yetmedi,o sorulara süre baya kısıtlı geldi.sınavda zorduu gerçekten.

  45. Ömer diyor ki:

    Arkadaşlar açılmıyor error veriyor :( Bu arada süre cidden yetmedi yaa sınav kolaydı özellikle matematik ama süre daha uzun olmalıydı süreyi iyi kullanan kazandı :(

  46. merve diyor ki:

    ya ben 1.sınıfta sınava girdim sıralar küçücük masa çok engin,sınav boyunca bir o tarafa bir bu tarafa…rezil oldum sınavmda iğrenç geçti.biz bir yıl boyunca didinelim bir soruya bile çok özen gösterelim ama onlar tek birgün dahi bizi önemsemesinler,çok şey mi istiyorum sedece birgün;sınav günü rahat edelim ya offffffffff.

  47. Kemal diyor ki:

    Sınav çok zordu

  48. Kurt diyor ki:

    Süre yetmedi diyen var mi?

  49. Damla diyor ki:

    Saka gbi bir snawdi..!

  50. fatma diyor ki:

    bu snv çok zordu dökldk ya….

  51. baho diyor ki:

    yo valla abe

    bi önerim yoğdur link nedr işdığımız meyve suyiii?

  52. fakirullah diyor ki:

    ya ben linki tıkladığım zaman sorun yaşıyom açılmıyo bi önerisi olan varmı???

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

Gizlilik ve İletişim

Sitemizde hiçbir şekilde illegal içeriklere yer verilmez. 2013mersin.net sitemizle ilgili olarak telif hakkı iddiasında bulunan kişi ya da kurumlar 2013mersinnet[a]gmail.com   adresine e-posta atabilirler.

Site yazarlarımızdan kaynaklı ihlal içeren yazılar, uyarı yapıldığı sürece derhal kaldırılacaktır. Detay için tıkla >> Gizlilik Politikası