Bilgi Zamanı

10 Haziran 2012 Tarihli Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı Soru Kitapçıkları İndir

10 Haziran 2012 Tarihli Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı Soru Kitapçıkları İndir
10 Haziran 2012 - 16:45 'de eklendi ve 7944 kez görüntülendi.

Sınav Soru ve cevapları yayınlandı. Aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

10 Haziran 2014 Tarihli Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı Soru Kitapçıkları yayınlandı – tıkla indir

2014 DPY PYBS Sınav Soruları ve Cevap Anahtarı

2014 Bursluluk sınavı Sınav Soruları ve Cevap Anahtarı

Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı (PYBS)  Sınav Soruları

10 Haziran 2014 PYBS – Bursluluk Sınavı Soruları (  2014 PYBS Soruları AÇIKLANDI … )

2013 Yılı Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı (PYBS) 5, 6 ve 9,10,11 Sınıflar Soruları ve Cevapları

Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 5. Sınıf A Kitapçığı İçin Tıklayınız…

Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 5. Sınıf B Kitapçığı İçin Tıklayınız…

Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 6. Sınıf A Kitapçığı İçin Tıklayınız…

Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 6. Sınıf B Kitapçığı İçin Tıklayınız…

Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 7. Sınıf A Kitapçığı İçin Tıklayınız…

Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 7. Sınıf B Kitapçığı İçin Tıklayınız…

Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 9,10,11. Sınıflar A Kitapçığı İçin Tıklayınız…

Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 9,10,11. Sınıflar B Kitapçığı İçin Tıklayınız…

MEB 10 Haziran 2014 Parasız Yatılık ve Bursluluk Sınavı Soruları ,MEB 5. Sınıf PYBS Soruları ve Cevap Anahtarı, 6. ve 7. Sınıf PYBS Soruları ve Cevapları,MEB  9. Sınıf 10 . Sınıf ve 11. Sınıf PYBS Soruları ve Cevapları,Bursluluk Sınavı  Sorular 10.06.2014

Etiketler :
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

 BU HABER HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR

( 71 Yorum )

  • mnhgjhg ;

    nasıl puanlara bakıyorsunuz??

    03 Ağustos 2012 14:11
  • büşratürk ;

    5.sınıfım puanım 444 kazanırmıyım acaba nolur söleyin :(

    02 Ağustos 2012 11:18
    • murathan ;

      kazanırsın kafanı yorma :)

      10 Nisan 2013 15:32
  • Adınız ...elif ;

    sınav sonuçlarına nereden bakılıyorrr
    lütfen söyleyin

    30 Temmuz 2012 18:00
  • Rabia ;

    yaa ben snucu nerden öğreneceğimm ! bulamııyorum. Tarif etseniz :)

    26 Temmuz 2012 16:02
  • MERT ;

    447 PUANLA KAZANIRMIYIM 6. SINIFFFFFFF

    24 Temmuz 2012 13:18
    • talha ;

      belki

      26 Temmuz 2012 14:20
    • mert mustafa ;

      bence kazanırsın:))))

      08 Ağustos 2012 16:48
  • celil basikar ;

    kazandım mı açaba

    22 Temmuz 2012 18:17
  • Aleyna Kanar ;

    arkadaşlar bn 430 aldım sizce kazanabilirmiyim? Lütfen bir cevap verinn!!

    22 Temmuz 2012 13:51
  • gizem ;

    yaa bişey sorcam 2012 6.sınıf taban puanı 400 mü kesin olarak bilen varsa lütfen cevaplasın????

    21 Temmuz 2012 13:09
  • konyalı ;

    Arkadaşlar kazanmak için en az 300-350-450 gibi puanlar gerekmiyor.Sabit değil kaçla kazanıldığı.O sene sınavdan en yüksek kim aldıysa ondan aşağı … kadar kişiye burs verilir.Benim bildiğim bu kardar.403’le kardeşim kazandı.

    15 Temmuz 2012 23:02
  • miraç ;

    ben 5. sınıfım öğretemnim bana dedi baraj 400 ben ona inanıyorumm

    07 Temmuz 2012 22:24
    • suha ;

      baraj felen yok türkiyede ilk 1000e girmen gerekior

      04 Haziran 2013 21:32
  • alican ;

    kazaqnanırım ama ilk aylığım ne yapacağımı düşünüyurun adıyaman\kahta
    alican üstün
    comhuriyet yibo
    betül ocak selemlar teşekür ederim sisi çok seviyurum

    03 Temmuz 2012 13:04
  • azime ;

    allahını seven nerden baktığını söylesinnnn haaaaaaaaaaaaaa ben kitapçık türümü de bilmiyom puanlar nerden nöğreniliyoooooooooooooooo

    02 Temmuz 2012 20:14
  • zeynep kara ;

    ne olur söyleyin nerden buldunuz. bende bakçam.

    01 Temmuz 2012 17:41
    • xxxxxxxxx ;

      puanlara nerden bakılıyo

      03 Temmuz 2012 13:18
  • mustafa ;

    ben 5.sınıfım baktım 447 puanım acaba kazanırmıyım

    26 Haziran 2012 13:54
    • maşide ;

      nerden öğrendin puanını

      29 Haziran 2012 18:04
    • şeyma ;

      hayır en az puanın 450 olucak

      01 Temmuz 2012 11:09
    • mertcan ensari ;

      mustafa nereden ogrendin

      04 Temmuz 2012 16:25
  • halitcan ;

    nerden baktınız lütfen söyleyinnnnnnnnnnn

    23 Haziran 2012 11:33
  • beyza ;

    benim puanım:440 kazanırmıyım

    19 Haziran 2012 19:38
  • Taner ;

    Arkadaşlar benim gizli sitelerim var

    5.sınıf -450.00 puan
    6.SINIF -430.00
    7.SINIF- 420.00

    19 Haziran 2012 19:27
    • kkjkjk ;

      öyle bişey yok bn 450 oldm 7. sınıfta kazanamadm

      05 Temmuz 2012 14:22
  • züleyha ;

    ne kadar puanla kazanılacak.

    18 Haziran 2012 15:07
    • Erdinç ;

      Beyler benim puanım 446.897 tabanda 449.521 mi ne geçme şansım varmı.Okul puanı eklenecek falan diyorlar.Doğrumu?Yaklasık olarak yıl sonu ağırlıklı ortalaması 90.00 geçenlere puan eklenecekmiş doğrumu lütfen yardım eddermisiniz?Şimdiden tesekkür ederim.

      28 Haziran 2012 15:30
  • züleyha ;

    internete yazınca soru ve cevapları yazınca neden çıkmıyor…

    18 Haziran 2012 15:06
  • bafarlı ;

    cevaplara nerden baktınız yaaa

    18 Haziran 2012 13:05
  • yusuf sefa ;

    Beyler ben lise 3 e burs alıyorum bu sene bence taban puanlar şöle olcak
    5. sınıf_445
    6.sınıf_435
    7.sınıf_430

    15 Haziran 2012 11:07
  • ece ;

    nerden baktınız yaa

    14 Haziran 2012 12:49
  • doğan ;

    5.sınıfa gidiyorum puanım boşlar olmasa 467 ama boşlarla beraber 429.880 sizce kazanma şansım varmı? baraj puanı 430 ise

    14 Haziran 2012 10:49
    • melodim ;

      yok

      17 Haziran 2012 12:51
  • mustafa ;

    5.sınıf öğrencisiyim,456.530 aldım kazanırmıyım sizce,cevap bekliyorum lütfen….

    13 Haziran 2012 22:34
    • baran ;

      evet

      30 Haziran 2012 14:13
  • gürkan ;

    arkadaşlar benim puanım 432.801 acaba kazanırmıyım lütfen cevaplayın

    13 Haziran 2012 13:40
    • şak şak ;

      malelef arkadaşım kazanamasın

      17 Haziran 2012 23:41
  • hamza ;

    ben 5.sınıfa gidiom. 459 puan aldım kazanırmıyım

    12 Haziran 2012 17:59
  • gülin nur ;

    7.sınıfa gidiyorum 425 puan aldım inşallah kazanırım…

    12 Haziran 2012 16:08
  • Nurgül KARADAĞ ;

    WHAT WHAT WHAT WHERE İS THE EXAM

    12 Haziran 2012 13:10
  • Nurgül KARADAĞ ;

    NEREDEN BAKTINIZ SÖYLER MİSİNİZ LÜTFENNNN

    12 Haziran 2012 13:09
  • melis kayıkçı ;

    ben 6. sınıfta okuyorum 418 ,105 aldım 6. sınıf taban puanı 400 kazanacağımı düşünüyorum inşallah kazanırım bi mal ablam var diyo kazanamassın

    12 Haziran 2012 10:33
  • meltem ;

    Bn maalesef 394.220 puan aldım.

    11 Haziran 2012 23:27
  • meltem ;

    Yha ALLAH aşkına söyleyin nereden baktınız? Baktığınız sitenin adını söyleyin bari.Lütfen!!!!

    11 Haziran 2012 23:24
  • ELİF YOLDAŞ ;

    bursluluğa puan ekleme var mı

    11 Haziran 2012 19:16
  • Ahmet ;

    Arkadaşlar 7.sınıf taban puanı 433,151 5.sınıf taban puanı :449,053 6.sınıf taban puanı:400,507 taban puan sınıflara göre değişiyor taban puan 450 filan değil.. taban puan sınıflara göre değişiyor

    11 Haziran 2012 18:52
  • masal ;

    burdan indiriliyo açılmıyo puan açıklanmıyo zaten sınav kötü geçti

    11 Haziran 2012 18:41
  • ALPEREN ;

    ÇOK GÜZEL TEŞEKKÜRLER

    11 Haziran 2012 17:59
  • ceren ;

    baraj 450 geçince kazanıyon

    11 Haziran 2012 15:46
  • lala ;

    açıklandı mı

    11 Haziran 2012 14:27
  • beyzanur ;

    arkadaşlar 432 alıyorum sizce kazanabilir miyim

    11 Haziran 2012 14:14
    • hakan ;

      kesin kazanırsın

      09 Temmuz 2012 19:25
  • ELİF YOLDAŞ ;

    zaten sürem yetmedi o yüzden çok sinirliyim yaa

    11 Haziran 2012 12:43
  • ELİF YOLDAŞ ;

    arkadaşlar ben 403 puan aldım kazanırmıyım benim sürem yetmedi yaa

    11 Haziran 2012 12:41
  • ayto ;

    nerden bakıonuz

    11 Haziran 2012 11:40
  • mı gayte ;

    nerden baktın

    11 Haziran 2012 11:40
  • songül ;

    ahmet yakanın hayal gücü çok gelişmiş ya geleceği görüyor :)

    11 Haziran 2012 08:51
  • murat ;

    baraj kaç

    11 Haziran 2012 07:18
    • savaş ;

      5.sınıf 450 puan 6.sınıfta 420 puan ama değişebilir

      11 Haziran 2012 09:46
    • ela ;

      baraj 499 ile 500 arası

      11 Haziran 2012 12:44
      • maSal ;

        ela saçmalama 499 ile 500 arası olamaz

        13 Haziran 2012 21:56
    • hakan ;

      300

      09 Temmuz 2012 19:25
  • ahmet ;

    arkadaşlar sınav sonuçları ve cevapları nerde açıklandı bulamadım da ? lütfen bana cevap yazın!

    11 Haziran 2012 00:24
  • melodi ;

    ahmet yakan baraj kaçç nolurr?????

    10 Haziran 2012 21:24
    • elifff ;

      baraj maraj yok yaa ümitsizliğe kapıla yapan ve yapamayanlara bağlııı yapamayan çoksaaa az puan ister noo panik:D

      10 Haziran 2012 22:52
      • ELİF YOLDAŞ ;

        nerden biliyosun ki benim puanım 403 kazanırmıyım

        11 Haziran 2012 12:42
        • konyalı ;

          kazanırsın belki

          15 Temmuz 2012 23:02
          • sema nur ;

            ya bizim şansımız kazanamayız

            25 Temmuz 2012 15:41
  • Ahmet Yakan ;

    461 puanla kazandım

    10 Haziran 2012 17:09
    • özkan ;

      nerden baktın

      10 Haziran 2012 23:48