Gündeme Farklı Bakış - 2013 Mersin

-
Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

2013 2014 KYK Sonuçları bugün açıklandı. 2013-2014 öğretim döneminde burs ve öğrenim kredisi almak üzere müracaatta bulunan 661 bin 742 öğrencinin değerlendirme sonuçları 26 Kasım 2014 Pazartesi günü yani bugün açıklanmış bulunmakta. KYK Burs sonuçları açıklandı ancak kyk.gov.tr sitesi yoğun olduğundan girmekte zorluk yaşayabilirsiniz. Defalarca deneyerek girmeyi deneyin, girecektir.

KYK Burs Sonuçlarını Öğrenmek İçin Tıklayın

kyk burs sonuçları 2014

Peki 26 Kasım 2014 KYK Sonuçlarını öğrenen öğrenciler bu aşamadan sonra ne yapacaklar ?

661 bin 742 öğrencinin değerlendirme sonuçları 26 Kasım 2014 tarihinden itibaren Kredi Yurtlar Kurumunun internet sitesinden ( www.kyk.gov.tr ) T.C kimlik numaraları girilerek öğrenilebilecek. KYK Sonuçları sorgula öğren adresi kyk.gov.tr ayrıca bu sayfadan da öğrenebileceksiniz.

Öğrenciler Taahhüt Senetlerini, 28 Kasım – 30 Aralık 2014 tarihleri arasında herhangi bir noterde; vergi, resim ve harç ödemeksizin tanzim ve tasdik ettirdikten sonra, 30 Aralık 2014 tarihi mesai saati bitimine kadar Kredi Yurtlar Kurumu bölge ve/veya yurt müdürlüklerine teslim edecek.

Bölge ve/veya yurt müdürlüğü bulunmayan yerlerde ise “Söğütözü Mah. 2176. Sok. No:25 Çankaya/Ankara” adresindeki Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğüne posta ile veya elden teslim edilebilecek.

Senetlerini belirtilen tarihte Kredi Yurtlar Kurumuna teslim eden öğrencilerin burs veya öğrenim kredisi ödemeleri 7 Ocak 2013 tarihinde T.C Ziraat Bankasından yapılacak.

KYK Burs sonuçları 26 Kasım 2014 , KYK Sonuçları 2014 ne zaman açıklanacak , KYK Burs Katkı Öğrenim Kredisi Sonuçları sorgula

KYK Sonuçlarını Öğrenmek İçin Tıklayın

KYK Sonuçları Hakkında Yorumlarınızı ve Sorularınızı Aşağıdan Hemen Paylaşabilirsiniz …

Kategori: Yaşam

32 Yorum Yapılmış.

  1. nur diyor ki:

    benim bursum çıkmamıştı yalnış bilgi doldurmuşum sonra dilekçe gönderdim bana işlemimin olduğnu tekrar internet üzerinden takip etmem gerektiği söylendi ama şuanda bilgi alamıyorum net üzerinden sonuç sorgulama diyorum bi türlü olmuyo tc le sorguluyorum onuda kabul etmiyor napmama gerekir bir bilgisi olan varmı varsada yardımcı olun lütfen …

  2. fatma diyor ki:

    benım kızm tifliste okuyo evrakları tiflisten istanbula gelişte kayıp oldu tekrar baş varsak olurmu

    • ADMIN123 diyor ki:

      ILK ONCE KAYIP OLDUGNA DAIR BIR DILEKCE YAZIN … AMA ONLAR UZUN SURECIGINDEN TEKRAR BASVURUN

  3. selma.. diyor ki:

    arkadaşlar 2 gün önce ziraat burs kartımı kaybettim bankayı arayıp kartımın iptal olmasını istedim kartım işleme kapatıldı bir hafta içinde yeni kartım gelecek bursum yeni kartıma yatar mı ?? bilgisi olan yazarsa çok teşekkür ederimm..

    • ADMIN123 diyor ki:

      YATAR KARDESIM… YATMASSADA EN FAZLA BIR HAFTALIK GECIKMEYLE YATAR EGER BIR SORUN CIKARSA ZIRAAT BANKALARINA HAS BIR OZELLKTIR BU AVUC ICI OKUMAYLA YINE CEKERSIN .. PROBLEM OLMAZ

  4. arzu TIĞLIOĞLU diyor ki:

    Herkese kredi çıktı bana neden çıkmadı anlamış değilim. böyle kredi çıkmayan arkadaş varsa ne yapmamız gerekiyo paylaşalım

  5. ali diyor ki:

    25inden sonra kyk ya giden kağıtlar için şubatta para alacakmışız doğrumuu

  6. cahit_72 diyor ki:

    selam arkadaslar sizde şeye muracat edin olmadıysa sizde diyanete müracaatinızı yapım sizi ümre yollasınlar arkadaslar :))) bulun işte adres orda tlf orda ogrenın

  7. HAYAT diyor ki:

    başvuru yaptım tc.bulunamadı diyor biri yardım etsin

  8. ozan diyor ki:

    ben başvurmuştum fakat şimdi bakıyorum tc kmlık nosu bulunamadı dio .ss

  9. remziye diyor ki:

    Ya arkadaşlar giriş yapamıyorum lütfen acele cevap

  10. nur diyor ki:

    ben baktm bu sayfadan sizde bakablrsnz arkadaşlarım

  11. esra diyor ki:

    kurumumuz binası taşınmıştır diye adres vermişler ne alaka ya saçmaladılar artık hala açılmıyo ne biçim kyk buuuuuuuuuuuuuuuuu

  12. esra diyor ki:

    offff arkadaşlar kyk sonucunu öğrenen varsa lütfen cev yazssın

  13. yusuf diyor ki:

    nasıl bişe bu sistem tıklıyom başka bi yazı çıkıyo sistem yada adminler düzeltin şu sorunu buda kaç kişi meraktan nerdeyse ölcek haaaaaaaaa…..

  14. ece diyor ki:

    gercekten de o yazı cıkıyor nereden öğreneceğiz ya bunu

  15. idee diyor ki:

    arkadaşlar kimse bakabildimi acaba daha bir bakabildim diyen duymadım da?

  16. babadar diyor ki:

    açıklayacaksanız açıklayın artık oğlım. nedir bu yaw

  17. esma diyor ki:

    nasıl bişey bu ya neden kimse bilgilendirmiyo bilen birileri yokmu be

  18. REŞİT diyor ki:

    bune ya acıklayın

  19. sinem diyor ki:

    nasıl bişey bu ya açıklandı ama adres çıkıyoo … sonuçlar nerdee biri bilgilendirsinnn artık

  20. Emin diyor ki:

    Arkasaşlar nasıl kyk bursları öğrenicez

  21. nihonjin diyor ki:

    T.C.
    GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI
    YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

    KURUMUMUZ HİZMET BİNASI (ESKİŞEHİR YOLU ÜZERİ) SÖĞÜTÖZÜ MAH. 2176 SOK. NO:25 ÇANKAYA/ANKARA
    ADRESİNE TAŞINMIŞTIR.
    bune arkadaşlar ya burs öğrenmek için tıklıyoruz böyle yazı çıkıyo ne saçma bişey ya

  22. gizem diyor ki:

    bende de durum aynı … :S

  23. Sade diyor ki:

    Ya ne biçim iş bu ya! Saatlerdir bekliyoruz. Hiçbir işi tam olarak yapmıyorlar, bizi bu duruma düşürüyorlar. Ne olurdu sistemin temellerini sağlam hazırlasaydını? Binlerce kişi bekliyor burda saatlerdir…

  24. Yunus Emre diyor ki:

    evet kübra doğru söylüyor ne alaka bu yazı ?

  25. zeynep diyor ki:

    kübraya katılıyorum öyle bir adres çıkıyo başka bir yerden mi girecez acaba artık biri bilgilendirsin.

  26. kubra diyor ki:

    KURUMUMUZ HİZMET BİNASI (ESKİŞEHİR YOLU ÜZERİ) SÖĞÜTÖZÜ MAH. 2176 SOK. NO:25 ÇANKAYA/ANKARA
    ADRESİNE TAŞINMIŞTIR. ee bu çıkıyo ne alaka


Facebook FriendFeed Twitter RSS Beslemesi

Mersin 2013-2014 |

Copyright © 2012 Bilgi Zamanı
sitemap Reklam Gizlilik Politikası