9:39 am - Salı Temmuz 29, 2014
Sponsorlu bağlantılar

10 Haziran 2012 PYBS 7. Sınıf Bursluluk Sınavı Soruları ve Cevapları

Pazar, 10 Haziran 2012, 10:36 | Yaşam | 273 Yorum
by admin
Sponsorlu bağlantılar

7. Sınıf PYBS 10 Haziran 2014 – Sınav Sona Erdi – MEB Sorular ve Cevaplar Birazdan Bu Sayfada …

Parasız yatılılık ve bursluluk sınavı PYBS bugün 10 Haziran 2014 Pazar günü yapıldı. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından tüm yurtta sorunsuz olarak gerçekleştirilen sınav sona erdi. 7. Sınıf PYBS soruları ve cevapları en hızlı şekilde bu sayfada. 7. Sınıf bursluluk sınavı A Kitapçığı ve B Kitapçığı soruları ve Cevap Anahtarı MEB ile eş zamanlı olarak birazdan bu sayfada olacak. 7. Sınıf Bursluluk Soruları ve Cevapları diğer adıyla 7. Sınıf PYBS sorularını bilgizamani.net farkı ve hızıyla aşağıdaki linklerden indirebilirsiniz.


İşte 10 Haziran 2014 7. Sınıf PYBS Soruları ve Cevap Anahtarı :

Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 7. Sınıf A Kitapçığı İçin Tıklayınız
Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 7. Sınıf B Kitapçığı İçin Tıklayınız

7. Sınıf PYBS Puan Hesaplama İçin Tıklayın

10 Haziran 2014 7. Sınıf PYBS Bursluluk Sınavı Soruları Açıklandığında yukarıdaki linkler aktif hale gelecektir. 7. Sınıf Devlet Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı Soruları ve Cevapları Cevap Anahtarı ve Soru Kitapçıkları bu sayfada olacak.

10 Haziran 2014 7. Sınıf PYBS’ye Mi Girdiniz ? Sizce Sınav Soruları Nasıldı Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz ...

273 yorum yazılmış, sizde hemen aşağıdan yorum yazabilirsiniz "10 Haziran 2012 PYBS 7. Sınıf Bursluluk Sınavı Soruları ve Cevapları"

  1. CANSU diyor ki:

    nereden çalışmamı tercih edersiniz dostlarım

  2. zeynep diyor ki:

    allah herkesin yardımcısı olsun

  3. Nazlı k. diyor ki:

    ARkadaşlar sınav çok kolay. ben 6. sınıfta kazandım şu anda 400 tl alıyorum bu parayı 3 ayda bir veriyorlar. ve lise sona kadar hap veriyorlar..

  4. muhammed diyor ki:

    Arkadaşlar be evde bursluluk sorularına bakıyom ve çok kolay çözüyom ama sınava girdiğimde yapamıyom

  5. nazlı diyor ki:

    ben 5.sınıfta girdim sınavı şuan 7.sınıfım.464 küsür puanla kazandım 3 ayda 400 lira para alıyorum.bu da eve ek gelir sağlıyo.bence çok çalışın.şuan fenci bursluluk sorularını yazılıda soruyo.herkesin ALLAH yardımcısı olsun.

  6. emir özge saf diyor ki:

    hepiniz geberin inşallah

  7. beyza diyor ki:

    Ben 7. sınıfım ve bursluluğu gecen sene kazandım arkadaşlar bursluluk parası 3 ayda bir 150 tl değil 400 tl ve her 6 ayda bir 20 tl zam geliyor :) Sınava giren arkadaşlara başarılar inş o kontenjanlı bebeler değil de elinin emeğiyle girenler kazanır :)

  8. metehan diyor ki:

    Arkadaşlar bende yarın sınava gireceğim.Hepinizin duası olursa inşallah sınavı kazanırım.;Hepinize başarılar………..

  9. arya diyor ki:

    arkadaşlar hepinize başarılar

  10. ilayda diyor ki:

    arkadaşlar allah hepimize yardım etsin kazanana 3 ayda bir 150 tl weriyorlarmış baraj 409 muş dua edin ki kazanalım ben en son 377 almıştım sınava beni aldıklarından haberim yoktu bizim hocada bana süpriz yapmış salak ama sınavdan 4 gün önce söylemiş sınava girmem gerektiğini çalışmadan 377 yse çalışarak kaç olur kim bilir allah hepimize yardım etsin çünkü gerçekten ihtiyacı olan arkadaşlarımızda war :D

  11. idil diyor ki:

    bişey sorcam kazanca aylık ne kaa veriyolar?

  12. ali diyor ki:

    bende gireceğim dualarınız hep benden yana olsun arkadaşlar sizede başarılar dilerim

  13. hüseyin diyor ki:

    lütfen dua adin bu sınavı kazanmam lazım

  14. serhat diyor ki:

    bende girecem bana da biraz dua ayırın

  15. hafize diyor ki:

    bnde pazar günü sınava griyorm bnmde en ii yaptğm matemtk :D

  16. tahir diyor ki:

    7. SINIF YOKMU ?

  17. aylin diyor ki:

    öğretmen çocuklarına ayrıcalık yapıyorlar çok saçma ve çok zor oluyor mu sorular?

    • dilara diyor ki:

      aynen ya öğretmenlerin çocukklarına ayrıcalık tanınıyor brnim arkadaşım öğretnen kızı birisi390 larda birisi410 larda aldı ikiside kazandı ben birşeey anlamadım

      • dilara diyor ki:

        alında başkalarına hak tanınması lazım herkez hakkıyla kazansın 7. sınıfa gidiyorumm cumartesı yıldırım beyazıt anadolu lisesinde saat 10:00 sınava girce m inşallah kolaydır 6. sınıfdayken zordu 358 lerde almıştı 5. sınıfta 373 almıştım işşalah şşimdikinde 400 ü geçerim

  18. elif diyor ki:

    1 gün kaldı nerdeyse inş. hepimiz kazanırız ve paramızı çatır çatır harcazır arkadaşlar :D

  19. kral diyor ki:

    arkadaşlar dualarınızı esirgemeyin pazar günü bende girecem

  20. ümran diyor ki:

    Arkadaşlar 9. sınıf bursluluk sorularını indiremiyorum yardımcı olabilir misiniz

  21. zeynep diyor ki:

    inşallah tüm çalışan arkadaşlarımız kazanır :)

  22. zeynep diyor ki:

    arkadaşlar 2012 de çıkan soruların biraz daha kolayı çıkıcakmış gazetede okudum o yüzden 2012 bursluluk sorularını çözerseniz iyi olur :)

  23. zeynep diyor ki:

    arkadaşlar sanaldershane diye bir site var ona üye olun başarılı oluruz inşallah :)

  24. zeynep diyor ki:

    bazıları boşuna artistleniyor çalışkan olsanız internette ne işiniz olur çalışan hak eder bi kere 498 almanız saçma 2 puan nerden gidyor sorabilirmiyim hiçbir soru 2 puanlık deil en az 4 puan

  25. büşra diyor ki:

    Mumkunse sen hic calisma

    • Ghost diyor ki:

      Bu mat. sorularını nasl yapyrsnz bn sadece mat. sorularını yapamıyorm dierleri 1-2 yanlıs olyort hep matematikten kaybediyorum ne yapmam kasm bı bılgınız warmı matematıgede 2 saat calısıyorm ama olmuyor

  26. ece ecem diyor ki:

    tımar sistemi

    • büşra diyor ki:

      Ne demek istedin

      • dilara diyor ki:

        tımar sistemi osmanlının yaptığı bir sistemdir toprağını 3 yıl böş bırakırsan toprak elinden alınır ve böylece üretimin devamlılığı sağlanır eyer evlen mek vee toprak sahibi olmak istersen devlete vergi ödersin
        halktan gelen vergiler paralı asker yetiştirmesi karşılığında devlet görevlilerine verilir

  27. betül diyor ki:

    arkadaslar bn 400 lerde alıyorum ama kazanamadm sizn ki gibi yspamıyorum ne yapıyosunuz da yuksek puan alıyorsunuz

  28. muhammed karagöz diyor ki:

    inşallah kazanırım ve okulun en çalışkanı olurum

  29. Arzum diyor ki:

    Ben 5. sınıfta 479 puanla kazandım Devlet Parasız Yatılı’yı.

  30. ardahan diyor ki:

    arkadaş ben en fazla hayatımda 427 puan aldım siz nasıl alıyorsunuz bukadar puanı sırrı varsa açıklayın lütfen 3 yıldır kazanamıyorum annem başımı yiyor kazanamassam beni keser yazın hiç birey yaptırmaz

  31. aykut diyor ki:

    Büşra busene biraz zor olcak galiba

  32. büşra diyor ki:

    Arkadaslar neden hiç yorum paylasmiyorsunuz. Yaaa lutfen. Yardiminiza ihtiyacim. Var. Sizi tanimadigim icin yazmiyoolabilirsiniz. Fakat. Zamani gelir bende size. Yardim ederim:-) ………..canlarim benim

  33. büşra diyor ki:

    Hey arkadaşlar sizleri tanimiyorum fakat bu sene taban puan kaç lütfen bilen biri paylaşsın:-) hem tanişmis oluruz

  34. baksat diyor ki:

    ben 6. sınıfta 450.58 aldım

  35. büşra diyor ki:

    Hiç anlamadim

  36. mustafa eikn diyor ki:

    ingilizce dersine çalışmanı öneririm muhammet

  37. mustafa eikn diyor ki:

    sınav soruları kolay ama,zaman yetersiz.

  38. 500 diyor ki:

    sınav süresi kaç saat

  39. melike rana diyor ki:

    ya kaydırmayla kaybettim yoksa kazanırdım lütfen dua edinde kazanayım

  40. ilayda diyor ki:

    ben daha yeni katılıyoruuumm inşallah hepiniz kazanırsınız

  41. HÜSEYİN diyor ki:

    arkadaşlar geçen sene de ben aldım tam puan

  42. özlem diyor ki:

    BU SENEKİ CEVAPLARI VERSENE

  43. zeka diyor ki:

    eyva 500 tam puan almış

  44. halil diyor ki:

    hep.oyle.oluyo.nıyese

  45. büşra nur diyor ki:

    bundan kolay ne var 4.sınıftan beri alıyorum

  46. zeynep diyor ki:

    arkadaşlar sorular çıkmıyor nerden bakıyoruz lütfen cevap istiyorum

  47. eray diyor ki:

    ben de kazandım huuuuhhaaaa

  48. gereksiz diyor ki:

    bn 500 tam aldım zaaaaaaaaaaaaaaaaza

  49. ibrahim yılmaz diyor ki:

    sınav sonuçmu öğrenmek istiyorum

  50. muhammed diyor ki:

    nereden çalışmamı tercih edersiniz dostlarım

Yorum Yazın

Sponsorlu bağlantılar

Gizlilik ve İletişim

Sitemizde hiçbir şekilde illegal içeriklere yer verilmez. 2013mersin.net sitemizle ilgili olarak telif hakkı iddiasında bulunan kişi ya da kurumlar 2013mersinnet[a]gmail.com   adresine e-posta atabilirler.

Site yazarlarımızdan kaynaklı ihlal içeren yazılar, uyarı yapıldığı sürece derhal kaldırılacaktır. Detay için tıkla >> Gizlilik Politikası